Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpoiss

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpoiss

PostitusPostitas laskarpoiss » P Juul 20, 2014 8:29 pm

Tere siitmaja rahvas :D

Sai siis kah omale soetatud esimene Mitsubishi GTO näol, lisan siia siis autost natukene ja loodan et saan siit foorumist head nõu ja kasulikke näpunäiteid tema edasises hoolduses ja äkki ka natukene modifitseerimisel. Auto toodud 2008a. Jaapanist soome nüüd minu käes helsinkis. Rooste puudub täielikult nii alt kui pealtpoolt. Autost siis allpool.


Mark: Mitsubishi GTO
Keretüüp: coupe
Esmane reg: 1992
Mootor: 3.0 V6 230kw Twin Turbo
Kütus: Bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 180 000 km
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manual 5 käiku
Värvus: Must


Turva- ja ohutusvarustus

4 ratast keerab roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
1x turvapadi
lisapidurituli


Mugavusvarustus

2x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
püsikiiruse hoidja
2x peeglid päikesesirmides
kohtvalgustid


Sisustus

tekstiilpolster
sportistmed
1x elektriliselt reguleeritavad istmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)
jalamatid (tekstiilist)


Audio, video, kommunikatsioon

stereo (MP3, USB pesaga, mälukaardi pesaga, puldiga) Clarion
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
elektriline antenn
ekraan (ees)
navigatsiooniseade
autotelefon
käed vabad süsteem


Tuled

udutuled (eesmised, tagumine)
valgustuspakett
Sportvarustus
tagaspoiler
esispoiler
spoileriring
sportvedrustus
sportsummuti


Muu varustus

tagaklaasi soojendus
tagaklaasi puhasti
Aktiv aero esi ja tagaspoiler
19 tolli alumiinium veljed
Rehvid 225/35 R19

Autole on tehtud järgmised modifikatsioonid:

Vedrustus on D2 jäikust ja kõrgust reguleeritav
Väljalase on vabamaks tehtud peale katte
Sidur on mingi tummisem paigaldatud
Kütuse pump kangem ja survet tõstetud originaal regulaatoriga


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » P Juul 20, 2014 8:39 pm

Ja siit tuleb kohe ka esimene küsimus targematele, nimelt lekib päris korralikult taga rataste keeramiseks olev roolikarp või latt või mis iganes se seal taga silla vahel on. Rooli otste juurest kaitse kummi vahelt tilgub. Hetkel parandasin õlilaigud maas sellega et panin uue kaitse kummi sinna peale, vana oli auguga, kuid se ei lahenda ilmselt minu probleemi. Aga saab kuidagi selle õlikindlaks või oleks mõistlikum üldse kinni keevitada se süsteem seal taga. Kas tagarataste hüdraulika jaoks on oma eraldi õli ja anum jne, et kuidas selle pimedaks teen või vahelt välja võtan?
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » P Juul 20, 2014 9:35 pm

Tervitused klubisse tuleku puhul.

Tagumise rataste keeramise jaoks on tagasilla difri korpuse küljes eraldi pump. Pump on hammasratas ülekandega difrist, ning pump hakkab koheselt tööle, kui auto veereb.
Lisaks on seal veel eraldi reguleerklapid, mille kaudu juhitakse rataste keeramist. Rataste keeramine tagasillas on omakorda juhitud esisilla roolilatist tulevate õli liinide kaudu.
Eelnev klappide süsteem avaneb alles teatud õlirõhu peale, mis saavutatakse c 50kmh kiiruse juures.
Elektroonika selle süsteemi juures puudub, kui välja jätta 4WS õlianuma tasemeandur.

Tagasilla rataste pööramine ja nende nurk on proportsionaalne auto kiirusele ja esirataste pöörde nurgale.

Süsteemi elimineerimine näeks välja selline:
Eemaldad 4WS lati, lisaks difri küljes oleva pumba, paned esisilla roolilatis olevad 2 tagasilda tulevat toru pimedaks.
Lisaks paigaldatakse veel 4WS lati asemel 2 lisa õõtshooba, mis annavad tagumikule jäikust.
Uus roolilatt maksab c 700 dollarit, originaalosana. Ise ma jätaksin selle alles, kuna kurvi läbimise kiirus on sellega küllaltki suurem.

Pilt

Pilt

Pilt

Torude jaotus
Pilt

Enne 4Ws eemaldust
Pilt

Pärast 4WSi eemaldust ja uute õõtsade paigaldust
Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Martinez » P Juul 20, 2014 9:40 pm

Teretulemast klubisse. See on üks tõsise mitsuhuvilise märg unistus mis sulle kätte sattus. Soovin jõudu ja jaksu projektiga. Ma ise maadlesin oma mitsu 4ws iga 2 aastat enne kui korda sain :D Hakkan huviga jälgima kuidas su projekt kulgema hakkab!

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » P Juul 20, 2014 10:13 pm

Martinez kirjutas:Teretulemast klubisse. See on üks tõsise mitsuhuvilise märg unistus mis sulle kätte sattus. Soovin jõudu ja jaksu projektiga. Ma ise maadlesin oma mitsu 4ws iga 2 aastat enne kui korda sain :D Hakkan huviga jälgima kuidas su projekt kulgema hakkab!



Ka se jutt vastab tõele et tagasilla keeramise süsteemis tagumiste rooli otste kaitse kummi sees peabki õli olema, et sinna tuleb piisav kogus õli ja se määrib otsa ennast ja kaitse kumm peab seda õli seal pidama???
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Martinez » E Juul 21, 2014 12:03 am

minu galantil seal õli olema ei pidanud igatahes.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » E Juul 21, 2014 10:24 pm

laskarpoiss kirjutas:Ka se jutt vastab tõele et tagasilla keeramise süsteemis tagumiste rooli otste kaitse kummi sees peabki õli olema, et sinna tuleb piisav kogus õli ja se määrib otsa ennast ja kaitse kumm peab seda õli seal pidama???


See jutt on vale.

Pildilt vaatan, et sul Coilover vedrustus. Soovitan esimeste rataste kallet suuremaks panna, ehk siis negatiivset kallet lisada. Seda saad ülemisest tugipadjast teha. Niimoodi, et velje-ratta äär oleks rattakoopaga suht tasa. See nõuab ka sillaregulli, kus tuleb lahkujooksu lisada.
Oma Eclipsel niimoodi tehtud ning kurvi läbimise kiirus kasvas päris mehiselt. Lisaks ei söö kiirel sõidul rehvide välimisi ääri ära.
Tagasilla rataste kalle annab samuti kurvi kiirust juurde, kuid kui tarvis tagumikku loopida, siis kaldus tagumised rattad seda ei luba nii kergelt.

Tallinna kandis pesitsed, siis saan sellega aidata :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » T Juul 22, 2014 7:54 pm

Vedrustus jah coilover D2 mingi, saab jäikust ja kõike muuta, täna just katsetasin ja keerasin veits peale. Aga tagarattad on juba niigi ülevalt seespool kui alt, kuid esimesed tahaks jah natukene keerata ülevalt sisse, et oleks tagumistega visuaalselt sama. Ei tea kas hakkab siis kõvasti rehve ka sööma või.
Täna sai natukene ka nokitsetud auto kallal, nimelt sai tagumine roolilatt õlisysteemist eemaldatud, kuna tilkus kui k.....at, väga koledad loigud. Äkki ükspäev võtab üldse maha ja laseb taastada kusagil ja siis saab asja uuesti toimima. Kuigi ingliskeelsetest foorumitest lugedes nad kõik võtavadki just maha kuna pidavat libedaga (ka vihmaga) vägagi ootamatult käituma, võimalik et tahab kõvasti sõitu harjutada sellega. Kõigest ei saa alati hästi aru ka ingliskeelest :oops:
Veel sai täna velgi puurida natukene, kuna on pandud spacerid ja auguvalem nüüd 112 ehk audi, ja oli vaja natsa timmida seal asja, nüüd enam rool kah ei värista grammigi kuni spidoka lõpuni vähemalt :lol: Muud nagu ei oskagi kirjutada hetkel, sõitnud nüüd nädalaga cirka 1000 km ja üldiselt vägagi rahul, jalgu küll kellegile ei jää :lol: Ja kütuse kulu pole kah justkui müstiline, arvasin et on janusem, kuid kindlasti on se janusus alla 15 l/100km Ahjaa, koopa ääred seestpoolt tuleb kuidagi ilusasti plekitangidega sissepoole ära painutada natukene, muidu vahest suuremates lohkudes suurema kiirusega lööb koopasse, kuna ratas suht välja vaatab sealt. Ja äärtele sissepoole kindlasti mingi hea möks peale et säiliks edaspidigi nagu uuel autol, kuna roostest ei ole sellel autol tõesti kusagil isegi mitte algeid näha, nagu tehasest tulnud, uskumatu minu jaoks lihtsalt. Kas tõesti kestab japsi kere nii kaua, siiani sakslastega sõitnud ja kordades uuematega, kuid roostetavad juba kui paganad :oops:
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas ökosohver » L Juul 26, 2014 11:20 pm

oleneb ...kui hästi värviga kaitstud on. aga õnned õige valiku tegemisel... truu südamega masin, ja sakslase ees ikka kordades lihtsam auto. ennem mädaneb kere aga mootor krt elab kui kõik on korralikult hooldatud
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » L Juul 26, 2014 11:55 pm

