nii nüüd siis pikemalt
ehk ise mõtlesin aeg ajalt ikka, et võiks ju vahetada aga nagu kohalik vanasõna ütleb ära torgi s...a läheb haisema
või et mis sa remondid kui asi on alles terve
nii ta jäi ise ma ei sõitnud kah grandisega juba pikemat aega ehk teine pool seda rohkem tegi siis ...
AGA kui naine kodus vihjab, et mis sa arvad ehk kui äkki piiluks kaugelt jne.
siis tuleb härjal sarvist haarata
mis siis ikka jooksin siis esmalt kohe AGR- ja vaatasin asja arvasin et ASX oleks hea kuid seda seni kuni sisse istusin just tagumisele pingile
väike - pea laes kinni jne.
Outlander aga tundus sellel hetkel liiga suur. Pakkumine sai siiski võetud.
vaatlesin ka alternatiive CRV, RAV4, Sportage, Sorento, Santafe, X-trail jms.
katsutud ja istutud ja paljudega ka sõite proovitud aga lõpuks jäid sõelale X-trail ja Outlander
kes võitis seda te teate
Üldiselt pole suuri mäekõrguseid erinevusi kui siis on kia varustus rikkalikum ja sellevõrra ka hind kõrgem aga muidu on suht samas laines nad kõik
Outlanderi puhul siis oli valida kas Silberauto algupärane või AGR facelift siis võetud sai viimane kuna selle punane värv on päris efektne.
kuigi Silberi "disain" paketi lisad olid päris vaadatavad ja ma pole kaotanud mõtet ka sellele autole midagi juurde lisada.
4 vedu polnud mul üldse vajalik optsioon mistõttu oli ka X-trail täitsa tugevas valikus
sai siiski mitsu võetud seepärast, et kogemus on olemas ja info selle mudeli kohta ei andnud arvamust, et peaks pettuma.
lisaks meeldis mulle ka mõte bensiinimootorist rohkem kui diislist
üldiselt polnud palju valida kui tahta bensiini ja automaati
rav4 oli jäik kui puuvanker ja suure müraga
kia oli kallis CRV läks minu jaoks sinna "hall metallik diisel" segmenti ehk neid müüakse/ostetakse palju ja kõik sõidavad nendega - tahan erineda
Nissanile polnud automaadi otsa midagi muud panna kui diisel ja puudus võimalus ka multimeediat paigaldada nii nagu mistus seega ....
varustustase on nagu mainitud Intense
pakkumises on sellised read
TEHNILISED NÄITAJAD MOOTOR:
4-silindriline, 16 klappi, SOHC, MIVEC, Bensiin
MOOTORI VÕIMSUS: 110kw/150hj/6000rpm
VÄÄNDEMOMENT: 195Nm/4100-4200rpm
KÜTUSEKULU l/100km, CVT: kombineeritud 6,7 / maanteel 5,9 / linnas 8,2 C02 g/km: kombineeritud 155 KÜTUSEPAAK: 60 liitrit
MÕÕTMED mm: pikkus 4 665 / laius 1 800 / kõrgus 1 680 TELJEVAHE mm: 2 670 KLIIRENS mm: 215 PÖÖRDERAADIUS m: 5,3
HAAGISE MASS kg, piduritega haagis: 1 600
VEDAVAD RATTAD: elektrooniliselt juhitav nelikvedu 4WD AWC VELJED JA REHVID: 18” valuveljed, 225/55R18
MULTI-SELECT NELIKVEDU 4WD AWC 4WD ECO esirattavedu + automaatselt lülituv nelikvedu 4WD AUTO pidev nelikvedu veomomendi jaotusega esi- ja tagasilla vahel 4WD LOCK pidev nelikvedu veomomendiga 50/50 esi- ja tagasilla vahel
STANDARDVARUSTUS
ABS pidurid + EBD Kahetsooniline täisautomaatne kliimaseade Piduriabi (BAS) + (BOS) Bluetooth hands free süsteem (HF) Äkkpidurduse hoiatussüsteem (ESS) Parkimiskaamera Stabiilsus- (ASC) ja veojõukontroll (TCL) Püsikiirusehoidja Juhi- ja kaassõitja turvapadi Puutetundliku 6,1" ekraaniga AM/FM raadio CD/MP3 + 6 kõlarit Juhi põlveturvapadi USB sisend keskkonsoolis Külgmised turvapadjad ja -kardinad Multifunktsionaalne rool (HF, püsikiirusehoidja, audio juhtimine) Väljalülitatav kaassõitja turvapadi Roolilt juhitav käiguvahetus Muutuva koodiga immobilaiser Nahkrool, -käigukangi nupp, -käsipidurihoob Automaatne stop & start süsteem LCD Multi-informatsiooni näidik Mäestardiabi (HSA) ECO sõidurežiimi näidik Elektrilised klaasitõstukid Reguleeritav piirkiiruse indikaator Elektr. kokkuklapitavad küljepeeglid Juhiistme kõrguse regulaator Elektrilised soojendusega küljepeeglid Fully-flat kokkuklapitavad 1 ja 2 istmerida Esiistmete soojendused Reguleeritava kõrguse ja kaugusega roolisammas Esiklaasi alaosa soojendus "Welcome Light" funktsiooniga esilaternad Esilaternate pesurid "Coming Home Light" funktsiooniga esilaternad Vihmasensoriga kojamehed Pagasiruumiruloo Esimesed udutuled Musta värvi katusereelingud Tumedad tagaklaasid Kerevärvi uksekäepidemed ja -küljepeeglid
esmaste lisadena võtsin kohe kaasa siis vaid alarmi ja põrandamatid
täna paigaldasin ise katuseraamid Thule WingBar
edasi tuleb haagisekonks mida on ka kohe vaja
ja tulevik toob veel mõned asjad - nt. android multimeedia
hetkel muud ei oska lisadagi kuna ls. alles 22 km.
paar pilti lisaks