Galant 1992 1,8 66kw

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » K Dets 18, 2013 11:31 am

Olen juba kauaaegne foorumi kasutaja,aga näed oma teemat pole jõudnud teha.
Nüüd siis võtsin aega ja kirjutan ka oma Galandist.
Kunagi( ca 2009) omasin 1,8 TD galanti samast aastakäigust.Oli hea küll,aga kere läks lõpuks pooleks ja nii ta pressi allasa viidud.Igatsus aga jäi ja oh imet,2011 OKT oli motors.24-s kuulutus 1,8 66kw Galandist,millel mootor koos,aga kere pidavat väga hea olema.Sõistin kiirelt kohale,tegin kiire ÜV ja tõsi ta oli,kere oli heas korras.Kakkusin ära veel pagassi polstrid,et veenduda tagumiste amortide mitte-läbitungimise ohus pagassi.Koputasin ja roomasin,kõik oli ok.Minu rõõmuks olid tal olemas sellised stanged,nagu eelmisele olin ise külge ostnud+iluvõre+orig.udutuled.Vedasin koju.ÜV kehtis kuni juuli 2012.Hinda küsiti 250€.
Lisadest el.peeglid soojendusega,el.katuseluuk,el.aknaid pole,kunagi vb panen.

Seisis õu peal kuni 2012 aprillini.1.apr sai teise mootori(mis käis,aga suitses,kui kurat) ja sain auto liikuma.LS kellal siis 255000km.Juunis 2012 vahetasin pp veovõlli teise vana aga toimiva vastu.Ostsin orig.valud alla.Vahetasin sarniiridx2,küünlajuhtmed ja tagumised amordid,need said kõik mõistagi uued.Tore oli sõita.Saabus juuli ehk ÜV aeg,muidugi ma oma tossava mootoriga sealt läbi ei saanud(CO oli o,62 lubatud 0,3 asemel),muu oli bueno :) .
Lasin mustalt teha :oops: ,liikuda ju vaja...
Soitsin muretult kuni maini 2013.
Vahetust tahtsid esimesed rattalaagrid(ls kellal 293500),vasak sarniir ja v.s.rooliots.Lasin teha ka keemilise puhastuse.
Kuna kere oli heas korras,kuid kriime jms+väheseid roostemulle hakkas ilmuma,siis otsustasin auto kere lasta üleni korda teha suve jooksul.Samuti mõlkus peas mootori korda tegemine :roll: .Kuna selle kerega Galant mulle hirmsasti meeldib,siis tahtsin midagi endale,head,ja pikaks ajaks pühapäevaautoks,mille talvel hoian garaažis.
Siin ka mõned pildid autost ja kohtadest,mis ennast näitama hakkasid.Pean mainima,et koopaääred,karbid olid kõik väga ok.Pagasnikus oli vasakul pool tekkima hakanud auk(sinna külge on ta kunagi laksu saanud,väitis maaler) ja juhi jalgade all samuti üks 10x10cm auk.Muu põhi kõik ok.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Otsustatud ja nii ka tegin.
7.juuni 2013 viisin auto värvitöödesse+kerge plekitöö.Kasutaja Nusta käest ostsin tagatiiva ja tagumised tuled,kuna minu omad said lahti võttes kannatada.
Kiiret autoga polnud,tahtsin,et asi saaks hea.Kätte sain auto värvimisest 31.juuli 2013.
Selline üks pilt peale värvimist:
Pilt
Vahepeal soetasin teised veljed+uued suverehvid.
Viimati muutis barlanks, L Jaan 04, 2014 5:25 pm, muudetud 3 korda kokku.
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » K Dets 18, 2013 11:25 pm

Kui auto värvimisest kätte sain,siis läks asi mootori peale üle.Töö osas konsulteerisin muidugi Sandriga ja sai kokku lepitud,et viin mootori linna.Vahepeal mõtlesime ka 2,4i 105kw mootori peale,aga kuna see polnud nii heas korras kui lootsime,jäin ikkagi algse plaani juurde.Lasta korda teha oma 1,8 66kw mootor.EDIT:siinkohal jäi mainimata,et ostsin odava raha eest n.ö.kolmanda mootori,mille siis Sandri juurde viisin.Peale värvimist siis hakkasin enda oma maha võtma.Sellest komandast siis Sander allpool kirjutabki
Nimekiri,mille mootor uued sai(Sander parandab mind,kui eksisin millegagi):
Kolvirõngad
Kepsusaaled
Raamsaaled
Kõik simmerid
Klapisääre tihendid
Sisse-väljalaske kollektorite tihendid
Hammasrihma komplekt
Veepump
Plokikaanetihend
Klapikambrikaanetihend
Süüteküünlad
Termostaat
Mootoriõli + filter
Balansiirvõlli saaled
Samuti tellisin uue sidurikomplekti
Pilte mootori lahti-kokkupanemisest lisab Sander,kui aega ja viitsimist mingil hetkel,arvan.

