Tere mitsu rahvas.
Teen ka oma ilusast punasest mitsust teema, aka
Maasikast Maasikas on ta sellepärast, kuna ta on punane ja näeb nunnu välja.
Algus oli pikk ja vaevarikas, kuid nüüd olen ajapikku saanud heas korras oleva töökindla auto.
Esimese Eclipse vahetasin oma vana bemmi vastu, samuti punane, kõik võimalikku dima tuuningut täis ning auto ei käinud hästi, kere olemasolust ei hakka rääkimagi, seda ei olnud
Leidsin kontaktid, et
Tallinnas Sander147 tegeleb mitsudega ning lohistasin auto sinna, lootuses, et kütusefilter umbes. Reaalsuses oli aga prisma kiletkott õhufiltri kopsikus (õhufiltri kopsik ise oli kanalisatsioonitoru ja õhufiltrita). Lisaks olid küünlad ja küünlajuhtmed läbi. Klapikambrikaanes oli pragu, kust õli jooksis lahinal küünlajuhtmetele. Sel hetkel sai auto esimest korda ka käima.
Kuna kere oli omadega läbi, karpe polnud, esitiivad roostetanud, piduritorud katki, kütusetorudeks subwoofri toite juhtme rüüs
jne jne, siis rääkisin isaga (kes seda üritust kõike läbi aja on finantseerinud
), et mõistlik oleks asi täitsa korda teha ning leida teine kere kuhu tehnika ringi tõsta. Juhuslikult oli Sanderil olemas pm rooste vaba kere, ilma tehnikata. Ka punane
Jõudsime kokkuleppele ning ta hakkas tehnikat ringi tõstma.
Samal ajal soovisime ka tagumise väntvõlli simmeri vahetust, selleks tuleb karter ära võtta. Kuna simmer lekkis tagant, karter ja kast olid õlised.
Karterist avanes selline vaatepilt.
Lisaks uus hammasrihma komplekt, veepump juba oli värske.
Generaatoririhm (genekas oli mingi Lanceri oma ning kinnitusi ümber tehtud)
Filtrid uued ja ka esimene mootoripadi.
Sel hetkel, kui mootor oli maas, eirasime ka Sanderi soovitust, võtta plokikaas maha, kuna surved ei olnud õiged ning kaas oli suht puhas (värskelt tehtud kaane töid).
Mootor läks samas seisus vahele ning leidsime end uue probleemi eest. Kõik ilus kena, töötas nagu enne, lombakalt, kuid mitte kaua.
Jahutussärki lõi surve sisse ja vedeliku väljalaskesse.
Plokikaane lahkamisel selgus, et kõik sisselaske klapid olid kõverad olnud kunagi (pm jääb mulje, et löödi haamriga sirgeks tagasi
)
Ning kaant oli juba 0.51mm lihvitud.
Seega uued sisselaske klapid, väljalaske oma läks ka üks uus, uued sääretihendid, kaanelihv jne. Kaas jälle korras.
Nüüd kuulasime Sanderi soovitust ja ka kolvid välja võtta, kui kaas oli juba "selline" siis võib kepsudest, saaledest ja rõngastest sama oodata. Ja nii oligi.
3. silindri keps oli kõver.
Seega teised kepsud, rõngad, kepsusaaled jne. Lisaks summutit remonditud, tavaline koht, et tagasilla üleminekult mädaneb ära.
Ning uuele katsele
Uuele kerele tõin ka uued USA-style numbrid, enne olid EU omad.
Sõbranna käis saksas ja tõi ka kingitusi
Edit: trükivead