Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » K Dets 24, 2014 2:39 pm

Cooler käes veel pole, aga sealt ta tuleb jah.

Vahele istutamises ja toimima saamises ei näe suurt probleemi.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Jaan 05, 2015 9:51 pm

Nonii, käisin täna Motogate-s ladu tühjendamas. Tulemuseks siis niipalju:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Soomest hakkab homme liikuma Eesti poole juhtmestik ja aju ka. Siis jääb veel üle leiutada MAF.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 05, 2015 10:19 pm

Mis siduri ja hoorattaga teed? Ega ometi 120kw oma ei jäta?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Jaan 05, 2015 10:23 pm

Hooratas ja sidur on neil originaalis samad. Samuti ka hoorattad. Plaanis oli uus Sachsi või Luk-i komplekt panna. Kui neliveduseks teen siis lähen EVO tehnikale üle

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 05, 2015 10:36 pm

VR4 sidur on originaalis ikkagi suurem, kui tavalise oma.
Ehk siis mõõdud vastavalt 240mm ja 225mm.
Hooratas läheb külge küll, kuid 225 sidur ei jõua seda Nm kinni hoida, kuna surveplaadid on ehituselt erinevad.
Kui sinul 225mm ehk siis 120kw surveplaat on surutav survelaagri poolt, siis 240mm ehk VR4 ja EVO oma on tõmmatav, selle tõttu on jõuvahekord c pool, 240mm kasuks.

5 ja 6 käigulisel EVO siduril on ka vahe sees.
Iseasi kas see 240mm hooratas sul esiveduse sidurikotta ka mahub.
Meil on hetkel 225mm surutav sidur ning järgmine suvi väga enam ei sõida sellega. Juba see suvi hakkas märku andma, et ta on lahja.

Mul vedelemas 230mm Evo 6 RS hooratas, mis siis 230mm sidurile. Kas mingi vahe ka RS ja GSR hoorattal, seda ei tea.
Kui huvi, siis sümboolse summa eest võin loovutada (seisab juba c 2a töökojas jalus), ning ei näe, et oleks lähiajal omal vaja.
230mm sidurid saaksid Motogate venna käest (käisid seal siis nägid, et tal neid riiulis ikka ladudena :)
Muidugi pead siduritöösilindri asukoha ka vastupidiseks tõstma.

edit: trükiviga.
Viimati muutis Sander147, T Jaan 06, 2015 7:15 pm, muudetud 2 korda kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Jaan 05, 2015 10:48 pm

Vot seal tekib kitsaskoht, et suurem hooratas ei mahu sidurikotta ära. 225mm kettaga on juba ruumi max 5mm. Kuna tavalises manuaalkastis on lahtine differ, siis ma arvan et ennem annab rehvi pidamine järele kui sidur. Praegu all olnud siduriga tõmbas teise käiguga veel tühja, kuigi ketas on suht otsas. Ilmselt esibeduseks jääb ta 1-2 hooajaks, siis peab juba tahgsilla leidma.

Tõnisega võrdlesime sidureid küll ja ta seletas ära, et lisaks veel vaheflantsi vaja hoorattale.
Võimalik et edaspidi läheb siiski turbiin tagasi...

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » E Jaan 05, 2015 10:55 pm

Turbiini juttu ära küll räägi :D

UK-st pidavat väidetavalt terve VR4 saama 1000-2000euri eest.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Jaan 05, 2015 11:02 pm

Aind tagasilla pärast tervet autot ei hakka tooma. Kast peaks ka EVO oma sobima tegelt... Vahekasti plaanin ka tulevikus EVO6 oma panna, mitte Legnu oma. Tagadifriga peab veidi mõtlema ja Tõnise juures veidi vaatama/mõõtma. Fakt on see et praegu jääb haagis sappa. Ja see V6TT läheb ka vahetusse ehk mingi hetk, kuna selle motoga kannatab max 1,1 bari keerata, rohkem mitte. EVO ridamootor on veidi paindlikum selle koha pealt.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » T Jaan 06, 2015 6:33 pm

Samuti mõtlen et mis oleks parim variant et kast ka jõu vastu peaks. Kas Eclipse esiveduse V6 F5M51 siduri ketas ja korv sobiksid või hoopis Outlanderil tugevam sidur? See Galandi kast on nii üldlevinud, USA-kad ei ole miskit huvitavat välja genereerinud?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 06, 2015 7:13 pm

Kast peaks kinnituspoltide asetuselt tõesti Evo oma minema.
Ning Eclipse F5M51 kast on V6 layout-iga, Legnumi 6A13 mootori oma aga R4 omaga. Seda ka teised "värskemad" 2.5 mootorid.
Eclipse sidur on 230mm ning tõmmatav, hooratas 8 poldiga. Evo 4-6 sidur vist oli ka 230mm. Galanti hooratas kõrgendustega, Eclipse oma tasapinnaline, nagu Evol.

Ehk siis peaks saama kasutada Evo käigukasti, sidurikomplekt ja hooratas ka Evo 4-6 küljest.
Legnumi 4wd manuaalkast on samuti W5M51 ehk siis tugevuselt sama, mis Evo oma. Nii et vahet ei ole, kas Legnum või Evo, sama vahekasti kohta.Tagadiffri ülekande pead vastavalt klattima.
Evo 4 on 3.312, Evo 5-9 oli 3.307 ja Legnum 3.312. Seda siis RS variandid, ehk ilma tagasilla AYC. Maakeeli tagasilla ketas LSD-ga.
Vaevalt, et sa tagasilda ka AYC ehitama hakkad.
Vahekasti ma paneks ka Legnumi oma, ehk siis Visco LSD-ga, Evodel seal AYC, mille ehitamine läheks ajaraiskamiseks, kuigi asi on seda väärt.

Miks üldse Evo tehnika peale raha kulutada?
Outlander 2003-2007 on sama tehnika peal. Käigukast W5M42 (tiba lahjem, kui Outlander turbokal ja Evol), vahekast LSD 50:50 ja tagasillast saad kõik muu vajaliku, ehk diffri ja veovõllid. Ülekanne taga ka 3.312. Pärast ainult Evo ketas LSD tagasilda visata.

Aga eks vaatame, mis saab :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » T Jaan 06, 2015 7:40 pm

Evo sidur oli 240mm.
Legnumil ja EVO4 pidi olema vahekastis avatud ülekanne, EVO 6-l aga lukuga. Sama ka tagasillaga. AYCd ei hakka ilmselt peale ajama.

Kas EVOl pole kuuekäigulist kasti? Muidu EVO manuaali on litsam ja soodsam saada kui Legnumi manuaalkasti ;)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » T Jaan 06, 2015 8:08 pm

Kindlasti ei saa olla avatud, kuna siis oleks ainult kehva veo korral esiratta vedu ja seda ainult 1-l rattal.

Ehituselt on Evo-Outlander ja Legnum nii, et käigukastis on keskdiffer, esidiffer on vahekastis, AGA vahekastis on sildade vaheline blokeering ehk siis oleneb nii Evo aastast, AYC või LSD ning Outlanderil ja Legnumil aga LSD.
Vahekast on selles mõttes vaba, et seal on esidiffer ning sellel ei ole LSD-d (mõnel Evo-l on), kuid lisaks on LSD sildade vahele-ka vahekastis.
Kui ise lahti võtnud ei ole, siis raske aru saada.

Effekt on see nagu mul Eclipsel. Keskdiffer on siis 50:50 ette-taha, täislukk. Tagadiffer lendas puruks ning jäi ainult esivedu. Kuid auto sõitis. See siis samuti toimiva LSD-luku töö.
Sügisel läks doonor kast vahepeal alla, kus läks keskdiffer puruks. Keskdiffer läks, kuna Vosco LSD oli kulunud ning ei blokeerinud piisavalt vara. Kui jõud tuli järgi ning einult esivedu põles all, siis tekkis sildade vahel erinev liikumiskiirus (kui Visco LSD ei blokeeru, siis on ta sel hetkel lahtine differ sildade vahel). Igatahes paugust ta blokeerus ja tõmbas hammakad keskdiffri sees laiali. Poleks LSD-d küljes olnud, poleks midagi juhtunud.

Evo 4-6 on 230 sidur, 7-9 on 240mm. Outlander ka 230mm. Need siis tehase andmed. Kas 230 asemel ka 240 panna saab, pole uurinud.
Evo 8-9 on kuuene manuaal.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » K Jaan 07, 2015 8:38 pm

Vaatan et GDI Galandil on standardis 230mm ketas sisse pandud ehk siis peaks ka teistele kastidele mahtuma. Millise hooratta ja korvi peaks valima kui tahaks kasutada esialgu Galandi enda kasti? Outlanderile pakub kuni 177kw korvi mis peaks GDI hooratta külge sobima ja ei ole tõmmatav.

Minu info puhtalt teoreetiline ja selliselt kokku sobitatud:

Korv 177kw: https://www.eparts.ee/est/catalog/#bran ... _350/tab:1

Tavaline GDI korv:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:77 ... _166/tab:1

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » K Jaan 07, 2015 9:54 pm

Millele sa sidurit otsid?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » N Jaan 08, 2015 12:41 pm

F5M42 kast 2.0 galant,enda EVOlant siis näiteks.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » N Jaan 15, 2015 1:20 am

Nii, tänane päev algas sellega, et otsustasin garaaži lakke kolmanda luminofoorvalgusti paigaldada lisaks olemasolevale kahele. Aga sellest ma ei tahtnud tegelikult rääkida.
Mõned päevad olen natuke nokitsenud ja traatharjadega möllanud ning kriitilise pilguga kõik roostekohad üle käinud. Ühtegi läbivat kohta õnneks veel pole. Lihvitud ja puhastatud pinnad said kõik kaetud Anti-rust seerumiga, mis sööb välja ka kõige sügavama rooste. Lansekate alt jäi veel paar nurgatagust üle vaaatamata, kuid neid saab kõige mugavamalt teha siis, kui rattad on alt ja sild osaliselt lahti. Eile sain kätte ühe paki lõpuks, mis pärast mitmeid konflikte DPDga minuni jõudis (vabandan juba ette, et pildid nii kehvad on, olude sunnil pean kartulit kasutama selleks):

Pilt

Naatuke segadust tekitasid mõned lõhutud või küljest rebitud pistikud, kuid veidi skeemide uurimist ja testriga mässamist tõid selguse majja.

Täna sain veel ühe paki kätte.

Pilt

Antud sidur peaks kinni hoidma kuni 400kW ja 500Nm, seega piisavalt esialgu. Varsti peaks jõudma teine rull ja veepump ka. Kuna rihma saadavus on siin maal halb, siis sai see tellitud kaugemalt maalt ja eks näis, millal kohale jõuab.
Garaažis sai juhtmestik ümber vahetatud ja selgus veel ka, et tagumine mootoripadi on omadega täiesti surnud. Veel sai kapotialune ja nina tõmmatud üle musta värviga, et asi nii kiirelt tagasi rooste ei läheks.
Kui nüüd rihma kätte saab, siis tõstab mootori peale ja loodab juba ka esimest piiksu kuulda. Praegu veel puuduolevatest detailidest võib välja tuua õhulugeja, mille koodi lõpp peaks olema 005.
Ahjaaa, kui keegi oskab öelda, kuhu G-sensorid salongis lähevad, siis oleks tänulik. Ühe koht on käsipiduri kangi juures, aga teise valmidust ei leidnud ja paigutasin ta käetoe laeka alla hetkel.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » N Jaan 15, 2015 6:37 pm

Mis ketas siis? Korv ja hooratas jäävad mis? Pakub huvi lihtsalt.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » N Jaan 15, 2015 7:00 pm

Hooratas jääb esialgu 6A13 originaal ja sidur sai ka 225mm kettaga, kuid mitte päris tavaline.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » N Jaan 15, 2015 7:43 pm

Mis selle komplekti tootekood oleks? Pakub huvi, mis selle eriliseks teeb.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » N Jaan 15, 2015 10:36 pm

Üritan leida miskit, aga kahjuks läks karp soojuseks juba...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 141 külalist