Küünlajuhtmed korras, kahtlustasin juba pihusteid, kuna 4. silindri pihusti pistiku lahti võtmine mootori töös mingeid muutusi esile ei toonud. Pihustid olid kõik korras, toimisid kenast. Mõtlesin, et tõmban 1mm pealt elektroodivahe veel 0,8 peale kõigil küünaldel. Tegin tagumised ära, kui jõudsin tagasi neljanda püta juurde, kust avanes järgnev vaatepilt:
Isolaator koos elektroodiga olid lahti, käisid ringi ülejäänud korpuse sees ja mööda siolaatori pinda jooksis ülelöögi rada. Õrn jälg oli veel ka 2. silindri küünla isolaatoril. Selle tegin puhtaks, 4. pütale panin uue küünla ja puhastasin piibu otsad brake cleaneri ja küünlaga ära. Hetkel toimib jälle, eks näis kauaks... Mõtlesin proovida GDI piipusid, kuid need on veidi pikemad ning seetõttu ei sobi hästi.