Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Martinez » P Sept 21, 2014 9:59 am

Talv on tulekul. Küll mõni avance kevadeks jälle ära mädaneb, hoia silmad lahti :P

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Sept 21, 2014 9:51 pm

Avancest vähe kasu :D Sportvedrustus on juba all ;) Ja silmad headele pakkumistele on alati lahti.
Mõte oli alguses, et lõikaks keeru maha esivedrul, aga siis ei istu padi enam sirgelt... Ühe amordi peal proovime võib-olla natuke vedrutaldrikut allapoole viia ja taha ehk nivooamordid universaali alt. Kas keegi on sellist varianti või osakest sellest proovinud?

Viskasin täna kolm heledat uksepoltrit juba sisse ära, peab kusagilt veel parema esimese leidma, siis on ring olemas. Praegu on ajutiselt must musta tekstiiliga polster ees ja ootab uusi istmeid.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Martinez » E Sept 22, 2014 5:33 pm

sind küll :D Käid ja korjad teiste galantide juppe kokku muudkui :D Edu :)

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Sept 22, 2014 5:37 pm

Aastatega olen kerge varu ajanud kokku koju... :D

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » T Okt 14, 2014 10:55 pm

Nonii, pole ammu kirjutanud...
Vahepeal sain kätte oma heleda nahksisu, mis osutus üsnagi korralikuks. Juhiistme nurgal on veidi vigastusi, aga muidu raamid on korras, ülejäänud osa nahast on hea. Tegin nahale ka hoolduse ja kreemitamise ära kilpkonna toodetega.
Pilt
Paremat esimest uksepolstrit pole endiselt veel leidnud, ehk siis olen avatud pakkumistele.
Pilt

Mõned päevad atagasi panin veel sisse tümpsukasti, nüüd on hea tagumist numbrit väristada viimased kaks pool nädalat.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Nov 23, 2014 11:32 pm

Reedel sain kätte uue vasaku tiiva. Omal on seal üks loll mõlk ning lihtsam on uus panna juba. Tänud kasutajale Renx20

Pilt

Täna alustasin masina lahtivõtmisega. Tagastange ja tagatuled said maha, rohkem ei jõudnud, kuna olen ülejäänud aja tegelenud garaaži laiendusega.

Pilt

Halva üllatusena tuli vasaku tagatiiva seest välja hunnik muda ja selle alt muidugi ka lademetes roostet... :( Es peab keevituse kurjaks ajama. Muidu parem pool oli seest ilus, varuratta koha peal oli ka paar pindmist täppi väljaspool.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Nov 30, 2014 12:06 am

Nonii, eile õhtul oli veel mootor aiste vahel, täna enam mitte.
Eile siis:
Pilt

Roostet on tiibade alt tulud päris isuga välja, küljekarpidel o ka roostet, kuid läbivat veel pole...

Ahjaa, Mairii, kui sa peaksid seda lugema, siis räägi, kus kohas käigukast remondis käis. Tööde kvaliteet paistis õõvastavana, kastil keskel leke, kõik kasti poldid olid lahti, tagumise padja käpal üldse üks puudu, sidur lahti, kasti hoovastik logises ringi... Peab vist kasti ka lahti võtma igaks juhuks.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » P Nov 30, 2014 11:02 am

Miks siis mootori maha võtsid?

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Nov 30, 2014 11:06 am

Sinist viskas päris isukalt tagant, leemetas altpoolt ja rihmavahetus on käes. Lisaks vaja teha kapoti all roostetõrjet ja see on mugavam kui suurt kolakat ees pole :D plaan on tihendid, rõngad, saaled vahetada ja kaantega veidi naltsi teha.

Siit ka küsimus: kas keegi teab või on mõõtnud, et palju kannatab kaantest maha võtta et originaal rihmasüsteemi veel kasutada saaks ja klapid kolbidele musi ei teeks? :)

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Martinez » P Nov 30, 2014 12:01 pm

Aap kirjutas:Sinist viskas päris isukalt tagant, leemetas altpoolt ja rihmavahetus on käes. Lisaks vaja teha kapoti all roostetõrjet ja see on mugavam kui suurt kolakat ees pole :D plaan on tihendid, rõngad, saaled vahetada ja kaantega veidi naltsi teha.

