Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpoiss

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Aap » K Nov 05, 2014 5:57 am

Sul ei pruugi juba tehasest teist lamdat olla, kui pistikut vaiba all pole

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » K Nov 05, 2014 11:32 am

Auto nyydseks talvegaraasis säilitusel ;) Ja mingilmääral ka tuleb talvel täiustusi. Väljalaske osas tuleb siiski sport katt 3 tolline ja koguylejäänud osa tuleb 3 tolline turbodest lõpuni. Sidur ja hooratas tuleb vahetada, ning muudest asjadest veel ei räägiks igaks juhuks, eks näis kuidas asi kujuneb. eks rahakotiga tuleb suured läbirääkimised pidada ja ka ajagraafikuga ;)

Esiklaasil siis ylemisel äärel oleva kleebise eemaldamine pooleli hetkel, osa läks ilusti, nyyd tahab puhurit saada natukene.

Pilt

Pilt
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » P Mär 22, 2015 9:29 pm

Nonii, kevad käes, auto poleeritud ja vahatatud ning taas tänaval. Kahjuks aja puudusel ja keerulistel asjaoludel jäi lisa võimsuse lisamine ära, ning jääb ka tulevikus, kuna siis läheb asi seadusega vastuollu siin Soome vabariigis. Seda aga ei taha ja pean leppima selle 230kw-ga :D Tegin autost paar klõpsu ka siinsetele huvilistele näitamaks.
Paar kysimust kah targematele, nimelt kylma mootoriga teeb kahemassiline hooratas inetut häält kohapeal käies (koliseb), soojast peast aga vaikne, kas peab hakkama vahetama, kui jah siis kas saab panna tavalise yhemassilise sinna, ning natukene kergema, koos uue siduriga siis, sest kohapealt minnes 4 ratast ringi ei saa, võtab siduri lõhna salongi :) Ning kardaani tugilaagri ymber olevad puksid on vedelad, väsinud, kas annab eraldi vahetada ning kust neid kõiki pudinaid osta saaks. Mida soovitate siinne rahvas.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Aap » E Mär 23, 2015 9:48 am

Väga väga kena auto :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 23, 2015 10:08 am

Sellel ei ole kahemassilist hooratast. Häält teeb hoopis käigukasti peavõlli laager. Kast maha ja pulkadeks.
Kui 4-ratast ringi ei võta, siis aeg uus sidur panna. Saad kastilaagri ja siduritöö koos teha.
Kardaanipadja ümber olevad väikesed puksid on A-osad (need mis on poltide ümber). Tugilaagrit koos leevendusega saab ka B-osa.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » E Mär 23, 2015 4:17 pm

Sander147 kirjutas:Sellel ei ole kahemassilist hooratast. Häält teeb hoopis käigukasti peavõlli laager. Kast maha ja pulkadeks.
Kui 4-ratast ringi ei võta, siis aeg uus sidur panna. Saad kastilaagri ja siduritöö koos teha.
Kardaanipadja ümber olevad väikesed puksid on A-osad (need mis on poltide ümber). Tugilaagrit koos leevendusega saab ka B-osa.



Yks spetsialist ytles mingile kataloogile tuginedes et on ikkagi kahemassiline, kui siduri ära lahutan siis vaikus majas. Soojast peast igatepidi vaikus majas. Aga tellin kusagilt, ei tea vel kust aga ikkagi kergema hooratta, kangema siduri ja tugilaagrid, eks siis näis mis juhtuma hakkab. Peab veel kellegi otsima kes selle töö ära teeks kvaliteetselt ja mõistliku hinna eest, loodan et se ikka yhe päevaga teostatav, ei tahaks Tallinnasse ööpeale jääda :D
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 23, 2015 8:09 pm

Kindlasti ei ole kahemassilist. Siduri mõõt on 250mm.
Ühe päevaga ainult siis, kui 2 meest korraga kallal. Töö kogumaht on ikkagi 2 päeva. Kuid ikkagi väga ei panustaks 1 päeva peale, kuna kast maha-peale on suur töö.
Hetkel üks GT VR4 töös ning mootoriruum on ikka suht tihe. Omajagu tuleb eemale kakkuda, et ligipääseks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » E Mär 23, 2015 8:43 pm

Sander147 kirjutas:Kindlasti ei ole kahemassilist. Siduri mõõt on 250mm.
Ühe päevaga ainult siis, kui 2 meest korraga kallal. Töö kogumaht on ikkagi 2 päeva. Kuid ikkagi väga ei panustaks 1 päeva peale, kuna kast maha-peale on suur töö.
Hetkel üks GT VR4 töös ning mootoriruum on ikka suht tihe. Omajagu tuleb eemale kakkuda, et ligipääseks.



Kas käigukasti peavõlli laager jääb vait kui sidur ära lahutada?
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 23, 2015 9:04 pm

Täpselt nii. Peavõll jääb seisma, kui sidur alla vajutatud.
Kui siduri alla vajutades tekiks hääl, siis on survelaager.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » E Mär 23, 2015 9:11 pm

Ok, peab siis kiiremas korras tegelema probleemiga, ennem kui laiali läheb täitsa. Mis ōli kasti soovitad?
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 23, 2015 10:10 pm

Kasti õliks Castrol või Valvoline. 75W90 GL-4
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpoiss

PostitusPostitas laskarpoiss » P Apr 19, 2015 7:01 pm

New look 8)
Tuledele sai paigaldada lastud spets kile, vajadusel saab lihtsalt eemaldada, nagu toonklaasi kilegi, kuid palju paksem ja tugevam ja parem jne. Thtud siis tagatuled, kylje ja esisuunad.

Pilt
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 148 külalist