Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Mitsubishi Galant Turbo E15A '86/ Sapporo E16A '90

PostitusPostitas sugraM » E Mai 26, 2014 2:21 pm

Et kõik ausalt ära rääkida nagu oli, pean alustama aastast 1993. Aasta varem kevadel ostis isa endale mosse - ilusa halli ja esiveolise. Täiesti uus oli teine. 93 aasta sügisel lasi isa aga teha kiirkorras värviparandused ning pani mosse müüki - eks ta paras võidujooks ajaga oli aga jõudsime siiski enne, kui roosteuss esimese augu läbi pleki suutis närida. Ühesõnaga kvaliteet nagu kurvasilmsel mersul. Oli selle mossega kuidas oli aga 93 aasta lõpuks oli asi sealmaal, et meie perre jõudis esimene lääne auto, või siis ida. Kokku pandud tõusva päeikese maal 84 aasta kevadel, just kirsipude õitsemise aegu. Värvuseks tumepunane, sugunimeks Mitsubishi ja eesnimeks Galant. Varustust olid pilusilmad jaganud ohtralt - peegleid sai käega liigutadda salongist seest, ka pagasi- ja bensiiniluuk avanesid kabiinist seest. aknad käisid vändaga ning roolisüsteemi oli ühtlasi integreeritud drenazöör. Kokku andsid need lisad meeletu GL varustustaseme. Mootor oli nõukogude inimese kohta üüratu 1,6L 55 kw mootor. Vaevalt 5 aastat hiljem sai sellest masinast (peaaegu) minu esimene auto, õigemini öelda truu sõber. Kahjuks see sõprus ei kestnud kaua, selles mõttes, et mitsu oli sõber mulle edasi aga mina mitte. Sai sõjaväes sattutud autorühma ja seal nakatatud selle va autopisikuga. See vaene Galant elas minu käe all läbi kõik need arenguraskused, mis kasvav organism suudab üllitada. Masin sai ajajooksul kabotile (EVO) õhutusavad, laiad karbid, mingid kärakad ka stangede külge. Mõistlik ja niigi võimas mootor asendus peatselt 2,0 se ja siis 2,4-sega. Nagu sellest poleks küll sai vanakset veelgi mõnitatud - katusesse auk lõigatud, säärejooksu korrigeeritud (taga koopaservad said ümmarguseks keevitatud) jne, jne, jne. Lõpuks 2005 aastal halastasin auto peale ja saatsin vanakese pensionile (müüsin maha).

---9 aastat hiljem---
Aastaid on möödunud aga mälestus autost pole kadunud. Möödusid selles masinas ka ilusaimad aastad - kutseka lõpp, ülikool... ja pealegi on eredalt jäänud meelde selle masina mugavus. Mõttega vana Galant hobiautona endale muretseda on olnud varmgi, kuid põhjalik ravi on siiani andnud tulemuse ning seni suutsin nina puhtana hoida. Seda kuni eelmise aasta lõpuni, kui kuulutusteportaali ilmus müügile valge turbo. Ka nüüd otsustasin tõhusa ravi kasuks, tegin pakkumise, mis oli alla nõutu, mõtlesin neda jaoks välja ka rea põhjendusi, miks masin ei sobi - varustus kehv, kere tundus kehv jne ja jäin ootama, et tuhin möödub. Krt ei möödunud, seda turbot ma küll ei ostnud (põhjused samad mis eespool kirjas) aga sattusin hoopis Tori.fi-s veelgi hullemas seisus masina peale. Hind oli ahvatlev, leidus ka isik, kes selle mulle ära vedas ja 2 nädalat tagasi oligi masin mul hoovis. Nädal hiljem sai ka arvele ja seejärel arvelt maha (ajutselt 2-ks aastaks) Kokku läks see lõbu maksa koos arvele võtuga sama palju, kui oli minu pakkumine valge Turbo eest, ehk siis 700 ERubla.

