Nahatamise mõte on soiku jäänud. Muud tegevused võtavad aja ära.
Üldiselt ikka ainult nn talla-kalla. Kuu ajaga 3500km läbi sügatud.
Miskipärast tuli hirmus tahtmine mootoriõli vahetada ning üldiselt kõikide filtrite seisukorda uurida.
Eelmise omaniku poolt oli õli ja filtrid vahetatud (õli nüüdseks c 5000km tagasi), kuid lähemal uurimisel selgus, et kõik filtrid on odavad pasad ning mega umbes igast jamast. Mootoriõli oli ka suvaline Champion, mis ei ole minu meele järele.
Seega läksid vahetuse kõik filtrid ja mootoriõli.
Õlifilter MANN, kütusefilter MANN, salongifilter aktiivsöe Hengst.
Mootoriõhu oma tellisin K/N, kuid kahjuks ei sobinud. Tuleb välja ,et K/N filtrit saabki alles 2007 edasi mudelitele. Aga väikese otsingu järel leidsin, et 97-03 Galanti filter on pm samade mõõtudega ning sobib 95% ulatus ka. Seega tellin lähiajal ka selle ära.
Mootoriõli CASTROL 5w-40 Edge Turbo Diesel.
Samuti alusvankrist koorus välja, miks esisild ujuma hakkas, õõtsa tagumised puksid katki ning "hiljuti" vahetatud piduriklotsid on tagasillal otsa saanud. Nimelt on ketta sisemine pind puudu, loe: ära roostetanud. Klotside vahetuse ajal oleks ju võinud kettad ka uued panna
Uuteks ketasteks ja klotsideks ikka NF, kettad on tsingitud (kestavad meie kliimas kauem, kuna ei roosteta nii kiirelt ära). Hind tavakettast 2€ kallim.
Samuti oli üks tagapiduri kolvi kaitsekumm puruks, kolbi on proovitud sisse keerata ning kumm oli keerdus ja katki. Õnneks kolb on ise elus ning piisas uutest kaitsekummidest. Muideks, kolb käib sisse lükates.
Seisupiduriklotsidel oli kate osaliselt lahti ning uus paigaldus komplekt läks ka külge. Seisupiduriklotse pakub kataloog kahte varianti. Tean, kuna sain neid ümber vahetamas käia
Õõtsapuksideks Yamato. Katsetan nende kvaliteeti siis kogukamal autol. Coltil sai kasutatud ning kestsid, kuid Colt oli poole kergem ka. Originaalpuksid oleksid olnud c 32€ tk. Yamato lett 15€.
Detsembris tuleb ka ülevaatuse aeg kätte, seega peab selleks ka valmistuma.
Mitsule omasel kombel ei näe ma autol roostet pm mitte kuskil. Koopaääred puhtad, ukse ääred puhtad, põhi ja karbid puhtad. Enne talve teen ka põhjamastiksiga põhja üle. Kui on, mida kaitsta, siis tuleb seda kaitsta
Proovisin linnas rahulikumalt sõita ning linna kuluks saaks siis 7/100-le. Hetkel oli c 9, seda siis väga raske jalaga. Ja lühikesed otsad.
Pilte:
See siis veel terve puks, teine oli 3x hullem.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli