Mitsubishi Galant 2.4 GDI 00' karlerik

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

karl01
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 13, 2013 9:08 am

Mitsubishi Galant 2.4 GDI 00' karlerik

PostitusPostitas karl01 » P Dets 22, 2013 8:55 pm

Peale Mazda müüki sai oldud kuu aega jalamees, kuni kukkus sulle üks Mitsu.
Lähemalt siis masinast... 2000a. galant millel peal kurkikuulus 2.4 gdi 110 kw jõuallikas, mida veab edasi automaat kast.
Auto lugu on siis selline, et kunagi aasta algul olevat auto lambist seimsa jäänud kuskil ristmikul ja enam tööle ei läinud, endine omanik oli saanud masina kuskile ära transporditud kuhu ta oli pikemalt seisma jäänud. Olevat siis raha kogunud ja tõi auto meile töökotta, kus siis selgus et hammasrihm oli valmis saanud. Masin toodi meile juuni alguses, kus siis üks praktikant ta laiali kõik kiskus. Peale defekteerimist sai kliendile tehtud hinnapakkumine mis ületas tema ootused ja auto jäi meile seisma töökoja juurde kuskil 4 kuuks. Kuna ruumi oli vähe ja parkimis kohad nappisid, käisin ülemusele pinda et las omanik viib selle masina ära või siis las müüb maha mulle. Peale 5 min. kõne olin sooritanud auto ostu, teades masinast vaid seda et hammasrihm on lajatanud ja mootor oli laiali kistud juba.
Ise ma seda masinat ei nokkinud laiali ja parktikant kes seda tegi, oli juba ka ammu oma teed läinud.
Sai siis vaatama hakatud mis tal täpsemalt viga on ja selgus et klapid tahaksid vahetust saada. Sai siis uued klapid pandud, ära soveldatud ja ka uued sääre tihendid pandud. Pea lihvitud ja võis hakata masinat jälle kokku panema.
Saades oli kapoti all selline pilt:
Pilt
Peale 12 tundi nuputamist, detailide puhastamist ja leiutamist kuhu mis polt ja detail käib sai masin kokku ja kuulsin esimest korda masina häält:
Pilt
Esimesed proovi tiirud tehtud ja kõik toimis nii nagu peab, kaasa arvatud kast. Esimesel proovitiirul juba oli kuulda kuidas sillad tahavad kohendamist saada. Üles tõstes olid paar sarniiri, kont, paar puksi ja esimesed vedrud valmis saanud. Kõik peale vedrude sai välja vahetatud
Vedrude saatus:
Pilt
Ja selline nägi ta peale esimest nv välja:
Pilt
Veel olen välja vahetanud tagumised tiivakaared, parema esimese ukse, parema esimese tiiva(viimased 2 on hetkel teist tooni) Salongi sai kõvasti korrastatud kuna vist olid seal sees käidud, uued iso pistikud sisse joodetud, keskonsooli paneel välja vahetatud ja nipet näpet veel.
Peale mootori remonti sai ka üks pikem ots tehtud Tartu. Teepeal ilmnes üks viga mis oli tänu seismisele tekkinud ja sai seegi kõrvaldatud.
Sõbrale masin ostetud ja sai ka kohustuslik pilt tagasi teel tehtud:
Pilt

Rohkem pole nagu probleeme olnud, kallanud ja tallanud :D

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 00' karlerik

PostitusPostitas Zafari » E Dets 23, 2013 8:10 am

Tere tulemast ja muretuid kilomeetreid :) Soovitaks selle mootori puhul ainult 98 bensiini kasutada. Igaks juhuks mainin :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

karl01
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 13, 2013 9:08 am

Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 00' karlerik

PostitusPostitas karl01 » E Dets 23, 2013 9:44 am

esimene tankimine oli 95, peale väikest guugeldamist sain teada et mootor on tehtud tglt 99 oktaani jaoks... peale seda sai ainult 98 tangitud :D

karl01
Uus Kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 13, 2013 9:08 am

Re: Mitsubishi Galant 2.4 GDI 00' karlerik

PostitusPostitas karl01 » N Dets 26, 2013 11:18 am

Reedel sai tehtud õlivahetus ja peale seda sai tehtud Tallinn-Pärnu-Kuressaare-Haapsalu-Tallinn tripp, 585,1 km täpsemalt... Pidas ilusti vastu aga peab mõtlema heli isolatsiooni peale, naela undamine käib ikka meeletult pinda :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 172 külalist