Jaanuaris sai nüüd läbitud 4. hooldus ehk läbisõit oli gramm alla 60K
Ette oleks nähtud küll alles 3. hooldus aga 20 asemel 15 tagant tehes sai nüüd jõutud siis nii kaugele.
Kõik asjad olid korras ja ei olnud vaja midagi keerata või reguleerida või vahetada või.... ok tagumise kojamehe kumm vahetati ära aga noh... murevaba siiski.
Kuigi oleks võinud ju oodata hooldusega sest sai vastu võetud kindel otsus auto turustada ehk muid võimalusi ei olegi enam sest uus on tellitud seekord siis Iveco Daily ja ma ei jäänud ootele vaid tegin selle mis oli ette nähtud.
Lähiajal (selgitamisel) leiab meie Outlanderi AGR-i müügiplatsilt.
Nagu eelnevalt öeldud siis lisaks tehase autole millest on juttu siin teema alguses on siis lisavarustusena paigaldatud: tagaluugi ülemine spoiler, Thule/Brink eemaldatav haagisekonks koos peidetava pistikuga (ka udutuli on ühendatud
), Thule WingBar katuseraamid, peaaegu kerevärvi punane mahukas katusepoks Packline 102 (3m pikk, ja 590L mahutav) ja 4 jalgrattahoidjat katusele Thule Freeride. Ehk kõik selleks et saaks aktiivselt reisida/matkata/elada. Hetkel all kulunud lamellid ja kaasa tulevad täitsa hästi veel sõidetavad suverehvid.
Kui kellegil on soov vahetada nt. kuni 1500...2000.- maksva bensiin ja automaatkastiga vähemalt 4 ukselise sõiduautoga ja maksta ülejäänud vahe rahas - võtan asjad kindlasti kaalumisele sest poes piimajärgi käimise autot on vaja küll.