Aap kirjutas:Sinist viskas päris isukalt tagant, leemetas altpoolt ja rihmavahetus on käes. Lisaks vaja teha kapoti all roostetõrjet ja see on mugavam kui suurt kolakat ees pole
plaan on tihendid, rõngad, saaled vahetada ja kaantega veidi naltsi teha.
Siit ka küsimus: kas keegi teab või on mõõtnud, et palju kannatab kaantest maha võtta et originaal rihmasüsteemi veel kasutada saaks ja klapid kolbidele musi ei teeks?
Kunagi sai ühel oma mootoril nii tehtud. Oli küll 1 nukaga ja R4, kuid jõukasv oli tuntav. Seda siis, nagu sinagi soovid, surveastme tõstmisele. Mida sul on vaja teada, et pead saama ära mõõta hetkel oleva surveastme, ning kui kaaned maas, siis kolvipea ja klapialumise osa vahe. Lisada tuleb mõõtmisesse ka klapiavanemine ja sulgumise maa, kui kolb liigub TDC asendist alla-üles.
Juba kolvi ja kaane vahe peab olema 0.3mm MIN.
Stock mootorijuhtimise ja 2.5 V6 jagaja mitte liigutamise võimalust arvestades, siis pakuks, et 0.5mm kaant maha oleks max.
Arvestades rihmaliini liikumist, siis esimese kaane nukk liigub edasi teatud kraadid (tee või osta kraadi kell), samamoodi liigub ainult esimese kaane lihvimise pärast edasi ka tagumine nukk, aga kui lisaks lihvida ka tagumist kaant maha, siis liigub see rihmapikkust arvestades edasi topelt maa, mis viib antud nuka veel enam paigast ära.
1 hamba võrra liigutamine rihmal, et pruugi olla kõige õigem tegu, ja ka korrektne. Vajad kraadikella.
Mina teeks nii, et võtaks kaaned maha, võtaks kaane tihendi vahelt ära, mõõdaks paksuse (c 1.1-1.5mm arvavasti) Osandaks kaanetihendi, vastavalt soovitule, ehk siis simuleeriks kaanelihvimist.
Ehk siis paned sama vana tihendi vahele, olles eemaldanud 1-lehe (MLS Multi-Layer-Steel tihend seal). Paneks kaaned peale tagasi, pingutaks poldid, rihm peale ja kraadiks nukkade liikumise.
Kõige enam tekitaks porbleeme esimese nukka asend, kuna väntvõllil on andur olemas, ja jagaja asub tagumise nuka otsas, siis teadma jääks esimese nuka asend. Selle peab saama võimalikult täpselt tagasi.
Jama on ka see, et veepumpa ei anna liigutada, et saaks sama rihmapikkusega nukkade vahemaa paika.
Ntx Omega 2.5-3.0 V6 mootoritel on 3 rullikut, ning kõiki saab eraldi liigutada, et nukad ja vänt oleks ideaalselt paigas. Mitsul on see jäetud tegemata.
Vaherulliku, mis on esimese nuka ja väntvõlli vahel, selle saaks panna reguleeritava (nagu pingutusrullik) ning ajada paika vahemaa.
Rihmapikkus tegelikult ei mängi rolli, senikaua, kui saad reguleerida rullikute asukohta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli