Märkamatult on suvi läbi saanud ja augusti esimesel päeval sain ka auto kätte remondist.
Kulgetud on pooleteise kuuga peale kapremonti 1550 miili.
Mootori sissesõit õnnestus ilusti ja mingeid anomaaliaid esinenud eriti ei ole.
Vähe ehitusest ja ja asjadest mida sai tehtud, kirjutan järgnevalt.
Probleemsed asjad selle auto ja 3000gt puhul on ammortide ja nende juurde kuuluva saamisega, ammordid õnnestus Jaapanist OEM saada,
nende leidmiseks ja saamiseks läks oma kaks kuud, need olid ka kõige raskemini leitavad asjad.
Ammortide hinnad on üsna krõbedad,
Tagumised oli 550.- ja ees kusagil 350 tuuri.
Mootori kabulaid oli lihtsam saada ja kogu mootori asjade saamiseks kulus kusagil kuu jagu aega.
Alljärgnevalt nimekiri asjadest mis sai tehtud:
-Ploki ja plokikaane täis remont, klapipesade lihv, uued klapid ja sääretihendid,ja nukkade laagrid.
-Plokikaane poldid.
-Raamsaaled.
-Kepsusaaled.
-Täielik tihendite komplekt ( alumine ja ülemine osa) .
-Kolvirõngad.
-Veepump.
-Termostaat.
-Hammasrihmad ja nende rullid.
-Soonrihmad ja nende rullid.
-Küünlad (Denso iridium)
-Kõik vedelikud mis autol on.
-Siduri komplekt LUK toodang.
-Uus aku.
-Veovõllid mõlemalt poolt.
-Esipiduri klotsid + kettad.
-Tagapiduri klotisd + kettad.
-Supportite remondi komplektid.
-Esiammordid.
-Tagaammordid + padjad.
-Tagumised stabilisaator kondid.
-Esimesed stabilisaator kondid.
-Rooliotsad ja roolikumid.
-Sharniirid.
Et kellegil oleks ettekujutus rahalisest osast mis selline remont maksma läheb, siis minul läks see 3K+ euri.
Aga vanur on nüüd teele tagasi aidatud ja loodan, et sain üleval kõik tehtud tööd kaetud.