Kui siiani on iga auto kohta olnud online päevik, siis ei saa seda tava päeva pealt katki jätta.
Mitsubishi GTO MR (kere Z15A, valmistatud Jaapani turule) Algselt olnud RHD rooliga, ymber ehitatud Eestis.
Mootor: 3.0 V6 TwinTurbo 206kw, 420Nm (nüüd 268kw, 618Nm)
Käigukast: 6-k manuaal Getrag
Veoskeem: nelivedu, tagasilla LSD
Pidurid: 4-kolviga ees, 2-kolviga taga
Värvus: Valge
Salong: must-valge nahksisu
Veljed-rehvid: 17" valuvelg, 225/45 R17 naastrehvid
Väljalase: HKS 3" väljalase, sport katalüsaatorid 2tki
Läbisõit: 164700km
https://sites.google.com/site/3sresourc ... and-3000gtVäidetavalt on mingi Jaapani siseturu mootori juhtaju ning seda olevat ka näpitud. Pole ise veel salongi lahti kakkunud ja seda kontrollinud (piiraja on 8500rpmi)
Midagi erilist hetkel rohkem pole, plaan on jätta igapäeva liikuriks. Aitab küll nendest hallimassi autodest.
Suuri tuuninguid ei tule (NB: kuigi turbor6hku sai juba t6stetud
)
Natuke on auto kallal vaja nokitseda. Eelmised omanikud on vahetanud: hammasrihma komplekt, veepump, generaatori ja kliimapumba rihmad, väntv6lli rihmaratas, mootori6li äsja, salong nahksisu vastu (enne oli riidest).
Suveks tulevad 18" veljed, uued suverehvid, madaldusvedrud, värvitööd ja palju s6itmist
Eks hoian siinset rahvast kursis, kuidas asjad sujuvad.
Pilt soetamise päevast:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli