Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kW -> 2,0 66kW 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » R Apr 01, 2016 9:59 pm

Siis hakkab maru tahmama, kui turbo vahelt ära võtta.

Kasutaja avatar
cool87
Tegija
Postitusi: 611
Liitunud: L Okt 13, 2012 11:08 am
Asukoht: tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kW -> 2,0 66kW 2000a, Aap

PostitusPostitas cool87 » R Apr 01, 2016 10:53 pm

hmm eelmine aasta läks sama avance vana rauda? Niigi aasta kauem vastu pidanud.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 Winter Edition 1998(Lilla)
Mitsubishi Outlander 2,4 r4 Instyle 2008(Valge)

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kW -> 2,0 66kW 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » R Apr 01, 2016 10:55 pm

Sai natuke kobistatud ja kestab isegi veel mõned aastad.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 120kW -> 2,0 66kW 2000a, Aap

PostitusPostitas Sander147 » L Apr 02, 2016 9:33 am

Jumal hoia......
Selle peale ei mõelnud, et võiks lihtsalt parema jalaga vähe rahulikumalt läbi käia???

Aa. Jõudis kohale. APRILL !! :D

5+ õnnestumise eest :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » E Apr 04, 2016 7:12 am

Pärast mõningaid kokku-lahti harjutusi hakkas mootor ilusti käima. Koha peal väntsutades läks temp ikkagi kõrgeks, aga miskipärast ventikad järgi ei tulnud. Peab veidi süvenema, kas tempiandur vigane, relee ei toimi või on mingi juhtmestiku kalaga tegu. Samuti ei toimi õhulugeja osa, mis vaja veel juhtmestikus üle vaadata.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » T Apr 12, 2016 9:25 pm

Panin väljast auto kokku ära, kuna liikuda on tarvis ning muid rattaid hetkel kasutada pole. Keema mineku vältimiseks võtan kasutusele sundventika, tundub kõige töökindlam lahendus antud momendil. Käisin läbi ka MAFi juhtmestiku, kõik juhtmed ja ühendused on terved, ainuke kahtlane koht hetkel on VAF signaal, mis peaks olema vahemikus 2,2-3,2 volti, kuid hetkel kõigub vaid 0,08-0,3 voldi vahel. Pole hetkel õnnestunud veel ostsilloskoopi järgi lüüa, et vaadata mis signaali kuju teeb, kuid üsna tõenäoliselt on viga seal. Lõikasin hetkel sirge koha pealt VAF-i juhtme läbi, muud signaalid nagu toimetavad.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas SiimS » R Apr 15, 2016 7:49 pm

Avakale sõitma ka?

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » R Apr 15, 2016 10:24 pm

Praeguse seisuga ei tule veel... Õhulugejat njetu, mistõttu pole ka minekut veel... piisavalt :D

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » L Apr 23, 2016 11:02 pm

Õnnestus vahepeal oma valdusesse saada nahast käetugi, millel olid hinged ribadeks. Õnneks mul tavalisi käetugesid kodus jagub ja nüüd istub Galandis nahatatud tükk sees.

Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » R Apr 29, 2016 11:25 pm

Kuna hoovi lohises üks GDI, millel oli taga päris mõnus tiib, siis võõpasin ta üle ja lasin külge:

Pilt

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » T Mai 03, 2016 9:16 am

Eile õhtul hakkas mootor maanteel sõites üks hetk lonkama, üks või kaks pütti jätavad vahele... Kui süütepoole hakkasin kontrollima, sain hää litaka kõrgepinget, ehk siis ilmselt on üks küünlajuhe saba andnud. Kui keegi on huvitatud, siis on terve kupatus müügiks praegu. Ehk soovib keegi edasi mässata (leida õige lambda ja MAF), omal praegu teised huvid...

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » L Mai 07, 2016 10:18 pm

Küünlajuhtmed korras, kahtlustasin juba pihusteid, kuna 4. silindri pihusti pistiku lahti võtmine mootori töös mingeid muutusi esile ei toonud. Pihustid olid kõik korras, toimisid kenast. Mõtlesin, et tõmban 1mm pealt elektroodivahe veel 0,8 peale kõigil küünaldel. Tegin tagumised ära, kui jõudsin tagasi neljanda püta juurde, kust avanes järgnev vaatepilt:

Pilt

Isolaator koos elektroodiga olid lahti, käisid ringi ülejäänud korpuse sees ja mööda siolaatori pinda jooksis ülelöögi rada. Õrn jälg oli veel ka 2. silindri küünla isolaatoril. Selle tegin puhtaks, 4. pütale panin uue küünla ja puhastasin piibu otsad brake cleaneri ja küünlaga ära. Hetkel toimib jälle, eks näis kauaks... Mõtlesin proovida GDI piipusid, kuid need on veidi pikemad ning seetõttu ei sobi hästi.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Sander147 » P Mai 08, 2016 2:45 pm

Teed mootori remondi. Raiskad ulme numbri raha ja siis kõige elementaarsemad osad on suvalised pastlad riiulist.
Kui sul süütesüsteem on suure küsimärgi all, siis vast oleks mõtekas kõik välja vahetada..... Mis sul ülejäänud osad veel on?
Maf puudub siiani???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » P Mai 08, 2016 5:58 pm

Noo pole päris lambikad jupid riiulinurgast, lihtsalt piibu alumine isolatsioon oli vigane ja võimaldas striimeri tekke, mis viis järgmiste asjadeni... Poolid ja juhtmed on võrri originaalid ikka. Või kui pidasid silmas küünlaid, siis siukese jälje jätab kõrgepinge ülelöök maha ;) Küünlad läksid ka uued sisse, kui mootor peale sai.

Hetkel on olemasolev MAF vigane, uue otsingud või lahendus/veakoha leidmine on käsil.

Panin siiski uued küünlad veel ette peale ja kuniks leian uued jupid, siis ka GDI piibud.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Sander147 » P Mai 08, 2016 7:36 pm

Vaata oma küünalt ja ütle uuesti, et see on uus küünal....
Mööda löök ei ole piibu/juhtme süü, vaid küünla.

Kindlasti on kuskil välismaa foorumis ka teisi maf-e külge pandud. GT oma ei sobi? Võin ju laenata, mingi 2G Eclipse oma on ka, lisaks Sigma/GT 165kw oma.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » P Mai 08, 2016 8:14 pm

No uued küünlad läksid sisse igatahes, kui kevadel mootori peale panin. Ma arvan et nii seniilne ma veel pole, et oleks uued küünlad riiuli peale visanud ja vanad NGKd sisse pannud... Kui piibul on ka põlenud rada sees, siis pidi sealtkaudu olema kergem tee, mis eeldab et küünlala-piibul oli peal pooljuhtiv kiht.

Võrrile sobib praeguseks teadaolevalt vaid 005-koodiga lugeja. Kui leiad muud infot, siis olen suur kõrv. Igatahes JanZi on GT oma proovinud ja ei toimi, EVO oma ei toimi.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » R Mai 27, 2016 1:10 am

Vahepeal läksid alla uued välimised rooliotsad, kuna selgus, et parempoolsel on imeväike loks sees. Otste tootjaks, nagu ikka, Lemförder.
Vahepeal tiksus kalender nii kaugele, et meil sai Galandiga täis kaks aastat. Selleks puhuks ka üks pildike:

Pilt

Autor Jane Müller

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas Aap » N Juun 09, 2016 11:10 am

Eile läks uus õli sisse, uued filtrid ka külge:

Pilt

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas R4X » T Juul 19, 2016 1:57 pm

Mingi aeg oma autot tehes avanes Aapi juures selline vaatepilt:
Pilt

Kasutaja avatar
mitsutaja
Uus Kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: R Apr 17, 2015 5:47 pm

Re: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 206kW TwinTurbo 2000a, Aap

PostitusPostitas mitsutaja » T Juul 19, 2016 7:58 pm

Mulle avanes selline vaatepilt ka juhuslikult :)
13647116_1198148566872573_1964425052_o.jpg
13647116_1198148566872573_1964425052_o.jpg (185.85 KiB) Vaadatud 33094 korda
Mitsubishi Galant 2.5 V6 120kw universaal. 1998a.
(kütusekulu, nii palju kui paaki panen)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist

cron