Autol läbisõit alles 188 000 km, ja kere 100% roostevaba, järelikult kestab veel paarkümmend aastat :D Siiani olen rahul.
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » L Sept 06, 2014 5:28 pm

Tere jälle, 190 ooo km läbisõitu nüüdseks ja homme plaanis õlivahetus, filter ja õli garaasis laual juba. Õliks valisin 5W30 Castroli, ei tea kas tegin hea valiku kuid ma usun et se peaks sinna sisse sobima küll. Paar pilti kah lisaks autost. Pildid tehtud telefoniga, kuid enamvähem kvaliteet ;) Lähiajal veel koguauto poleerimine plaanis, siin seal mõningad väikesed kriimukesed, nagu vanal autol ikka.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » P Sept 07, 2014 7:49 pm

Õli siis vahetatud, täpselt 100g alla 5 liitri läks sisse, varras nüüd maksimumi peal nagu ennem õlivahetustki. Lisaks sai esirataste kaldeid ülevalt sissepoole reguleeritud ja kõvasti lahkujooksu lisatud pika lati abil ja muude abivahenditega sai kokkujooksud paika aetud, hästi kergelt jätsin kokkujooksu, 1-2mm. Ei kisu ja rool kah otse, vist õnnestus :D Ei tea kas tundub või tõesti käib mootor peale õlivahetust justkui pehmemalt ja vaiksemalt.
Ikka veel on autoga rahul, pakub ikka sõidunaudingut küll teine, ning pilkugi püüab kõvasti, isegi siin Helsinkis.
Tekkis veel selline kysimus et kui tahan katalüsaatorit alt eemaldada, siis mismoodi peaksin käituma, hea oleks kui saaks ülevaatuse ajaks tagasi alla monteerida. Kuid tal lamda andur ennem ja pärast katti kohe, kui jätan need nii nagu on ja eemaldan kati vahelt, kas siis hakkab midagi trikitama või tembutama kuna katti enam kahe lamda anduri vahel ei ole??? Või ei anna se midagi juurde ja ei ole asjal jumet??? Õhuvõtu tellin ka netist K&N vaba filtri koos vaheflantsiga.
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Aap » E Sept 08, 2014 7:25 am

Pigem mõtle sportkatalüsaatori peale ;)

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » E Sept 08, 2014 5:53 pm

Aap kirjutas:Pigem mõtle sportkatalüsaatori peale ;)



Ehk oskad öelda kust neid leida võib (Tellida saab)??? Ja üldse kui keegi teab kust saab sellisele autole igast huvitavaid asju tellida, mis oleks ka usaldusväärsed kohad, et kaup ka kohale tuleb :D
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Aap » E Sept 08, 2014 9:55 pm

Esimese hooga leidsin sellise asja: http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=101 Targemad ehk oskavad täpsemalt kommenteerida

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » T Sept 09, 2014 7:44 am

Mis see sportkatalüsaator sulle annab?
300€ väljaminekut ning 5HP, päris kulukas €/kw suhe ju.
Kui lähiajal just 500Hp välja võtma ei hakka, siis pead ka uue väljalaske tegema.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » T Sept 09, 2014 8:34 am

Sander147 kirjutas:Mis see sportkatalüsaator sulle annab?
300€ väljaminekut ning 5HP, päris kulukas €/kw suhe ju.
Kui lähiajal just 500Hp välja võtma ei hakka, siis pead ka uue väljalaske tegema.



Väljalase tulebki kõik uueks, ja praegune katalüsaator ilmselt 22 aastat vana juba, usun et sinna jääb juba üksjagu kinni :) Aga selle väljalaske uueks tegemises tekkiski selline küsimus et kuidas ned lamda andurid lahendada, kui üks on ennem katti ja teine peale katti, kui katti nende vahele ei tule tulevikus, siis mis juhtub???
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas Sander147 » T Sept 09, 2014 12:29 pm

Kui katti vahele ei tule, siis süttib mootorituli, kuna tagumine lambda arvab, et kat on peetis.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
laskarpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 17, 2014 1:57 pm

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas laskarpoiss » T Sept 09, 2014 5:38 pm

Sander147 kirjutas:Kui katti vahele ei tule, siis süttib mootorituli, kuna tagumine lambda arvab, et kat on peetis.



Siis jääbki ikkagi järgi variant sport katt panna, on vabam ja ehk ei hakka siis tuli põlema.
Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Mitsubishi GTO 3,0 V6 Twin Turbo 230kw 92a. - laskarpois

PostitusPostitas ökosohver » K Nov 05, 2014 1:44 am

kas yhte lamdat ära petta ei anna kuidagi? mul muidugi yhel eksemplaril puudub isegi andur aga c.e tuld põlema ei löö... ilmselgelt on toda juba petetud miskist kohast kui mulle keskkonsooli vaiba alt ainult pistik vastu vahib?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 163 külalist