Masinast enesest - kahjuks pilte hetkel käepärast ei ole, aga eks need saab ka millalgi.

Plussid -
Auto on ühes tükis, enamik Turbo spetsiifilisi asju on olemas - istmed, mootor jne)
Kere küll on suht nigelas seisus aga 28 aastat vana masina kohta tegelikkuses suhteliselt hea - poritiivad on vahetatud, tagakoopad tehtud. tegemist vajavad karbid, sisemised rattakoopad, põhi ja veel siin - seal mõned mõned augud.
Kõik klaasid on terved
Varustusest leiab ABS-i, El aknad, Kliimaseadme (ilma konditsioneerita), püsikiirushoidja, el peeglid, roolivõimendi (kuna roolilatti lähevad juhtmed, siis vast isegi kiirustundliku), kesklukk jne - nimekiri, mis ka tänapäeval ei annaks väga häbeneda.

Miinused -
Kõige suurem miinus on see pederast, kes sai musta värvi aerosooli kätte ja sellega kogu masina sisu üle pihustas.
Tagatuled ja üks gabariit on puruks.
Juhtmetel on päris palju pistikuid maha lõigatud ja asendatud tavaliste ühestega
Sisselaskes on vaakumvoolikute osas suht segadus

See siis on jäämäe pealne, eks neid vigu ole veelgi.

2 nädalat on küll lühike aeg aga midagi on jõudnud ka selle aja jooksul ära teha. Kõigepealt nagu ikka iga projekti esimene (tihtipeale ka viimane) etapp, auto osandamine. Masinast on välja võetud kogu palstindus. Proovisin valikuliselt ka neid värvist puhastada - osadele kõvadele plastikutele isegi toimib. Värvieemaldi keedab ilusti selle pasa sealt maha. Pehmete ja osade kõvade plastidel on aga mingit möginat veel vahele lastud ja sealt seda värvi elusalt kätte ei saa. Vahepeal on jõudnud minuni soomest pakk konditsioneeri jubinate ja laiade EXE varustuse liistudega.
Automotost saadud vihje peale õnnestus käia rüüstamas ka ühte 87 aasta isendit - kahjuks masin oli esiteks vähemalt viimased 5 aastat ühe kohapeal mädanenud ja GL varustuses. Siiski selle poole tonni rotisita alt, mis masinast leidsin õnnestus maha keerata enamik sisupalste (va uksepolstrid, keskkonsool ja rooli plastid), tagavaraks jooks ukseklaase, korralikud A piilari katted, kabott ja pagasiluuk ja veel pudi- padi. Arvatavasti tuleb üks tripp selle vraki juurde veel - maha jäid esiistme plastid ja käigukast. Nimelt oli galandil 86 aasta lõpuni käigukastis 5 käik vaakumsüsteemiga, alates 87 aga normaalne, ilma lisavidinateta. Ka sai natuke netti kammitud ja leitud, et 87 aasta 1,6- se kasti ülekanded on suhteliselt sarnased 85 aasta masina omadele.

Plaanid - 100% originaali ma masinat ei plaani, samas ei kavatse ma ka midagi kapitaalselt ümber ehitada. Plaan on panna külge enamjaolt neid osi, mis ka tehas läbi tootmistsüki E10-le kokku keris, iseasi, kas sellise konfiga masinat just liinilt kunagi maha on tulnud. Sai üritatud ka leida Ralliart lisasid aga mida rohkem ma seda seedin, seda rohkem jõuan tõdemusele, et see ei ole ikka päris see, eelistaks isegi rohkem originaal lisana pakutud tuuletammi ja väikest musta tiivakest pagasiluugile.

