Pole ammu kirjutanud - tegemisi palju ja kahjuks ei ole mitsu neist prioriteet nr 1.
Siiski päris seisnud ka ei ole. Pooltelje jupid said uue värvi selga ja kummikatted uuendatud. Selle imeliku katte otsustasin lõpuks vana jätta. Kõige lähedasem kumm, mille Taketist ostsin polnud päris ikka see ja lähemal vaatamisel polnud vana olukord nii hull. Väga palju see kumm seal vatti ei saa ka. Ülejäänud said kõik uuendatud. Liigendid ise said puhtaks pestud ja uue määrde sisse.
Pildil näha ka veel roolilatt. Vahetasin kaitsekummid ja uuendasin torud. Testida neid küll ei saanud aga eks peab lootma, et jäävad pidama.
Samuti käis lauapeal lahti käigukast. Originaalis on masinal 5 käik vaakumiga. Tegu pole just kõige töökindlama variandiga. Mul küll Zafarilt saadud FL järgne kast olemas, millel on juba ka 5 käik normaalne, kuid mingi kiiks ajas ikka vana kasti poole. Vahetatud sai igal juhul kõik tihendid, vaakumsüsteem uuesti tööle õpetatud ja kast na suures piires puhtaks pestud. Sisu tundus ok, eks kui kunagi masina sõitma saab, siis on näha, kaua see süsteem seal töötab.
Ka kere osas on teosammul liikumist olnud. Karp on nüüd lõpuks valmis ja järg rattakoopa ning poolraami käes. Augud on kinni keevitatud aga puudu veel amordikannu tugevdusplekid.
Järgmise korrani