Vahepeal sai käidud eurotripil, Tšehhis ja Poolas.
Auto oli väga tubli, pidas ilusti vastu (nagu kõik mu autod) Ootamatuid ja ebameeldivaid üllatusi ei tulnud, kui välja jätta, et esimesed logarid andsid mingi hetke kinnitustest järgi ning kulusid vastu rehve väiksemaks
Poolas on väga toredad kiirteed. Mingid olid lausa kiiruspiiranguteta (arusaam oli vähemalt nii), ning muidugi tuli neid kasutada. Jõu vahekordasid sai proovitud peakõikide võimalike pillidega, mis olid võimsamad, kui GTO. Olid nad siis Bmw 335 twinturbo, või Audi A8 V8 twinturbo või isegi Porsche Macan Turbo
Higistama ja võitlusvaimu lakke ajas ainukesena Macan oma 294kw, PDK kasti ja 260kmh lõppkiirusega. Olenemata 50km kestnud 230+kmh kestnud pingutustest läksime suure viigiga lahku. (no pic no proof ???) Meil ka video
https://www.youtube.com/watch?v=UuKKLCu ... e=youtu.be
Nagu videost on kuulda boosti juttu (turborõhk siis). Sai Leedus turbosid maha keeratud, esialgse 1.3 pealt 1.0 peale. Sellest ka Macaniga võiduajamise ajal boosti tõstmise jutt.
Tšehhis oli ka mingine kiirendusvõistlus. Osalesin.
Kütusekulu?? Väikseim läbisõit oli 360km paagiga, suurim oli 700km. Tehke omad järeldused (nb: kõikide tankimiste kordade ajal läks juurde 65-67l)
Suurim keskmine siis c 18l/100km. Väikseim c 9.3l/100km. Kokku oli 8 tankimist, c 500l, läbisõit kokku 3400km. Üldine keskmine c 14.7l/100km.
Maastik ja linnad on väga ilusad, kindlasti tasub minna, kes käinud ei ole. Kes on käinud, see teab, et ta läheb sinna uuesti tagasi
LS: 183200km