Tänaseks vast aitab jutustamisest, püüan lähipäevil ka mõne fotosüüdistuse siia sebida. Kui aga kellelgi on kuskil põlluveeres silma jäänud mõni E10 galant, siis andke teada, vajaminevate juppide nimekiri on pikk ja täieneb iga päevaga, mis masinaga tegelen.
Viimati muutis sugraM, K Juul 04, 2018 11:38 am, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas Aap » E Mai 26, 2014 2:33 pm

Ootan pilte huviga juba!

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » E Mai 26, 2014 4:17 pm

Lubatud pildid:

Eelmine Galant peale seda kui üks hilisbuberteet oli temaga lõpeanud
Pilt

Ja praegune turbo:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas SiimS » E Mai 26, 2014 6:34 pm

Täheldasin et tagatuled on sileda klaasiga mitte triibulised mida kohtab tihedamini, mis paketile neid sileda klaasiga omistati? Edu igatahes ja loodan ikka huvitavat teemaarendust.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » E Mai 26, 2014 7:16 pm

Ma pole küll 100% kindel aga tundub, et sellised tuled olid facelift eelsetel masinatel, koos tuledega muutus ka tagastange ja käigukast. Kunagi arvasin, et ka suunatuli kolis esitiivalt gabariiti aga tegelikkuses olenes see vist rohkem turust, kus masinat müüdi. Olen näinud mõlemat varianti nii FL eelsetel, kui ka järgsetel masinatel.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas Zafari » E Mai 26, 2014 9:40 pm

Edu ja jaksu :)
Minu varuosade listile lisaks peaks olema lisaks ka kiirustundliku roolivõimendi aju, juhul kui seda tarvis.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » P Juun 08, 2014 10:12 pm

Aega natuke mööda saanud ja masina küljest mõni jupp pudenenud- tegelikult on see uskumatu, kuidas ühe masina jupid võivad täita terve garaazi. Juba autot ostes oli selge, et ega pea 30 aasta vanune Suomiauto just prillikivi selle hinna eest ei ole. Lammutamisel kogetu vaid kinnitab seda arvamust. Samas olen ka hullemaid eksemplare näinud. Üldhinnangut andes võib öelda, et midagi ületamatut ei ole. Vahetusse läehb pool põhja, karpide alumised servad kõigi kolme pleki ulatuses, sisemiste porikoobaste servad nii ees, kui ka taga. auto on saanud kunagi laksu ette, vahetatud on nn kogu prillide osa. Raami otsad on sirged. Seda ei saa aga öelda kõrvalistujapoolse poritiiva aluse kohta.

Eile sai käidud uuesti Haapsalu ronti puistamas, ära sai toodud paar remontplekki (kaasaarvatud juba mainitud tiivaalune plekk), esiistmete hallist plastist osad, üks tagumine uks - küll suht hull aga siiski parem kui mul + veel pisipudinaid. Seejärel viis tee Pärnusse, kus sai ka Zafari varasalve puistatud. + poolele saab kanda salongi puhuri mootori, ilma vaakumita viiese kasti, + muud mudru tagavaraks. Ühtlasi selgus, et vist tuleb seda Haapsalu masinat veel külastada - nimet pole Zafari kastil küljes padja jalga ning ka trosside kronsa on puudu.

Vahepeal olen ka mootori lahti kiskunud ja pilt ei ole rõõmustav - plokk ise on suhteliselt kulunud, vänt triibuline, keskmine raamsaale liugepind on suht lahkunud oma alalisest elupaigast. Plokikaanes avastasin, et klapipesade vahel on pragu mõlemas keskmises silindris. Turbo on nii piki kui ristilõtkuga, kuid õnneks pole labad veel korpuses käinud. vaakumvoolikutega on tehtud paras omalooming ja jagajal on reguleeritavuse suurendamiseks saetud kõrv küljest. Jagaja korpus on nüüdseks olemas - turbo läheb sügisepoole lätti korrastamisele, kaane arvatavasti lasen korda teha, ploki osas üritaks esmalt saada ligi mõnele na mootorile ja võrrelda, kas need on samad. Kui jah, siis laoks koos uute rõngastega mootori teise plokki kokku. Vänt läheb samuti lihvimisse kui kõik vajalik koos.

Olen saanud tänu zafarile ja Haapsalu rondile päris palju vajalikke asju, kuid sellegipoolest on puuduvate osade nimekiri pikk.

Mootoriruumist alates:
Aku alusplekk
Toru tiiva ja filtri vahelt
Toru turbo ja seguklapi vahelt
Jahutusvedeliku paak - radika ees asuv variant
Aknapesuri paak koos esitulede pesuriga
Mootorialused plastid
Mootori juhtmestik
Bens pumba hoidja + juhtmed

Sisu:
Kuna haapsalu masin oli GL, siis puudu GLX variandi:
Kekkonsool koos maki ümbrisplastiga
Rooli ümbrisplastid (vähemalt pealmine osa)
Uksepolstrid (el akendega variandile)
Tagaistme alumine porolon - nimet artikkel on vist juustust tehtud, kuna hiirtele mekib see väga aga arvatavasti toon ära Haapsalu masina oma, see oli vähe tervem.
Lävepaku plastid
Pagasiruumi polstrid
Turbo rool - juhul kui nitro seda musta jama sealt maha ei pese.

Asjad, mis olemas või mille järi himu:
Armatuur, kui peaks leidma täiesti auguvaba ja deaalse
Tagatuled - korralikud vanema variandi omad - olemas on kehvad vanad ja ok korras uuemad
Gabariidid eest - üleni valge klaasiga, olemas on koos suunaga variant
Juhi el akna nupud - on küll olemas aga kulunud kirjadega
Katuseluuk, originaal EL juhitav koos polstrite ja nuppudega - kuna katus vajab nagunii toimetamist, siis mõtlesin, et lõikaks juba augu ka sisse

Oleksin väga tänulik vihjete eest, mis aitaks leida vajalikke jubinaid.

Plaanidest - suve kuludes tahaks keevitamise ära teha ja sügiseks masina krundi alla saada. Tehnikaga jõuab tegeleda külmal ajal. Lähiajal ka soome sõit ees, kus suvitamise kõrvalt peaks leidma ka mõned vajalikud turbo spetsiifilised jupid.

Mõni pilt ka kerest:
Põhja remont a'la Suomi
Pilt

Mõningad lappimist vajavad kohad
Pilt

Pilt

Pilt

Kõver poritiiva alune: pildilt pole aru saada aga varju kohalt on see serv ca 2 cm seespool kui vaja
Pilt

Siit saab sellele asenduse, kahuks alumine nurgaplekk on mäda
Pilt

Okidokid jäid silma zenderid
Pilt

Varuosa plekid - mitte küll head aga parmad kui need mis küljes
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas Zafari » E Juun 09, 2014 6:26 am

Need kollase-valgega gabariidid ei ole koos suunatulega ;) seal on suunatud valge gabariit ettepoole ja kollane on gabariittuli küljele. Suunakas on igal juhul stange sees. Mu uuemal ameeriklasel oli täpselt samamoodi.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas taavik » T Juun 10, 2014 6:00 pm

Kesk-Eestis, Jõgevamaal, Pajusi küla lähedal vedeleb ühe talumaja aia taga põllul 2 sellist Galanti. Kontakte ja nimesid ei tea. Kohale võin juhatada. Paari viimase aasta jooksul need seal liikunud ei ole.