Kuna auto sisis kaua"paljalt" õue peal ja kapotialune vaba,siis osaliselt lihvisin veidi roostekohti mootoriruumis.Aerosoolkrunti+värvi panin peale.
Samuti tegin üle pagasipõhja happekrundiga+aerosoolmastiks.
Esimesed koopad lihvisin,kust vaja.Mäkerdasin 2xhappekrundiga+2xpintsliga põhjamastiksiga.
24.august sain mootori kätte :D .
Mahavõtmin polnud minu arust üldse hull.Seega arvasin,et mis see pealepanek ka siis ära pole.Kokkuvõttes läks mul ikkagi mootori pealepanekuga 2 väga pikka päeva.
Õlid ja muud vedelikud muidugi uued sisse igale poole ja sõit võis alata 8) .LS kellal 295 500km.
Viimati muutis barlanks, R Jaan 03, 2014 7:39 am, muudetud 2 korda kokku.
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » T Dets 31, 2013 2:21 pm

Mõni päev kirjutan jälle edasi.....
Seniks Ilusat aastavahetust!!!
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas SiimS » T Dets 31, 2013 4:53 pm

Korralikult asja ette võtnud, vägev!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas Zafari » T Dets 31, 2013 5:01 pm

Täitsa komm :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » T Dets 31, 2013 6:49 pm

SiimS kirjutas:Korralikult asja ette võtnud, vägev!


Olen,see asja mõte oligi.Mõtlesin,et kui ma seda nüüd ei tee selle autoga,millel kere nii hea,siis ei saa ma seda enam kunagi....minu teine armastus.noh :wink:
Kevadel on veel teha põhja kruntimine-katmine mingi korraliku asjaga,siis peaks kaua saama kulgeda.
Ahjaa,paar päeva tagasi sain kasutaja Tarts-i käest korraliku roolilati,enda oma oli üleni õline ja kummid puru.Arvasin,et ei leia kasutatut,aga näed :D .Kevadel pllanis alla saada.
Pilt


OKTOOBER 2013
Tellisin esimesed rattalaagrid,kuna vasak oli täiesti laiali :shock: .Ls kõigest eelmise vahetatud laagriga 2500km...Ei osatud rem kohast midagi öelda,nüüdsest panin kõik kirja,mis tootja,millal jne.
Aga hetkel seisab jah garaažis,ootab kevadet.Kuigi praeguste ilmadega tahaks ka kulgeda,siis asfaldini on maad ca 10-15 km,oleneb kustpoolt vaadata ja sinnani on nii s......tt tee,et paha hakkab.Ei raatsi minna...
Viimati muutis barlanks, L Jaan 04, 2014 5:13 pm, muudetud 2 korda kokku.
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas Sander147 » N Jaan 02, 2014 11:52 pm

Jõudsin ka seda teemat pikemalt lugema :wink:

Ning leian ka nüüd aega siis, et mõned tehtud pildid siia lisada.
Kahjuks ei juhtunud kõigest pilti tegema, kuid sellest võin pikemalt kirjutada :)

Lühidalt:
1. Mootor oli väljast saepuru, õli, kruusa ja kõike muud sodi täis (pilt) Esmamulje ei olnud rõõmustav. Jäi veel lootus, et sisemus on renoveeritav ja korralik, kuna minuni jõudnud info kohaselt mootori teadlik ajalugu puudub.
2. Rihmakatte all oli tavaline nähe: rihmapuru, õli ja liiv (pilt) Rihm oli mõraline ja kulunud. Veepump polnud ka enam esimeses nooruses.
3. Klapikambrikaane alune oli ilus kollane, andis lootust, et eelmine omanik teadis, et mootoritel tuleb ka õlisid vahetada ja paaru anda (pilt)
4. Sisselaske ja plokikaane eemaldamise järel veendusin eelmises veel enam. Klapisääred oli suhteliselt puhtad nõgist, kuid sääretihendid olid kalgid ja lekkisid (nähtav klappide pildil, kus klapid on kergelt märjad veel) (pilt)
5. Kolvide peal paksu tahmakihti ei olnud, järelikult põlemine silindris on eelnevalt olnud effektiivne (pilt)
Järgmiseks õlivanni eemaldus (põhjas haigutas tavapärane paks õli ja erinevate muude olluste kooslus), kus õlivõttur näitas, et tema olemasolu on õigustatud (pilt)
6. Kolvide eemaldamise järel sai selgust, et mingi aeg on ikkagi üks omanikest natuke laisk olnud ning lasknud õlil kolvidele põledad, ei midagi hullu, kuid õlirõngad olid kinni pakkunud ning nende lahti kakkumine ja hilisem kolvide puhastus-leotus võttis aega (pilt)
7. Sellele kõigele järgnes õlipumba-otsakaane pesu (leidmaks kinnituspolte), otsakaane, väntvõlli ja saalede eemaldus. Terve plokk sai erinevate pesuvahendite ja leotusvahenditega pestud ja küüritud ning kuivatatud (pilt) Silindrid said ka kerge uuendusliku hoonimise.
8. Samas vaimus jätkates oli kord plokikaanel (klappide eemaldus, puhastus ja suurem pesu), mille järel läks tihendipinna lihvi (kõver ei olnud) Tagasi tulles sai klapipesad sooveldatud, uued sääretihendid ja kaas komplekteeritud (pilt)
9. Vahepeal saabusid kaua oodatud 3 originaal balansiirvõlli saalet (üks saadetutest oli vale (pilt) ja tuli uus tellida), said ka need paigaldatud (pilt)
10. Nende järel hakkas suurem komplekteerimine raamsaalede, väntvõlli, kolvide ja otsakaane näol (pilt) Oma tee leidis ka plokikaas, sisselase ja kogu hammasrihma pool (pilte ei ole)
11. Tihendid ja mõningad varuosad on pappkastis näha (pilt)


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » L Jaan 04, 2014 5:23 pm

Aitäh Sandrile pildimaterjali ja selgitava teksti eest :)
Oktoobris said ostetud ka tagumised rattalaagrid+stabika kondid,kuid need(+esim vasak) ootavad oma aega kevadel,kuna rahakotis haigutas tühjus siis :( .

Seega on "uue" mootori LS peale remonti tänase seisuga kõigest 850km.
Millalgi ütles remondimees,et ka õõtsa tagumised puksid tahaksid vahetust.Kuna õõtsad ise korralikud,siis ilmselt tellin kõik õõtsa puksid ka millalgi ära.Et kui kevadel välja veeren garaažist,plaanin kõik ,mis hangitud ka külge lasta panna.
Tagumised piduritrumlid on ka koledasti roostes.Kuidas neid saaks pikemaks ajaks ilusaks?Ilmselt rooste maha nühkida ja värv peale,keegi õpetab?Arvan,et mustaks teeksin.
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » N Mai 22, 2014 7:25 am

Tere üle pika aja.
Auto on mõistagi talveunest ärganud ja vurab juba mõnda aega ringi.Kuna on üsna kiire olnud,siis suurt peale sõitmise ja tiheda pesemise pole jõudnud teha(pori alati maha kui sõidust tulen).Nüüd paistab veidi rahulikum aeg tulevat,siis saab ka üht-teist putitatud.
Vahetust ootavad siis tagumised laagrid+v.esimene,need soetasin juba eelmine aasta.Hangitud roolilatt ootab samuti vahetust.Õõtsapukse pole tellidagi jõudnud veel.Trumlid tahan ka ära ikka värvida.
Talvel ei tulnud pagasnik enam võtmega lahti(trossiga ei käi).Kevadel väljaajades ka streikis ja jonnis.Üks päev siis mõtlesin,et pean selle lahti harutama seestpoolt.Kakkusin istmed lahti tagant,tõstsin välja.Siis miskipärast mõtlesin,et proovin korra ikka võtmega ka-voilaa,avanes esimese korraga :D .Ei tea kus see kala oli,igatahes kloppisin istmed läbi ja keerasin tagasi :lol: ."Haiuime" ostsin ka omale katusele,mulle hirmsasti meeldib.Muidugi maitse asi.Aga minu arust sedaanil peab see seal olema :lol:
Küll aga tarisin koju need universaalsed porilapid,paraku ei sobi nee kuidagi esiratta taha-pikkust jääb puudu ja galandil on sirge poritiiva ääre asemel selline jõnksuga alumine osa.Eile leidsin paar varuosamasinat,millel lapid küljes,uurisin.Ühel on see porilapp koos nn.küljeliistuosaga.Minul aga neid külgedel pole ja seda poritiivale oleks üksi naljakas panna.Kui teisest kohast ei saa ilma liistuta,siis ilmselt paigaldan ustele ka need liistud,et saaks lapid külge.Kruus sööb meeletu kiirusega alumisest osast värvi maha :( . Mingi päev hakkas hull kobin juhipoolt eest,jäin seisma,rattal 3 mutrit lahti otsas :shock: .Eelnevalt juba mõnda aega sõidetud,ei oska arvata,kuidas see võis juhtuda....
Läbisõit hetkel 298980km kellal. Mõni päev tagasi kontrollisin õlitaset,oli miinimum kriipsu peal.Aga see pidi normaalne olema peale mootori remonti.Lisasin juurde ja 10 tuh peal teen vahetuse.
Muredest ka: soojendusmootor hakkas veidi urisema ja ei puhu nii kõvasti kui peaks.Selle saan oma doonori pealt.
Käiguvahetamisel kostub jalgade juurest mootoriruumist kop-kop.Kohapeal ei ole,kui siduri alla vajutad.Ainult koos käiguvahetusega sidur alla-kop ja sisur lahti kop.Mis see võiks olla?
Bensiinikulu on stabiilselt 10 sajale.Paljuvõitu....Sander arvas lambda või süüte vale olevat.Katsun lähiajal käia lambda ära mõõta,siis näeb,kust edasi otsida.Nii,et teha on päris mitu asja.
Muidu tangin ja sõidan ja naudin :)

