Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » N Sept 11, 2014 9:03 am

Zafari pani kümnesse - tegelikkuses on istmete riie korras, vajab lihtsalt keemilist. Juhiistmel on katki vaid servakant, mis vajab vahetust ja ühest kohast riie, samas see suht kõrvaline koht ja saab parandada kanga alla kleepimisega. Pruun sisu on minu maitse jaoks liiga fekaali värvi (ainuke veel rõvedam asi mida olen näinud on sama ajastu Mazda 626-e sinine sisu). Sisu probleem seisneb selles, et enamik plastdetaile on võõbatud musta spreiga üle. Osadel juppidel olen selle värvieemaldajaga maha saanud aga pehmemate vidinate (uksepolstrid, armatuur jne) ei ole see asi nõus inimlikult maha tulema. Hetkel on üks kontakt Soomes, kes vaatab oma varaladu läbi sisu juppide osas, samas eelistaks majandulikus mõttes asja Eestist leida.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » L Nov 01, 2014 10:38 pm

Kahjuks on igas päevas ainult 24 tundi, tegevusi mis sinna ära peab mahtuma aga mustmiljon. Seetõttu pole mitsuga väga palju tegeleda jõudnud. Et teema päris ära ei ununeks siis lisan paar uut pilti tagumise karbiotsa leiutamisest.

Pilt

Pilt

Hetkeseisuga on juhipoolne vahe- ja väliskarp lõpetatud.Ka karbi ots tagarattakoopas. Korrastatud on ka ukseposti alumine serv. Eks millalgi teen ka pildid. Ees ootab karbi sisemine plekk ja põhjaaluse tala korrastamine, seejärel puuduolev põhi.

Kuna auto ei koosne ainult plekist, olen tegelenud ka raua poolega. Siit foorumist kasutaja Rallymees käest ostetud mootoriplokk on saanud selga musta värvikihi. Plokiga kaasa tulnud vänt on paigas koos uute saaledega ning ka turbo kolvid koos uute rõngaste ja kepsulaagritega on oma koha leinud. Plokikaas käis keevituses. Keskmiste silindrite klappide vahel olid praod, mis küll arvatavasti ei lekkinud, kuid pidasin õigeks siiski lasta need korda teha. Samas kohas puhastati ja soveldati ka klapid. Paika on saanud ka nukkvõll, nookurid jne. Otsustasin kasutada '88+ galandi mootori rihmarattaid, mis võimaldab kasutada laiemat hammasrihma. Turbo saatsin Tartu kanti kontrolli ja loodetavasti ka pukside vahetusse. Hetkel pole veel tagasisidet saanud. Homme hommikul peaks "Valge laev" tooma ühe kaasfoorumlase küüdis tooma Soomemaalt saadetise, mis sisaldab uksepolstreid, keskkonsooli ja tagaakna katet koos originaal kõlaritega. Seega võib vist kokkuvõtvalt öelda - asi edeneb aga aeglaselt.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » P Veebr 01, 2015 8:46 am

Aega jälle voolanud mehiselt aga mitsu liigub tigusammul.

Juhipoolse karbiga on töö lõpetatud, ots jäi selline:

Pilt

ja karp ise selline:

Pilt

Enne põhjapleki paigaldamist tuleb karbi sisemine plekk veel korda teha aga seda on lihtsam teha, kui masin jälle horisontaalis. Seetõttu läksin edasi rattakoopasse. Siin on vaja teha sisekoopa serv, bensiini tankimistoru ümbrus ning amorditagune osa poolraami juurest. Viimasest mul pilte ei ole, aga bensu osa nägi välja peale rooste eemaldamist selline:

Pilt

ja peale puhastamist, kruntimist, keevitust ja uuesti kruntimist selline:

Pilt

Krunt on veetud hetkel peale lihtsalt pintsliga, et asi väga rooste ei läheks enne kui värvitöid tegema hakkab. Siis tuleb see uuesti maha võtta ja korralukult kruntida.

Selleks, et koopas servale ja taganurgale ligi pääseda lõikasin poritiiva liistu soone keskelt maha.

Pilt

Siseplekk oli suht õnnetu

Pilt

Ja vajas päris palju lappimist. Üritasin seda siis oma kesiste plekitöö oskustega teha

Pilt
Pilt

Igal juhul peaaegu talutavalt ta valmis sai ja ka kohale:

Pilt

Tööjärg sellest ei lõppe - sinisega märgitud osa mis maha lõigatakse:

Pilt

Siinkohal pildid lõppevad. Tegelik töö seis on piltidest natuke ees. Taastatud on nii tagumise põlle ots, kui ka sisemise rattakoopa serv. Vaja on poritiiva plekki veel kohendada (põllepoolne ots ja tahan ära kaotada ka topeltpleki, mis on eelmise remondimehe tiivaserva vahetusest jäänud.

Pilte pole ka mootori tegemisest - hetkeseisuks on rauaosa koos. Üritasin alguses 24 mm hammasrihma aretada masinale, kuid ühel hetkel loobusin ja jäin originaal 19 mm juurde. Mootori külge on saanud ka jagaja sisselaske kollektor ning osa abiseadmeid.

Selleks korraks siis kõik, eks üritame vaikselt edasi areneda.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » N Veebr 05, 2015 11:14 pm

Kui tuttavad vahest vaatavad mu romusid ja vangutavad pead ning küsivad, et miks, siis tavatsen vastata: " Vaata inimesel peaks olema üks korralik hobi, nagu naised või joomine või muud asjalikku, muidu hakkavad nad tegema lolluseid nagu mina". Järjekordne tõestus selle jutu paikapidavuse kohta saabus teisipäeval, kui hoovile veeres surem ports varuosi sellisel kujul:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ehk siis see masin, millest minu Galandi saaga uuesti alguse sai jõudis aastase hilinemisega ikkagi kohale. Ma ei tea palju selle kere turbosid Eestis üldse on olnud või palju neid tänasel päeval veel alles on aga kaks neist on nüüd minu käes. Võib küsida miks - kui seda isegi teaks. Ühelt poolt on mul nüüd olemas varuosi, mida enne ei olnud ning palju spetsiifilisi osi on topelt. Näiteks on masinal töökorras ja tühikäiku omav mootor, palju turbospetsiifilist, mida raske leida (kaboti must iluliist, mis tava galantidel on kroomitud). Ka sisu annab kahe peale lapata ühe korralikuma kokku. Samas 100% siiski mitte, kuna kõrvalistuja ukse sisse on keegi toppinud mingi kõlari ja puudub ka siiani juhiukse polstri korralik alumine pool. Samuti on masinal originaal valuveljed ja tagumine moosiriiul. Kunagi on olnud ka esispoiler, kuid sellest on järele jäänud vaid mälestus. Seega minu püüdlus originaali poole võib jätkuda. Teiselt poolt sain masinaga kaasa ka dokumendid, ehk on alati võimalus masin arvele võtta ja kui üks on originaal, siis teine veidike üle võlli keerata. Elame näeme, eks aeg näitab, mis saab. Ajast rääkides kipub aga seoses herr Kure eelmise nädala külaskäigu tõttu sellele loole nüüd veelgi pikem paus tekkima.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Zafari » R Veebr 06, 2015 7:18 am

Lõpuks siis said selle ikkagi kätte. Eelmine omanik loobus kulla hinnaga müümisest?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Aap » R Veebr 06, 2015 7:35 am

viimane hind, mida nägin, oli 500 või 600

Racer15
Uus Kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: L Jaan 31, 2015 7:57 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Racer15 » R Veebr 06, 2015 7:57 am

Viimati oli 600€ pakkusin 500 aga ei müünud , endal oli 1,8 85 mis läks kuusakoski ja praegu seisab 86a 1.8 bensiin+gaas
Mitsubishi Lancer 1998 1.3

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » R Veebr 06, 2015 8:14 am

Kuna omanik oli nõus masina ise ära tooma, siis selle 600 + transa eest asi loosi läks. Pakkusin ka mina talle teisi variante aga lõpuks leidsin, et ka selle 600 eest on seal juppe küll. Eks saame ka omanikust aru, arvatavasti hävis ta selle tehinguga nagunii (juba Leedust toomine maksab kena kopika). Aga sellegi poolest, kellel vedeleb sellise kere ja halli sisuga masin ja on nõus, et sealt juppe maha keeratakse, oleksin huviline. Hetkel pakub huvi korralik tagaklaas ja korralik el aknaga variandi juhiukse polster.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Sander147 » R Veebr 06, 2015 8:48 am

Tore lugu. :)
Pakkus ta ka seda autot kunagi mulle, kuid ühest rahasöövast projektikast piisab. Oleks see veel tagavedune, poles mõelnud kah, kohe ostnud.
Loodame, et teed vähemalt ühe auto korda, mitte ei vii kiirelt kuusakoski kaalule. :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » R Veebr 06, 2015 9:20 am

Racer15 kirjutas:Viimati oli 600€ pakkusin 500 aga ei müünud , endal oli 1,8 85 mis läks kuusakoski ja praegu seisab 86a 1.8 bensiin+gaas


Huvitav, 1,8 bens mootorit minuteada E10 kerega Galandile vähemalt euroopas ei pakutud. Baasversiooniks oli 1,6 55 kw GL bens. 1800 oli turbodiisel 66kw. 2.0 bens oli kolmes versioonis - katalüsaatoriga 66 kw, Tavaline karpaga 75 kw ja siis monopritsega 110 kw turbo. Tootmise lõpupoole lisandus veel multipritsega 2,4 82 kw. Kilovatid ei pruugi päris täpsed olla, hetkel mälujärgi kirjutasin.

Racer15
Uus Kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: L Jaan 31, 2015 7:57 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Racer15 » R Veebr 06, 2015 5:49 pm

Uurisin ja vaatasin kapoti all oli kirjas 4G32 ehks siis 1.6 karpa mootoriga. Ja kere küljepeal oli jah GL kirjas.
Mitsubishi Lancer 1998 1.3

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas SiimS » R Veebr 06, 2015 9:02 pm

Originaali taastamise mõttes on vägagi mõistlik kahmata kokku kõik vedelevad eksemplarid.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » R Apr 10, 2015 11:52 am

Pole pikka aega midagi lisandunud, teeks siis ühe mõttetu posti. Plekitöö venib visalt aga mis peamine, ikka liigub. Tagumine poritiib on taas küljes ja auto on ratastel. Tööjärg on juhipoolse põhjapleki käes. Juba suvel sai Vääna posti romulast ligi võetud E33 põhjaplekid, mis vajavad küll natuke lappimist, kuid on suures piires siiski terved. Seega kuskil 3-4 tundi tööd vast 2/3 keretöödest peaks olema valmis. Teha jääb veel kõrvalistuja poolne osa a piilarist tahapoole, esmavaatlusel tundub aga see kobedam olema kui juhipool oli. Eks millalgi täiendan pildigaleriid ja siis natuke lähemalt.

Mootor on koos ja ootab turbot külge. Loodan selle järgmine nädalavahetus Tartust kätte saada. Sama sõiduga saab Elva lähedal ka üht Mitsu romut vaadata, lootus on sealt pealt saada mõningad puuduolevad polstrividinad ja tagaklaasi. Enda masina tagaklaas on juba varem keretööde käigus sädemeid täis ja ega ma pole ka seda ise hellitanud. Uurisin ka esiklaasi ja seda on veel täiesti uuena saada.

Olemas on ka kaks originaal mitsu stereot. Esiteks 2 din mõõdus digitaalne, kuid kahjuks USA versioon, ehk siis raadioga lood kehvad. Teine on kaheosaline analoog ja kindlasti ka sellel kerel kasutatud. Hetkel küll nende seisukorrast aimu ei ole.

Olen revideerinud ka teist ostetud Turbot ja tundub, et enamik vajaminevaid asju on nüüd olemas. Ka istmed saab kahe masina peale ühe terve komplekti kokku - loota jääb ainult, et need ka keemilises puhtaks lähevad. Puudu jääb siiski luugiga katusepolster, juhiukse polstri alumine pool, ja korralik Turbo kangaga kõrvalistuja polster. Viimast leida väga ei looda aga variant on kuskilt istmeküljest vajalik kangajupp välja lõigata ja kleepida olemasolevale aga vale kangaga polstrile. Ka pagassi polstreid ei ole veel korralikku komplekti kokku saanud.

Olen mõlgutanud mõtteid, mida üldse selle Turbo 2-ga teha. Hetkeseisuga kasutan ma sealt suhteliselt vähe - sisu ja kindlasti jätan endale kabotialuse ja muu Turbo spetsiifilised vidinad alles. Mis aga edasi. Paranduseks lappe pole ma kerest välja lõikunud ja Leedu dokid on ka olemas. Esmavaatlusel asi kere poolest ka ei tundu üleliia hull, seega nagu metalli saata kah ei tahaks. Sisu leiaks sinna tavagalandilt lihtsalt (tean nüüd 4ja varuosa masinat Maarjamaal + Zafari varasalv), samuti mootori E33 pealt (miks mitte 2,0 16v - passis ju 2,0 110 KW). Kuna lähen järgmisel kuul arvata Soome ühte Sapporot puistama, siis tekkis hull mõte sealt sisu, nina ja tagaots maha kruvida/lõigata ning sellele galandile külge kruvida - ühesõnaga teha üks üle võlli keeratud luks pill. Mjah - vahel siiski on ka kainemaid päevi ja reaalsus ütleb, et varsti saab esimeselgi galandil Aasta minukäes täis ja progress on olnud ....

Üks asi on veel - Kunagi musta ehitades oli helesinises unistuses ECS ehk siis sisuliselt õhkvedrustus. Juba mainitud sapporoga on see süsteem nüüdseks käeulatuses (minu põhieesmärk sealt on küll laepolster ja mõned pisividinad). Kehvematel päevadel on tung katsetada, parematel päevadel saan aru, et üle 20 aasta vanune keeruline süsteem ei saa väga töökindel enam olla ja uuest peast maksab seal iga asi arvatavasti hingehinda. Seega kas oleks mõtet. Samas on mul hetkel olemas kõik vabrikulisad peale LCD näidikupaneeli, automaat käigukasti, esistange lisa, kärukonksu ja ECS-i. LCD-s olen oma silmaga näinud ja ei meeldinud mulle see, pealegi võimalus turbokellaga seda leida on olematu. Esistange lisast on mul osa juppe olemas ja ehk saab teha klaaskiust replikad. Automaat mind ei paelu ja ka käru vedama ei plaani hakata. Seega ainukeseks mõttekohaks ongi too ECS.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Zafari » R Apr 10, 2015 7:11 pm

Kusjuures minu valgel oli stangelisa olemas. See oli aga puruks sõidetud ja ma arvan, et selle tükke kuskil kuuri nurga taga maas ei vedele enam kahjuks, muidu oleks saanud seda kindlasti lappida. Aga katsun meeles pidada, et korra maal ühte kohta veel piiluda.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » P Apr 12, 2015 3:30 pm

Kuna jutt on odav, siis pildimaterjali:

Makivalik:
Pilt

Mootor juba tolmuseks läinud:
Pilt

Juhipoolne põhi sai selline:
Pilt

Ja poritiib selline:
Pilt
Pilt

Taas 2 ratta peal:
Pilt

Kõrvalistuja põhi:
Pilt

Karp peale puhastamist:
Pilt

Mis siin all on:
Pilt

Roosteuss:
Pilt

Jällenägemiseni.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: N Mär 05, 2015 5:41 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas JoonasJJ » E Apr 13, 2015 8:48 am

Põhimõtteliselt keevitad uut kere kokku plekist?
Aga mida ma ka tean, eks?
-----------------------------------------------------
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » T Apr 14, 2015 6:55 pm

JoonasJJ kirjutas:Põhimõtteliselt keevitad uut kere kokku plekist?


See nipet-näpet nüüd mingi uue kere kokkupanek. Pigem imestan, et Soomes elu näinud Jaapani raud veel päris paber ei ole.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » E Apr 20, 2015 7:47 am

Pikk laupäev ehk kuidas Terminaator Hullul Konnal külas käis.

Mõni aeg tagasi potsatas mu postkasti kiri, kus pakuti võimalust üht mitsut enne viimast teekonda rappida. Minu jaoks oli kõige suurem miinus masina asukoht - nimelt kuskil Elva taga. Saadeti ka lahkelt pilte ning väikese mõtlemise järel sai kokku lepitud, et 18 aprill käin ära. Kuna enda mitsu turbo oli ka Tartu kandis juba pool aastat parendamisel olnud, siis sai ka selle tegija talveunest äratatud, et oleks üks tee ja kaks asja. Tundus, et tuleb selline meeldiv Laupäev, kus mõned tunnid sõitu, mõned tunnid lammutamist ja siis taas mõned tunnid kodupoole uhamast. Hellitasin isegi lootust varakult koju jõuda. Läks aga teisiti. Nimelt eelmine nädal ilmus siia foorumisse müüki üks E3x GTi. Nagu juba eelpool mainisin, olen mõlgutanud mõtteid, mida teise turboga teha - et nagu kahju rauda viia. Vaadates GTI kuulutust käis läbi pea uitmõte, et just paras süda selle - isegi töömaht ja võimsus on suht samad. Kuna aga masin asus Tartus ja mul pole ei käru lube ega konksuga autot, siis end väga ei hakanud vihaseks ajama. Seda kuni reedeni, millal ilmus kuulutuse alla Aap-i küsimus korrasoleku ja muu kohta. Sellel hetkel valati kuskil tulikuumale kerisele ämbritäis vett ja minu peas küpses hull idee - mis siis, kui pakuks AAp-ile, et ta lohistab masina enda hoovi ja mina tulen ja kruvin südame maha. Kiri läks teele ja umbes tunnike hiljem olid kokkulepped sõlmitud. Minu tingimus oli see, et laupäeva lõunaks peab olema masin Võrokeste maal Aap-i hoovis, et ma saaks sama sõiduga nüüd juba kolm kärbest tappa.
Algus laupäevale polnud kuigi paljutõotav. Mu kolmeaastane põngerjas oli endale nohu hankinud ja magas väga kehvasti, mis omakorda tähendas, et mina ei maganud sisuliselt üldse. 6.30 oli laupäeva hommikul start ja kõik sujus hästi - kell 9 sain Turbo kätte ja ca 10-ks olin juba esimest Galanti rappimas. Kell kaks olin seal ühel pool ning pirukal oli pool kuuti kola täis, sealhulgas korralik tagaklaas, tagumine põll ja hunnik puuduvat plasti. Nagu needus oli tegu jälle vändaga ustega, seega sisuliselt on sisust puudu mul hetkel vaid uksepolstrid ja mõningad vidinad pagasiruumist.
Edasi viis tee juba Aapi hoovi, kuhu sai ilusti kella kolmeks ka pärale jõutud. Juba eelnevast oli teada, et hoovi omanik ise on seotud teiste tegevustega ja mind väga aidata ei saa - varustab ta mind aga kohaga, kus mootorit maha kruttida ning ka taliga millega kolakas aistevahelt maha tõsta. Ühtlasi nokkisin maha ka ECS vidinaid, mis masinale oma eelmisest elust oli jäänud. Ei saa ma ka ise aru, tagantjärele mis seal nii kaua aega võttis aga lõpuks oli kell 10, kui ma taas sanga istusin ja kodupoole töristama kukkusin. Järgnevad 3,5 tundi oli puhas piin ja ma jõudsin umbes 10 korda otsusele, et ma järgmine päev kutsun Kuusakoski kohale lasen kogu selle autonduse ühe jutiga Daewoode tooraineks teha. Lõpuks umbes kella 2 paiku puudutas pea õnnelikult kodus jälle patja ning hommikul ärgates tundusid eelmise öö mõtted ühe hullu sonimisena. Sõit ise oli viljakas - hunnik vajalikke ja ka mittevajalikke juppe on nüüd garaažis ootel ja ka teine Galant on omandamas juba konkreetsemat visiooni. Isegi kui ma otsustan seda mitte ette võtta, saan selle müüa kui projekti tooriku, mitte EMEXi kandidaadi.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » R Juun 19, 2015 9:04 am

Et teema väga maha ei sureks, siis üks mõttetu post. Ma ei mäleta, kas millalgi sellest siin juttu oli aga Soome lehti lapates jäi ette kuulutus kahest Sapporost, mis lahkelt oma osi loovutada soovisid, et reis Hiina kergem oleks. Kuna kaugus Helsingist polnud meeletult suur (150 km), siis sai paigal käidud, vaadatud ja üht - teist ka maha keeratud. Õigemini sai maha keeratud niipalju asju, et ühe korraga ei saanud neid ära toodud vaid pidin ka teise reisu tegema. Põhiline, mille järgi läksin oli tegelikult kauseluugiga laepolster. Aga siis sai võetud ka luuk, kliimaseadme komplekt, sinine sisu, noh jah kuna asi läks käest, siis lõpuks ka uksed, luugid ja pamper. Kuna raamideta uste vastus plekid on vähe teised, siis lõikasin ka sisuliselt pool keret kaasa. Kuna üks masinatest oli automaat, sai ka kast ja juhtmestik koju veetud, samuti on automaadi standardis ECS, siis ka selle süsteemi jäänused on nüüd olemas (puudu on aju, juhtseade ja juhtmed ise). Selgus, et E10 ja E33 ECS süsteem on väga erinev. E10 on kõvasti lihtsam. Samas on ka otsus, et tegemises oleva turbo peale ECS siiski ikka ei pane. Aga eks näis, teisega võib hulluks minna kui soov on. Sisuliselt olemas enamik asju, et sellest Sapporo look Galant ehitada (kui ainult aega oleks). Praegu mõtlen rohkem sellele, et äkki teeks veel kolmanda tripi - ühe masina külge jäi veel liha liiga palju :P

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » P Dets 06, 2015 11:35 am

Et teema teisele lehele päris ei vajuks, siis kirjutaks ka vahepeal midagi. Kolmas reis Soome jäi ära, kuna keegi mitsuhuviline oli enne mind kohale jõudnud ja platsi tühjaks teinud. Ega samas väga ei nuta kah. Kere osas edasiminekuid ei ole olnud - nädalavahetuseti ja ka paaril päeval nädala sees üritan tegeleda ehitustöödega ja väga valget aega, et kere keevitada ei jää. Kui kevadeks saunamajaga ühele poole saab, on järgmiseks etapiks garaazi ehitus - siis saab vast ka Mitsu katusealla ja pole enam vahet, mis ilm õues teeb. Siiski päris seisma ei ole Galant jäänud. Tegelen väiksemate tükkide korrastamisega. Üle sai näidud pidurisüsteem - supordid paljaks, puhastatud - värvitud ja uute kummide ning kolbidega kokku. Sama piduri peasilindriga. Ka starter on lahtivõetud ja puhastatud - harjad olid korras ja vahetama polnud mõtet hakata.

Pilt

Järgmisena sai ettevõetud roolilatt ja veovõllid. Latt ise pärit Sapporo alt aga on tegelikkuses samasugune. Eemaldatud said kaitsekummid ja veendutud, et muidu õline latt tegelikkuses siiski ei leki ja ka loksud puuduvad. Suurem probleem on aga latil olevad torud, millest üks on läbi roostetanud ja teine poolel teel sinna. 100 eur, mis nende torude eest küsitakse uuena, ei ole just meelitav, seega üritan teha ise vasktorudest. Probleemiks on toruotste valtsimine. Hetkel tahab veel paar asja sättimist aga üldiselt on seis lootustandev.

Kuna naabrimehel hakati kaevetöid tegema, siis pidin ka oma teist turbot natuke liigutama - aku peale, bensiin kanistrisse (paaki asendab kanister pagasiruumis) ja 2-3 sekundit käiamist ja ta elas ja ka sõitis - ainult, et pidama ei soovi jääda. Päris tore oli üle pika aja Mitsuga sõita, misest, et ainult 20 m.

Selle nädalal potsatas postkasti ka kiri, et Ambla lähedal olla nähtud üht E10-t seismas - sai käidud ja vaadatud - on tõesti. Kahjuks taas vändaaknaga, seega uksepolstrit mida taga ajan, ma sealt ei saa. Mõningaid vidinaid muidugi saaks aga masin seisab kortermajade kapsamaa taga - seega omaniku tuvastamine suht keeruline ja mul polnud aega dedektiivi mängida. Kui siin peaks keegi kohalik Amblast või Jõgisoolt olema, võiks endast märku anda.

Seniks aga järgmise korrani.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist

cron