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » P Juun 15, 2014 8:49 pm

Tänu Taavile jälle siginenud manti juurde, kahjuks olid aga mõlemad masinad pruuni sisuga. Samas on nüüd mitmeid juppe topelt ja koostamisel saab valida, näiteks kabott ja pahasiluuk. Sain ka nn kaboti alla peitu pugevad kojamehed, tagaistme polstri - peab mainima, et päris hiirevaba just ei olnud aga kahjustus minimaalne. Asjadest mis vaja ei lähe aga igaks juhuks varasalve kogusin on uste ja A piilari kroomitud katted. Jaanipäeva järgselt plaanis tripp soome, ehk hakkab ka sealt midagi näppu - paar kontakti on olemas.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas Zafari » E Juun 16, 2014 5:44 pm

rooli lülitploki leidsin ka üles, teinekord sokutan sulle kuskile ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » T Juul 15, 2014 10:02 pm

Vahepeal saanud natuke keevitusega mässatud:

Aku alune nurk vahetatud koos eelpool oleva kõvera servaga
Pilt
Pilt

Ka teisel pool olev rattakoopa esiplekk vahetatud, näha järgmised lappimist ootavad augud
Pilt

Nüüd need lapitud
Pilt

lihvitud ja krunditud
Pilt

Järgmised augud
Pilt

ja ka need paigatud
Pilt

Tööjärg sellega veel ei lõppe - need augud avanesid kunagi tehtud lappide alt, mille kvaliteet mind ei rahuldanud
Pilt

Vahepeal sai käidud Soomes ja sealt hangitud hulk vajalikku Turbo spetsiifilisi vidinaid. Kahjuks pole aga siiani leidnud korraliku halli värvi sisu oma masinale, seega kes kuskil mõnda sellist vedelemas näinud, andke teada.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas Zafari » N Juul 17, 2014 9:55 pm

Areneb vaikselt :) Jälgime huviga.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » K Sept 10, 2014 8:31 pm

Vahepeal pikk paus olnud, aga jätkame:
Viimases postis olnud auk on nüüdseks lapitud
Pilt

Soomest sai toodud originaal katuseluuk, aga kahjuks puudub selle juurde raam, kasutasin doonoriks uuema kerega masina raami. Alguses oli see selline:
Pilt
ja peale kohendamist
Pilt
Seejärel sai asutud põhja ja karpide kallale. Juhi karbist ja põhjast jäi järgi niipalju:
Pilt
Läbi põhjaaugu näha ka paigaldatud katuseluugi raam
Karp iseenesest oli üllatavalt korralik, eriti keskmine osa - nn vahekarp. Kõige hullem karbi tagaots ja poolraam ning sillakinnitus. Peale rooste ja seniste paranduste eemaldamist jäi seal järgi niipalju:
Pilt
Hetkel näeb sama koht välja selline:
Pilt
Selle kohapeal jääb ka projektipäevik taaskord katki.

Väike teaser ka - armukesed koos
Pilt

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant 1986 E15A

PostitusPostitas sugraM » K Sept 10, 2014 8:36 pm

Ah jah, kuna pole senini suutnud leida korralikku halli glx sisu, siis ootan ikka veel infot põlluservas vedelevate e10 galantide kohta.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Zafari » K Sept 10, 2014 11:21 pm

oot- mis see teine asi on? 260z vms?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas sugraM » N Sept 11, 2014 7:14 am

Ei, tegu OPEL GT-ga. Teen mõlemaid masinaid paralleelselt - pahteldamine ja lihvimine pole eriti minu rida - kui kuul kokku jookseb, siis saab keevitusega mitsu kallal lõõgastuda.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Aap » N Sept 11, 2014 8:25 am

Kas sinna generatsioon uuema Galandi sisu ei lähe sisse?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 11, 2014 8:30 am

Kas riie on puruks istmetel? Parandada ei kannata? Vähe kõvem lahendus oleks ära nahatada ;)

Ise piidlen Grandise salongi vähe edevemaks tegema, monotoonsest mustast juba tüdinenud :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Turbo E15A '86

PostitusPostitas Zafari » N Sept 11, 2014 8:32 am

No mul oleks pakkuda ju ka korralik sama generatsiooni pruun sisu aga see ei sobi polstritega kokku ja lisaks on turboka istmetel turbo kiri peal, ning sellest ei taha turbomehed loobuda :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist

cron