Siit ka küsimus: kas keegi teab või on mõõtnud, et palju kannatab kaantest maha võtta et originaal rihmasüsteemi veel kasutada saaks ja klapid kolbidele musi ei teeks? :)



Irwe :mrgreen: :mrgreen:

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Nov 30, 2014 12:17 pm

Njah, su Audi mootori kõrval on see mikromootor jep :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » P Nov 30, 2014 12:42 pm

Aap kirjutas:Sinist viskas päris isukalt tagant, leemetas altpoolt ja rihmavahetus on käes. Lisaks vaja teha kapoti all roostetõrjet ja see on mugavam kui suurt kolakat ees pole :D plaan on tihendid, rõngad, saaled vahetada ja kaantega veidi naltsi teha.

Siit ka küsimus: kas keegi teab või on mõõtnud, et palju kannatab kaantest maha võtta et originaal rihmasüsteemi veel kasutada saaks ja klapid kolbidele musi ei teeks? :)



Kunagi sai ühel oma mootoril nii tehtud. Oli küll 1 nukaga ja R4, kuid jõukasv oli tuntav. Seda siis, nagu sinagi soovid, surveastme tõstmisele. Mida sul on vaja teada, et pead saama ära mõõta hetkel oleva surveastme, ning kui kaaned maas, siis kolvipea ja klapialumise osa vahe. Lisada tuleb mõõtmisesse ka klapiavanemine ja sulgumise maa, kui kolb liigub TDC asendist alla-üles.
Juba kolvi ja kaane vahe peab olema 0.3mm MIN.
Stock mootorijuhtimise ja 2.5 V6 jagaja mitte liigutamise võimalust arvestades, siis pakuks, et 0.5mm kaant maha oleks max.
Arvestades rihmaliini liikumist, siis esimese kaane nukk liigub edasi teatud kraadid (tee või osta kraadi kell), samamoodi liigub ainult esimese kaane lihvimise pärast edasi ka tagumine nukk, aga kui lisaks lihvida ka tagumist kaant maha, siis liigub see rihmapikkust arvestades edasi topelt maa, mis viib antud nuka veel enam paigast ära.
1 hamba võrra liigutamine rihmal, et pruugi olla kõige õigem tegu, ja ka korrektne. Vajad kraadikella.

Mina teeks nii, et võtaks kaaned maha, võtaks kaane tihendi vahelt ära, mõõdaks paksuse (c 1.1-1.5mm arvavasti) Osandaks kaanetihendi, vastavalt soovitule, ehk siis simuleeriks kaanelihvimist.
Ehk siis paned sama vana tihendi vahele, olles eemaldanud 1-lehe (MLS Multi-Layer-Steel tihend seal). Paneks kaaned peale tagasi, pingutaks poldid, rihm peale ja kraadiks nukkade liikumise.

Kõige enam tekitaks porbleeme esimese nukka asend, kuna väntvõllil on andur olemas, ja jagaja asub tagumise nuka otsas, siis teadma jääks esimese nuka asend. Selle peab saama võimalikult täpselt tagasi.
Jama on ka see, et veepumpa ei anna liigutada, et saaks sama rihmapikkusega nukkade vahemaa paika.
Ntx Omega 2.5-3.0 V6 mootoritel on 3 rullikut, ning kõiki saab eraldi liigutada, et nukad ja vänt oleks ideaalselt paigas. Mitsul on see jäetud tegemata.
Vaherulliku, mis on esimese nuka ja väntvõlli vahel, selle saaks panna reguleeritava (nagu pingutusrullik) ning ajada paika vahemaa.

Rihmapikkus tegelikult ei mängi rolli, senikaua, kui saad reguleerida rullikute asukohta.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Nov 30, 2014 10:19 pm

Mõõtsin surved ära, jäid 9,1 ja 9,3 vahele.
Vaatasin seda rihmaosa ja veepump on ikka väga halvasti asukoha mõttes eesmise nuka ja vända vahel. Samas, nukkade vahelise rulli peaks leidma ka reguleeritava ja kui ei leia, siis saab keskosa lõigata piklikuks näiteks. Tagumise nuka saab ilusti paika, esimesega läheb vähe jamaks siiski... Peab mõtlema, kas hakkab üldse kaasi lihvima siis...

R4 mootoril olen isegi teinnud, seal lihtsam paika saada rihma, V6 aga tahab veidi rohkem mõtlemist... Oleks veepump kahe nuka vahel, läheks elu poole kergemaks :D Variant oleks muidugi kasvatada mingil määral ka veepumba rihmaosa, toimiks ka ehk samamoodi...

Võtsin täna veel asja rihmani lahti, uhasin pesuvahendiga üle ja puhastasin, et oleks meeldivam näppida. Klapikaane tihendid on suht läbi, rõngastihendid on tagumisel kaanel olematud, nukasimmerid on ka isuga lekkinud. Rullidel on meeletu loks, silikoonpinguti on laiali... Rihm ise on õline ja ühtegi kirja enam peal pole, mõraline ka teine juba. Veepump tegi ka üsna koledat häält... Samuti vaatasin, et sidur on üsna otsas. Varudest võtan parema hooratta veel.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » T Dets 02, 2014 11:53 pm

Nonii, tänane garaažiõhtu algas ootamatult... võtsin rihma ära ja polnud rihma all tähele pannudki veel, et asi niisugune on:

Pilt

Njah, paistab, et selle auto kallal pole just kõige nutikamad tegelased vahepeal käinud... :|

Eniveis, küürisin täna kogu kupatust veel ja tõstsin kaaned maha ning osandasin niipalju, et klapid on hetkel veel kaantes sees.

Pilt

küürimist tahab veel ja nädalavahetusel proovin ehk survepesuri korraks kurjaks ajada. Selleks muidugi tuleb veidi avausi katta plokil.

Lugulaul on igatahes nii kaugel, et kaantelihvist ei tule midagi välja ilmselt, kuna väljalaske klapid on juba servaga kaane ääres. Kaanetihend oli kahes kihis, kogupaksusega 0,32 millimeetrit. Ploki pinna ja kolvi vahe ÜSSis oli keskmiselt 1,37 millimeetrit... Plokist ehk kannataks veel lihvida, aga kaantest küll mitte... Samuti vaatasin kanalitesse korraks sisse kollete poolt ja paistis, et sealt pole ka midagi mõtet võtta. Peab veel vaatama, et kolded ja kanalid ideaalselt istuksid, kolvid-kepsud kaalu ja muud ei kannatagi väga teha. Klapid ka sooveldada, plokil on veel hoonimisjäljed peal :)

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » P Dets 07, 2014 11:49 pm

Nii, tänane päev möödus survepesuri ja pesuaine seltsis. Õhtul lasin veel plokile, karterile ja tagumisele klapikaanele kuumakindla musta värvi selga, et asi ilusam välja näeks :) Uuel nädalal proovin uued rõngad hankida ja ehk hea õnne korral saab ka uued saaled, kuna vanad on üsna koledad. Väntvõll aga on ilus ja jutivaba ning kaelad on ümarad.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » E Dets 22, 2014 11:01 pm

Juhtus nii, et eksisime sõbraga Leetu ära ja tuulasime veidi lammutusi ning automüügiplatse. Plaan oli leida kokrralikum V6 mootor ja ehk miskit veel (taastamise hind tuli üsna hirmuäratav kokku), kui ühes Kaunase lähedal olevas lammutuses tuli minu juurde üks härra, stiilis "Redirected": "Come here, my friend, I have something really special for you"
Ja viis mind nurga juurde, kus seisis üks tore mootor koos automaatkasti ja vahekastiga. Kahjuks polnud tal enam alles juhtmestikku ja ECUt. Muidu mootor tundub okei, surved on ühtlased, üks klapikaas lekib veidi.
Mis seal ikka, lihtsama tõstmise nimel võtsime kasti küljest ja leedukad tõstsid kastid pagassi ja mootori järele.
Pilt
Hetkel puudu juhtmestik, aju ja õhulugeja. Kindlasti mingeid väikeseid pudinaid veel, aga need saab hankida või ise teha.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Zafari » T Dets 23, 2014 8:36 am

Palju leedus see kola maksis?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas SiimS » T Dets 23, 2014 7:00 pm

Mis plaanid siis on, tuleb ATM 2wd?

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Aap » T Dets 23, 2014 7:10 pm

Hetkel tuleb manuaal 2wd, aga niipea kui osade saadavus ja finantsseis lubavad kaotan järelhaagise ka ära. Tahan siiski manuaali juurde jääda.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6TT 2000, Aap

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 24, 2014 2:37 pm

Istuta vahele ära nii et toimib, siis saad öelda, et TT :)

Cooleri ja torustiku said Keilast Motogate-ist?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 167 külalist