Dodge Stealth 3.0 165kw FWD 1992, Oliver777
Postitatud: L Nov 29, 2014 10:46 pm
Tervitus kõigile !
Lisan siis siia ka sellest isendist teema mida ajapikku täiendama hakkan kui on midagi märkimisväärset kirjutada .
Auto ise on ostetud hobiautoks, talvel on ta garaazis ja see on ka see aeg kui saab juppe varuda ja remontida ja vahetada asju mis enam kõlblikud ei ole.
Ostetud sai lihjtsal põhjusel, vaja oli hobiautot ja samas oli võimalik osta midagi mis on hoopistükis haruldane meie tänavapildis.
Talvega oleks nüüd vaja hakata veermikut tiba korrastama ning mõned tihendid mootori ülemises osas vahetada, siis peaks täitsa hea saama.
Välimusest niipalju, et roostet autol ei esine, ilmselt ka seepärast, et on kõik Eestimaised talved ilusti garaazis peidus olnud.
Enne garazeerimist tuli vahetada tagumine summuti pütt, vana murrdus küljest kuna oli püti tagant kenasti läbi usitanud sest seal oli keegi juba enne kehva keevitus tööd teinud.
Alla ostsin poest täitsa suva püti mis välimuselt omale meeldis ja sai lasta ta alla panna remonditöökojas kuna omal vahendid puuduvad, samas sai osa tagumist jooksu ka samal ajal vahetatud uue toru vastu.
Auto ise on toodud 1996 a Rootsist ja enne seda siis miskil ajal Rootsi California päikese alt.
Tegemist temaga saab olema aga kui vaadata auto unikaalsust siis on asi igati seda väärt ,et vanake jalule aidata ilusti.
Pildil tagaosast on näha ,et uus pütt õigel kõrgusel eiole, see tulenes sellest ,et pildistama minnes murrdus püti tagumine kronstein mis samapäev sai lasta tagasi paigalda ja pütt õigele kõrgusele sätitud.
Mõned pildi ka mis sai tehtud enne garazeerimist ja mõned mis on eelmise kümmnendi algul või keskpaigas eelmise omaniku poolt tehtud .
Lisan siis siia ka sellest isendist teema mida ajapikku täiendama hakkan kui on midagi märkimisväärset kirjutada .
Auto ise on ostetud hobiautoks, talvel on ta garaazis ja see on ka see aeg kui saab juppe varuda ja remontida ja vahetada asju mis enam kõlblikud ei ole.
Ostetud sai lihjtsal põhjusel, vaja oli hobiautot ja samas oli võimalik osta midagi mis on hoopistükis haruldane meie tänavapildis.
Talvega oleks nüüd vaja hakata veermikut tiba korrastama ning mõned tihendid mootori ülemises osas vahetada, siis peaks täitsa hea saama.
Välimusest niipalju, et roostet autol ei esine, ilmselt ka seepärast, et on kõik Eestimaised talved ilusti garaazis peidus olnud.
Enne garazeerimist tuli vahetada tagumine summuti pütt, vana murrdus küljest kuna oli püti tagant kenasti läbi usitanud sest seal oli keegi juba enne kehva keevitus tööd teinud.
Alla ostsin poest täitsa suva püti mis välimuselt omale meeldis ja sai lasta ta alla panna remonditöökojas kuna omal vahendid puuduvad, samas sai osa tagumist jooksu ka samal ajal vahetatud uue toru vastu.
Auto ise on toodud 1996 a Rootsist ja enne seda siis miskil ajal Rootsi California päikese alt.
Tegemist temaga saab olema aga kui vaadata auto unikaalsust siis on asi igati seda väärt ,et vanake jalule aidata ilusti.
Pildil tagaosast on näha ,et uus pütt õigel kõrgusel eiole, see tulenes sellest ,et pildistama minnes murrdus püti tagumine kronstein mis samapäev sai lasta tagasi paigalda ja pütt õigele kõrgusele sätitud.
Mõned pildi ka mis sai tehtud enne garazeerimist ja mõned mis on eelmise kümmnendi algul või keskpaigas eelmise omaniku poolt tehtud .