Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 268kw Awd - Sander147

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 12, 2016 8:50 pm

Aap kirjutas:Mansette ei vahetagi?


Sadulas sees juba.

Leidsin UK-st ühe rem komplekti veel, järgmine nädal peaks saabuma.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » L Juun 18, 2016 5:49 pm

Vahetasin siduri komplekti, töösilindri ja tagumise mootoripadja.

Sidur AISIN, töösilinder ABE ja padi Febest.
Nii pehmet sidurit pole veel ühelgi mu mitsul olnud :)

Samuti sai turbosid peale keeratud. 8)
LS: 172050 km

Pilt

Pilt
Viimati muutis Sander147, P Sept 04, 2016 1:30 pm, muudetud 2 korda kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » T Juun 28, 2016 1:21 pm

Natuke värskendust.

Enne:
Pilt

Pärast:
Pilt

Vana tiib on müüa, kui kellelgi peaks huvi olema. LED pidurituli tuleb ka kaasa.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Martinez » K Juun 29, 2016 12:19 am

Palju parem :D (Y)

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Martinez » N Juun 30, 2016 6:14 pm

Keegi pani su gto müüki :P http://www.auto24.ee/used/2272431

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » R Juul 01, 2016 7:13 am

Jep. Ainult et see on esivedu automaat ja 120kw :mrgreen:
Tuginedes Mnt andmetele.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » K Juul 20, 2016 12:51 pm

Paar nädalat tagasi sai Leedus käidud. Otseloomulikult hakkas auto enne trippi jonnima. Plaanitud start laupäeva hommikul kell 05.00, kuid reede õhtul hakkas jahutusvedelikku paisupaagist välja ajama. Kuna poed kinni ning lõdvikutes survet polnud, oli loogiline et radika kork kutu. Võtsime tripi ikkagi ette, jälgides pidevalt jahutusvedeliku taset ja tempi.
Tripp õnnestus täielikult ning laupäeval olime kell 16.00 Pärnus tagasi kust sai ka uus radika kork sebitud. Sellega probleem lahenes.
Läbitud 950km ning tripi keskmine kütusekulu oli 8.7l/100km :)

Eelmine nädal kingiti uued suverehvid. Nordexx NS9000 245 / 40 18. Eelnevate Michelin Pilot SuperSportidega võrrelda ei anna :D
Uued on väga vaiksed ja segu on pehme. Auto lõpetas ka ujumise.
Miinuseks on tugevndaMATA külgsein. Sellest tulenevalt on rool ja auto laisem. Kurve enam nii hoogsalt ei läbi. Vihma veel saanud pole.

Ls: 174800 km
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » E Aug 15, 2016 8:46 pm

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas R4X » T Aug 16, 2016 2:29 pm

Et siis läheb osalemiseks? Mingi sihtmärk ka tulemuse suhtes on?

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Zafari » T Aug 16, 2016 5:42 pm

hoian Saksamaalt pöialt sulle ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » T Aug 16, 2016 7:59 pm

Plaanis on sõita jah.
Arvestades et enamus on stock, otseselt miskit autost välja ka ei loobi (ainult subwoofrid ja pagassist lahtine kola), siis unistus on 250kmh. (tehase top speed on nagunii 265kmh) :mrgreen:
Saaks alguse teada. Siis hea edasi minna.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » L Aug 20, 2016 4:46 pm

Tuleb välja, et unistused ongi, et nende poole püüelda. :D
Seekord jäi ikka kõvasti puudu.
1. sõit 231kmh
2. sõit 235kmh

1-2 käik olid olematu minekuga, line-upis oli mootor ja coolerid juba nii kuumad.
3. oli nii ja naa
4-5 keris mehiselt, nagu peabki
6. käik ei kogunud enam pm yldse kiirust.

Stock pilli kohta kyll hea.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 26, 2016 4:55 pm

Noonii.
Dynos ka käidud.

Eelnevalt vahetatud kütusepump Walbro 255lph vastu, paigaldatud Hengsti 2x suurem kütusefilter, ning veetud kütusepumbale uued jämedamad juhtmed otse akult ( ikka relee ja kaitsmega).

Dynos sai tehtud 2 erinevas "seades" tõmmet.
Originaal 0.6 bari rõhuga, 259hp(191kw) ja 414Nm. 20a on oma töö ikka teinud.
Tõstetud 1.3 bari rõhuga, 360hp(268kw) ja 618Nm.
Lisainfoks, et kütust ja ressurssi jagub, võib veel peale keerata. Ainuke mure allikas, et sissetulev õhk on liiga kuum, tuleb mingi jahutus välja mõelda. Hetkel on selle taga ka "madal" võimsus. Mootor läheb peaaegu safe-mode, ehk siis rikastab kütusega üle, kaitsemaks detonatsioonide ja kokku sulamise eest.
Tuleb välja, et need 2 tuuning chippi, mis ajus on, et need ikka teevad ka tõesti midagi. Valmidus suuremaks jõuks.

Lisainfoks veel, et kui auto minuni jõudis, siis turbod puhusid kõigest 0.3 bari. See tuli nüüd hiljuti välja, kui sai järjest algstaadiumisse tagasi viidud ja siis alustatud juurde keeramist ja sättimist.

Pilt
Pilt
Viimati muutis Sander147, P Sept 04, 2016 8:56 pm, muudetud 1 kord kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jannoke
Uus Kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: E Aug 06, 2012 9:30 am

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas jannoke » L Aug 27, 2016 2:57 pm

Sul turbo rõhugraafikut ka on?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » L Aug 27, 2016 4:36 pm

Kahjuks ei ole. Nägin, et ka sina olid kunagi samas kohas dynotanud...

Mäletamist mööda on turbo rõhk c 1.3 bari alates 2500-2800rpmi, kuni graafikul oleva pöördeni, 6500rpmi.
Graafikul olev Nm ja kw kukkumine on dynomehe sõnul tingitud just kõrgest sisselaske temperatuurist ja rikkast segust.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » P Aug 28, 2016 9:19 pm

Paar pilti Walbro pumba paigaldusest ja meenus, et enne Kiltsit sai ka kardaani tugipadjad vahetatud. Tootjaks Japanparts, nagu siiani kõikidele Mitsudele on läinud. Kestis Eclipse all, kestab GTO all ka. :)

Walbro GSS340
Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jannoke
Uus Kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: E Aug 06, 2012 9:30 am

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas jannoke » E Aug 29, 2016 1:21 pm

Sander147 kirjutas:Kahjuks ei ole. Nägin, et ka sina olid kunagi samas kohas dynotanud...

Mäletamist mööda on turbo rõhk c 1.3 bari alates 2500-2800rpmi, kuni graafikul oleva pöördeni, 6500rpmi.
Graafikul olev Nm ja kw kukkumine on dynomehe sõnul tingitud just kõrgest sisselaske temperatuurist ja rikkast segust.


Kle jah kui läksin siis ütles, et polegi sellist auto olnd..aga hiljem ütles, et ikka üks käis. Helen oli siis ilmselt see "esimene".
Nüüd peaks tal juba kena kogemus olema, kui järgmine kord tagasi lähen :)


Sul hoiab ka ikka kuni lõpuni?
Tal on ilmselt see alles veel ( kui lasid üldse anduri külge panna).
Ma lasin nii turbo rõhu kui AFR kokku lasta. Ja läks ka väääga kangeks lõpus.Hoiab sisulsielt 10:1 enamuse ajast.


Muide kuskil postis ütlesid, et 0.6bar on tehase rõhk. 0.6bar on 1st genidel. 2gen on 0.8 bar. 1st gen vennad said endal teha free boost modi, kui nad sealt regulaatorist torujupi välja võtsid.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » E Aug 29, 2016 4:30 pm

Nn Heleni käik on tegelikult minu käik, tema autoga.

Gto on 91-96a 1gen tegelikult. Kui VR4 muutus 94 2geniks, siis Gto jäi jaapanis samaks. Väline muutus tuli ainult.

See boostsolenoidi toru eemaldus on tehtud.
Kõik vajalikud andurid käisid küljes.
Mõte on väljalase tiba ümber teha, uued coolerid ja Cold Air Intake ehitada. Samas väga ehitada ka ei viitsi/taha. Eks näis.

Ideaalis tahaks sellist graafikut saada. Või noh, selle laadset. Punasega lisatud siis juurde, mis tegelikult võiks ja peaks olema.
AFR oli 0.70-0.73V, ehk siis c 10.8, seda siis nii madala, kui ka kõrge boostiga. Keskpöördel oli c 0.82V, ehk siis c 12.0.

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jannoke
Uus Kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: E Aug 06, 2012 9:30 am

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 265kw Awd - Sander147

PostitusPostitas jannoke » T Aug 30, 2016 9:31 am

Ma arvan, et see sumps on suht pohlad esialgu. Ilmselt põhivõit tuleks intercoolerist, sest praegu otsi dynos taga kuidas sul üldse puhuda saaks.
0.8bar'ga tuleb sealt mootorist peaaegu samapalju kw välja kui sisselase tehtud.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO MR 3.0 TwinTurbo 268kw Awd - Sander147

PostitusPostitas Sander147 » T Sept 06, 2016 9:57 pm

Vahepeal saabusid UK-st esimeste pidurite remont komplektid.
Mõlema sadula uued kolvid, mansetid ja tolmukummid.

Lisaks oli vahepeal õlivälp peaaegu täis saanud. Tehas ütleb 7500km, tänaseks oli 7200km. Nagu nii tuleb järgmine nädal ulme pikk tripp ette, siis mõistlik vahetada.
Õliks ikka Castrol Edge 10W60, filter Purflux.
LS: 178600 km

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist

cron