3. leht 6-st

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: P Dets 06, 2015 5:56 pm
Postitas sugraM
Näe, järgmine kord tuli õige ruttu. Üks sisemine liigend on erikujuline. Kas sellisele asjale kaitsekummi ka kuskilt leida võib? Ülejäänud kummid said tellitud aga säänset ei ole osanud otsida. Iseenesest on kumm küll hes tükis aga voltide vahel on väikesed praod ja kui juba lahti on, siis võiks ju kõik uued kummid saada.

Pilt

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: P Dets 06, 2015 6:30 pm
Postitas Sander147
Taket.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: E Dets 07, 2015 6:43 pm
Postitas sugraM
Taket kahjuks aidata ei saanud - õigemini õhkõrn võimalus on, et mingi subaru oma sinna sobib aga selleks pean vana kaitsekummi või otsa kaasa võtma.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: E Dets 07, 2015 6:56 pm
Postitas Aap
mul üks sarnane kumm on, aga ei tea mis mõõdus

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: E Dets 07, 2015 9:17 pm
Postitas Sander147
Järelikult Taketi kutt ei viitsinud tegeleda.
Neil on olemas kyll sellised kaitsekummid.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: E Dets 07, 2015 9:30 pm
Postitas sugraM
noh, öeldi, et midagi sarnast on aga olek vaja ots kaasa võtta, et kontrollida. Homme astun jälle läbi koos otsaga.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: K Dets 09, 2015 4:44 pm
Postitas Aap
Automoto foorumist jäi silma, et keegi pakug 82 aasta Galandile esiistmeid Viimsist aitäh-i eest!
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid382663

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: N Dets 10, 2015 11:27 am
Postitas sugraM
Need on sabaveduse, eelmise põlvkonna pingid. Pealegi mul pinke olemas nüüd 2 komplekti ja kui need keemilises vähegi puhtaks peaks minema, saab ühe korraliku komplekti kokku. Hädas olen senimaani uksepolstritega - Komplektist on puudu juhi ukse keskmine osa. See peab olema el akendega variandi oma. Enda oma on mustaks värvitud, doonori oma vända auguga (aga sealt saab ülejäänud osa), ning Soomest soetatud varupolstrite komplektil just see osa puruks. Eestis ei ole senini suutnud leida el-akendega Galanti - kõik olnud vändaga (ka pruuni sisuga masinad on olnud kõik väntadega). Puudu on ka Turbo riidega kõrvalistuja polster aga sellega saab hakkama - tuleb lihtsalt riie vahetada ülaosas ja sinna saab mõnelt ülejäävalt istmelt lapi lõigata. Pealegi leida turbo riidega polstrit on sihtkoht lootusetu - leiaks juhiukse ok korras polstrigi.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: N Dets 10, 2015 8:30 pm
Postitas sugraM
Sai täna satutud kogemata maanteeameti statistika peale ja seda huvipärast seda lapatud. Statistika andmeil on eestis arvel või ajutiselt peatatud registrist kokku 84-87 aasta galante 95 tk. Eks osa neist võib olla ka eelmise ja osa järgmise põlvkonna omad aga päris muljetavaldav kogus ikkagi. Ja mis meele eriti rõõmsaks tegi - ainult 1 nedest on 110 kw- ehk siis statistika kohaselt on minu käes ainuke teadaolev turbo. (pluss muidugi veel teine varuosamasin). Huvipärast vaatasin järgi ka Opel Gt arvu ja neid on suisa 2. Ühesõnaga läks tuju heaks ja saaks vaid seda va aega kuskilt juurde.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Mär 26, 2016 10:28 am
Postitas sugraM
Pole ammu kirjutanud - tegemisi palju ja kahjuks ei ole mitsu neist prioriteet nr 1.
Siiski päris seisnud ka ei ole. Pooltelje jupid said uue värvi selga ja kummikatted uuendatud. Selle imeliku katte otsustasin lõpuks vana jätta. Kõige lähedasem kumm, mille Taketist ostsin polnud päris ikka see ja lähemal vaatamisel polnud vana olukord nii hull. Väga palju see kumm seal vatti ei saa ka. Ülejäänud said kõik uuendatud. Liigendid ise said puhtaks pestud ja uue määrde sisse.

Pilt

Pildil näha ka veel roolilatt. Vahetasin kaitsekummid ja uuendasin torud. Testida neid küll ei saanud aga eks peab lootma, et jäävad pidama.

Samuti käis lauapeal lahti käigukast. Originaalis on masinal 5 käik vaakumiga. Tegu pole just kõige töökindlama variandiga. Mul küll Zafarilt saadud FL järgne kast olemas, millel on juba ka 5 käik normaalne, kuid mingi kiiks ajas ikka vana kasti poole. Vahetatud sai igal juhul kõik tihendid, vaakumsüsteem uuesti tööle õpetatud ja kast na suures piires puhtaks pestud. Sisu tundus ok, eks kui kunagi masina sõitma saab, siis on näha, kaua see süsteem seal töötab.

Pilt

Ka kere osas on teosammul liikumist olnud. Karp on nüüd lõpuks valmis ja järg rattakoopa ning poolraami käes. Augud on kinni keevitatud aga puudu veel amordikannu tugevdusplekid.

Pilt
Pilt

Järgmise korrani

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Nov 18, 2017 8:15 am
Postitas sugraM
Viimasest korrast päris palju aega möödas ja pean mainima, et midagi pole muutunud. Õues vihma, lume ja külmakäes möllamisest sai sedavõrd siiber, et otsustasin keskenduda garaazi ehitamisele. Vaikselt üritan juppe kokku saada aga turbospetsiifilist manti raske leida - senini suurim probleem on uksepolstrid, millel turbo puhul teistsugune kangas. Siiski kontakt olemas ühe soomlasega, kellel peaks asjad olemas olema - kevadel loodetavasti teeb ühe tripi talle külla. Aga, et päris sisutühi post poleks, siis sellel aastal tuli jõuluvana varakult külla - saani ees oli 6 känguru ja pakist leidsin sellised asjad:

Pilt

Kahjuks pole nendega muidugi midagi peale hakata, kuna puudu on kiiruse, õli ja bensiinitaseme andurid, mis on digispidol teistsugused, kui tavakelladel. Samas kus on, sinna tuleb juurde, nii et ehk kunagi leiab ka ülejäänud asjad. Muu kola tuli kaasa nn boonuseks - püsika asjad lähevad utiili aga roolinupud tunduvad huvitavad - eks vaatab, ehk saab nendega midagi kunagi...

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Nov 18, 2017 3:48 pm
Postitas SiimS
Tean seda tunnet kui ei ole garaaži :( Aga vähemalt mingigi elumärk su teemast :)

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: P Nov 19, 2017 12:11 pm
Postitas Zafari
Need kauge maa jupid on siis Magna küljest pärit? Vahepeal otsisin endale ka, et mis jupid sobiksid sapporole sealse turu mudelite küljest ja suurt midagi kasulikku ei leidnud.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: P Nov 19, 2017 12:31 pm
Postitas sugraM
Jep, tegu magna juppidega. Aga jah ega seal palju sobivat ei ole - mootorid, kastid jne on teised. Lisaks kui hästi mäletan on magna ca 5 cm laiem kui Galant - Sapporo. Tuled peaks samad olema aga kas ka E märgisega ei tea.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Dets 02, 2017 7:47 am
Postitas sugraM
Kas oskab keegi öelda, millistel 80- 90-da alguse mitsudel kasutati veel õlirõhunäidikut ja kas samas ajastus leidub mitsusid, millel kiirusenäitaja töötas ilma trossita, st anduriga? Oleks huvi uurida, kas äkki oleks midagi võimalik leida ka kohapealt.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Dets 02, 2017 12:01 pm
Postitas Sander147
1g Eclipse ja 3000gt. Mõlemal rõhukellad, GT spido anduriga.
Võid ka Pajero alt otsida.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: L Dets 09, 2017 5:48 pm
Postitas Zafari
E50 galandil on ka spido anduriga mäletamist mööda. Selle anduri leidmisega kindlasti ei ole probleeme katsetamise jaoks.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: E Juul 02, 2018 7:31 pm
Postitas sugraM
802BYB - sorry Zafari

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: T Juul 03, 2018 4:48 pm
Postitas Zafari
sugraM kirjutas:802BYB - sorry Zafari


ah sa suslik :P tõid selle plangu sinise, mis viimati müügis oli mingi 3k eest?
Miks ülevaatuse otsus korduv kuigi kõik asjad korras?

EDIT: mõtlesin mingit muud autot, ehk siis seda mis ikka veel müügis. eks siis ootan teemat.

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

Postitatud: T Juul 03, 2018 5:08 pm
Postitas sugraM
Tegu selle autoga mis all lingil - ainult makki ma sellist ei tahtnud ja neegriveljed jätsin ka omanikule. Sellele vastavalt korrigeeriti ka hinda paremaks. Eraldi teemat ma tegema ei hakka, kajastan siin kui midagi on. Auto sai toodud laupäeval Soomest ja sõitis 120 km omal jalal sadamasse. Laupäeval sai tehtud pisiremonte - Soomes oli tasakaalustusvõll valesti paika pandud - sellel on 3 asendit ka siis kui märgi järgi on paigas - tuleb üks polt lahti keerata ja kontrollida õiget asendit. Lisaks vahetasin ühe tagaamordi mis oli õhtal. Hetkel ECS töötab aga kuskil on ikkagi leke. Tundub, et kompressor ise laseb seismajäädes surve tagasi - eks vaatan natuke oma varasalves ringi ja otsin teise kompressori välja, ehk läheb asi paremaks. Mis puutub varustusse, siis mule plangud ei meeldi - autol on sisuliselt kõik lisad peale digispido.

Ülevaatusega on see lugu, et Eesti registrisse on masin pandud, kui kat-i omav, reaalsuses seda aga ei ole (pole ka kunagi olnud). Kusjuures isegi ilma selleta olid kõik näidud ok va lamda, mis oli 13,0 asemel 13,1. Pean millalgi käima uuesti ARG-is ja neil viga parandada. Muus osas on auto väga heas korras - lähiajal vahetan stabika puksid ainult ära. Eks teha on veelgi - peamiselt iluvead aga 28 aasta kohta on masin väga hästi säilinud. Praegu aga sõidan ring loll muie suul.

https://www.nettiauto.com/mitsubishi/sapporo/9693797