Sai vahetatud käigukasti õli ja termostaat.
Samuti läbitud korraline TÜV ilma ühegi veata
Kehtib järgnevaks 2-ks aastaks.
Soojade ilmade kütuse linnakulu oli c 8L/100Km, enamus lühikesi otsi. (lühike ots on c 3-5km edasi-tagasi)
Mis teeb ühe paagitäie kohta c 800km ja peale.
Nüüdsete nn külmade ilmade korral tõusis kulu 10+ liitrit/100km. Ehk siis paagitäiega ei saanud isegi 500km linnas sõita.
Arvestades kütusele kuluvat raha hulka ja autoklaaside puhastamisele kuluvat aega, siis tekkis mõte paigaldada DEFA eelsoojendi.
Nüüdsest siis küljes
DEFA ComfortKit 2100Jahutusvedeliku ajab kuumaks DEFA 550W mootorisoojendus element (ühendub soojusvahetisse suunduvate jahutusvedeliku voolikute vahele, mille tõttu siis osaliselt, lisaks jahutusvedelikule, soojeneb ka mootoriõli)
Hiljem on võimalik lisada: auto taimeriga juhtimine või lausa puldist juhtimine.
Puhur on 2-astmeline. Maksimum võimsus -25C juures 2100W, pool võimsusest 1350W.
Sai paigaldatud nii, et võimalusel saab 10-sekundiga autost välja võtta. Näiteks suve tulekul vms.
Vastavalt sõiduki margile, saab meie käest väga hea hinnaga kõiki DEFA eelsoojendi komplekte.
Toote valikus on: õlisoojendid, jahutusvedeliku soojendid, salongisoojendid, kõiksugu komplektid, autos oleva taimeriga, puldist juhitava taimeriga jne jne.
Otseloomulikult aitame ka paigaldusel
Hetkel on DEFA pakkumas ainult
juhe seinas varianti, kuid me ise tegeleme sõltumatu lahendusega, kus juhtme seinas oleku vajadus kaob ära. Mõeldud siis eelkõige kortermajade ees ja töö juures parklates parkivatele autodele, kus juhtme ühendamise võimalus puudub.
Täpsemalt lähiajal.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli