Kast peaks kinnituspoltide asetuselt tõesti Evo oma minema.
Ning Eclipse F5M51 kast on V6 layout-iga, Legnumi 6A13 mootori oma aga R4 omaga. Seda ka teised "värskemad" 2.5 mootorid.
Eclipse sidur on 230mm ning tõmmatav, hooratas 8 poldiga. Evo 4-6 sidur vist oli ka 230mm. Galanti hooratas kõrgendustega, Eclipse oma tasapinnaline, nagu Evol.
Ehk siis peaks saama kasutada Evo käigukasti, sidurikomplekt ja hooratas ka Evo 4-6 küljest.
Legnumi 4wd manuaalkast on samuti W5M51 ehk siis tugevuselt sama, mis Evo oma. Nii et vahet ei ole, kas Legnum või Evo, sama vahekasti kohta.Tagadiffri ülekande pead vastavalt klattima.
Evo 4 on 3.312, Evo 5-9 oli 3.307 ja Legnum 3.312. Seda siis RS variandid, ehk ilma tagasilla AYC. Maakeeli tagasilla ketas LSD-ga.
Vaevalt, et sa tagasilda ka AYC ehitama hakkad.
Vahekasti ma paneks ka Legnumi oma, ehk siis Visco LSD-ga, Evodel seal AYC, mille ehitamine läheks ajaraiskamiseks, kuigi asi on seda väärt.
Miks üldse Evo tehnika peale raha kulutada?
Outlander 2003-2007 on sama tehnika peal. Käigukast W5M42 (tiba lahjem, kui Outlander turbokal ja Evol), vahekast LSD 50:50 ja tagasillast saad kõik muu vajaliku, ehk diffri ja veovõllid. Ülekanne taga ka 3.312. Pärast ainult Evo ketas LSD tagasilda visata.
Aga eks vaatame, mis saab
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli