Nii.
Vahepeal jõudnud teha suht vähe.
LS: 186900km
1. Kütusefilter (Wix) põhjusega kõige odavam.
2. Esisilla õõtshoova tagumised OE puksid vahetatud.
3. Esimesed parktule pirnid LED-id (tavalised põlesid läbi)
4. Esimesed udutule LED-id. Originaalis HB4, kuid kodus juhtusid olema HB3 (pistiku erinevus). Paberinoaga üks jupp pirni pesas maha lõigata ja sobiski.
Kütusefiltri teema:
Nimelt ongi käes see aeg, kus diisel suutis oma iseloomu näidata. Vaikimisi olen maadelnud mootori võimsuse-jõuetuse kallal, kuna sellest suht puudus. Nimelt ei liigu masin enne edasi, kui ei ole 1800rpmi saavutatud (sel hetkel puhub turbo maksimaalset 1.7bari rõhku). Allpool seda on uimane, turbo rakendub aeglaselt.
Tüüpvead on juba üle kontrollitud, ehk siis diagnostika ja tehnilise kontrolli järel on auto igati korras
Mitte ühtegi viga pole ning kõik toimib nagu peab.
Kontrollitud ja tehtud: kütusefilter, pihustite reguleerimine, nukkvõllide kontroll, turbo kontroll, õhulekete kontroll, vaakumite kontroll, õhulugeja-rõhuanduri kontroll, karterituulutuse kontroll, EGR puhastatud, drosselklapp puhastatud ja kontrollitud. Tahmafiltrit ei ole, seega see ei saa umbes olla, pealegi auto liigub nagu peab 1800-3500rpmi.
Käivitub ilusti ka pärast nädalast seismist, ei suitse ega tossa jne. Otsing jätkub.....
Seniks pilte:
Ühel lambil 18 Ledi
Ühel lambil on 9 Ledi, lisaks tipus on luup (hajutab laiali)
Oe MR594320 õõtsapuksid
Pilt tiba udune, kuid reaalsuses on ikkagi ilusad sinakad-valged. Nüüd jäävad 4300k Ksenoonid lahjaks