Aega jälle voolanud mehiselt aga mitsu liigub tigusammul.
Juhipoolse karbiga on töö lõpetatud, ots jäi selline:
ja karp ise selline:
Enne põhjapleki paigaldamist tuleb karbi sisemine plekk veel korda teha aga seda on lihtsam teha, kui masin jälle horisontaalis. Seetõttu läksin edasi rattakoopasse. Siin on vaja teha sisekoopa serv, bensiini tankimistoru ümbrus ning amorditagune osa poolraami juurest. Viimasest mul pilte ei ole, aga bensu osa nägi välja peale rooste eemaldamist selline:
ja peale puhastamist, kruntimist, keevitust ja uuesti kruntimist selline:
Krunt on veetud hetkel peale lihtsalt pintsliga, et asi väga rooste ei läheks enne kui värvitöid tegema hakkab. Siis tuleb see uuesti maha võtta ja korralukult kruntida.
Selleks, et koopas servale ja taganurgale ligi pääseda lõikasin poritiiva liistu soone keskelt maha.
Siseplekk oli suht õnnetu
Ja vajas päris palju lappimist. Üritasin seda siis oma kesiste plekitöö oskustega teha
Igal juhul peaaegu talutavalt ta valmis sai ja ka kohale:
Tööjärg sellest ei lõppe - sinisega märgitud osa mis maha lõigatakse:
Siinkohal pildid lõppevad. Tegelik töö seis on piltidest natuke ees. Taastatud on nii tagumise põlle ots, kui ka sisemise rattakoopa serv. Vaja on poritiiva plekki veel kohendada (põllepoolne ots ja tahan ära kaotada ka topeltpleki, mis on eelmise remondimehe tiivaserva vahetusest jäänud.
Pilte pole ka mootori tegemisest - hetkeseisuks on rauaosa koos. Üritasin alguses 24 mm hammasrihma aretada masinale, kuid ühel hetkel loobusin ja jäin originaal 19 mm juurde. Mootori külge on saanud ka jagaja sisselaske kollektor ning osa abiseadmeid.
Selleks korraks siis kõik, eks üritame vaikselt edasi areneda.