Noonii.
Dynos ka käidud.
Eelnevalt vahetatud kütusepump Walbro 255lph vastu, paigaldatud Hengsti 2x suurem kütusefilter, ning veetud kütusepumbale uued jämedamad juhtmed otse akult ( ikka relee ja kaitsmega).
Dynos sai tehtud 2 erinevas "seades" tõmmet.
Originaal 0.6 bari rõhuga, 259hp(191kw) ja 414Nm. 20a on oma töö ikka teinud.
Tõstetud 1.3 bari rõhuga, 360hp(268kw) ja 618Nm.
Lisainfoks, et kütust ja ressurssi jagub, võib veel peale keerata. Ainuke mure allikas, et sissetulev õhk on liiga kuum, tuleb mingi jahutus välja mõelda. Hetkel on selle taga ka "madal" võimsus. Mootor läheb peaaegu safe-mode, ehk siis rikastab kütusega üle, kaitsemaks detonatsioonide ja kokku sulamise eest.
Tuleb välja, et need 2 tuuning chippi, mis ajus on, et need ikka teevad ka tõesti midagi. Valmidus suuremaks jõuks.
Lisainfoks veel, et kui auto minuni jõudis, siis turbod puhusid kõigest 0.3 bari. See tuli nüüd hiljuti välja, kui sai järjest algstaadiumisse tagasi viidud ja siis alustatud juurde keeramist ja sättimist.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli