Tere,
tegemist on siis minu esimese Mitsubishi'ga. Masin jõudis Eestisse jaanuari kuus Jaapanist.
Konkreetselt masinast endast suurt midagi rääkida pole. Nagu Jaapanist tulnud masin ikka, on tegemist pea täiest roostevaba sõidukiga.
Varustus ja tehnika peaks olema ka täpselt nagu tehasest tuli, lisatud on Blitz turbotaimer (Jaapanist), esimene ja tagumine "strut tower brace" ning armeeritud piduri voolikud (minu poolt).
Sõita ja katsetada ma veel suurt jõudnud pole, sest täna lõppes kogu suurem hooldamismaraton.
Saladus pole ka see, et masin sai võetud üsna lühiajalise projektina ning üsna pea ilmub ka müügikuulutus meie peamisesse automüügiportaali.
Üldist praegu rohkem nagu lisada polegi.
Progress:12.02.2015 - sain auto -
89 000+ km05.03.2015 - hooldus @
Differ.ee: uued EU esituled (Osram Night Breaker Unlimited H4 pirnid), üks katkine udutuli asendatud originaaliga (Osram Night Breaker Unlimited H3 pirnid), esimesed pidurikettad, tagumised pidurikettad, rooliotsad, šarniirid, armeeritud pidurivoolikud (saabumas), Varta Blue Dynamic aku, Castrol õli (10w60 + Bardahl lisand), õlifilter, õhufilter, kütusefilter, salongi õhufilter, roolivõimendi õli, käigukasti õli, vahekasti õli, tagadiferentsiaali õli, Motul RBF 660 Factory Line piduriõli, AYC õli, jahutusvedelik, süüteküünlad, esimene ja tagumine "strut brace" +
Autoekspert: esitulede reguleerimine, Denso kojamehed ette ja taha +
Vianor: sillastend - 1xxx€ - 89 226km
Alla läksid ühest teisest veel kiiremast autost alles jäänud Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin rehvid mõõdus 205/55/16 (3557km läbinud).
Alustuseks üks nigel pilt ka, aga õiged pildid jõuavad ka peagi avalikkuse ette: