Sander147 kirjutas:Ei tohiks olla piirajat enam, väidetavalt.
Kuid samas ei ole proovinud ka, ei ole sellist teed veel leidnud, kus kannataks niimoodi kiirendada.
ei ole piirajat jah mul läks spido sellega teisele ringile
Sander147 kirjutas:Ei tohiks olla piirajat enam, väidetavalt.
Kuid samas ei ole proovinud ka, ei ole sellist teed veel leidnud, kus kannataks niimoodi kiirendada.
Sander147 kirjutas:Uuendame staatust.
Tehtud palju palju. Teha veel enam.
Tehtud:
1. Küünlad ja küünlajuhtmed- NGK Iriidium ja Japanparts
2. Sisselaske kolde tihend- Ajusa
3. Klapikambrikaante tihendid- Elring
4. Mootoriõli- 5w40 Castrol (läbipesuks)
5. Vasaku poole esimesed logarid- kasutatud, kuid terved
6. Esimesed amortisaatorid- KYB originaalid,gaasikad (made in Japan)
7. Rooliotsad, sisemised ja välimised- CTR (sama mida Lemförder pakendab)
8. Parem roolilati kaitsekumm-Japanparts
9. Esisilla tagumised suured puksid- tootjat isegi ei tea (ainukesed mida üldse b-osana sai)
10. Sildadereguleering
11. Mootori õhufilter K/N
12. Suveveljed-rehvid , 18"x8" 245/40
13. Kliimaseadme kontroll, hooldus ja täitmine
Teha:
1. Taga amordid
2. Põhjamastiks ja salongi heliisolatsioon
3. Muusika täiustamine
4. Esiotsa värvitööd (kindlustusest on siiani vaikus)
5. Mootoriõli 10w60 Castrol, suveks
6. Kliima filtri vahetus ( kohe kuskilt ei saanud ning hetkel sai täidetud, et näha kas jookseb tühjaks.)
vb midagi veel....
Pilte:
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 151 külalist