No ei saa mina neid pilte telefonist kuidagi arvutisse :evil: .
Lapsed tulevad õhtupoole koolist,siis teevad mulle koolituse :D ja panen pildimaterjali ka :)

Tegin fotokaga päeval paar klõpsu:imageshacki ei saa enam toimima....Paaril pildil hoolealused koos :wink:
http://album.ee/album/254340/50343563
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » L Mai 31, 2014 5:48 pm

Sõbrad koos :wink: :wink:
Pilt

Aga täna siis viisin auto Läänemaale põhja altpoolt mäkerdamiseks.Samuti saavad uue kaitsekihi tagumised koopad(vana kitt minema,lihvimist jms ja uus korralik asi peale).Asi tuli veidi äkki uuesti päevakorda,mõni aeg tagasi sain infot et,graafik ikkagi väga täis ja tegija ei saa mu mitsut ette võtta. Minu rõõmuks tekkis aga ilmselt tühi auk ja olin nõus kohe auto töösse andma :D . Ca nädalapäevad auto siis eemal ja muud toimetused auto kallal ootavad oma järge.
Pagasniku ühe polstri alt tuli välja sipelgapesa laadne asi :lol: .Muru peal ta mul seisis kodus ja ju nad sealt siis kuidagi sinna ronisid.
Varsti pildimaterjali ka.
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » K Juun 04, 2014 9:00 pm

Mõni pilt põhja alt ka:
Töö teostaja sõnul üsna heas korras põhi :)
Pilt
Pilt
Töö on korralik,pindmine rooste korralikult maha ja siis edasi....
Pilt
Sumpsi toru andis kergelt märku endast lõrina näol,ei arvand et nii läbi..Doonorautol aga see täiesti kõva ja korralik(kuigi põhi tahab läbi kukkuda :lol: ),nii et saab sellega kenasti hakkama :)
Pilt
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » L Juun 07, 2014 11:19 am

Mõni päev möödas...
Sai paak maha võetud,pole enam hea,vaatab,kas doonoril on parem või otsib uue.Küttetoru murdus ära,piduritorud tahaks ka vahetamist.
Pilt
Pilt
Küttetorud halvas seisus.
Pilt
See toru va paharett läks pooleks..
Pilt
Korralik sumpsitoru siis doonorilt pärit
Pilt
Ahjaa,seoses porilappidega küsisin ka letihinda :D
Mis pakute,palju tükk maksab?
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
barlanks
huviline
Postitusi: 74
Liitunud: E Sept 08, 2008 5:00 pm
Asukoht: RAPLAMAA

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas barlanks » L Juun 21, 2014 11:26 am

Palju aega möödas juba.Aeg on veninud erinevatel põhjustel,aga sellest pole ausalt öelda midagi.Töömaht osutus suuremaks,kui esialgu planeeritud sai.Kuna auto on kunagi saanud taha vaskusse nurka laksu,siis oli lanseronil mõrasid,mis ka tuli parandada.
Sai siiski tellitud uus paak
Pilt
Pilt
Tagasild võeti alt,sinna saavad uued puksid.Polte oli raske kätte saada,üks lõigati koos tükiga välja.
Põhi krundi all ja edasine...
Pilt
Pilt
Ikka sõidan:)




Sed Galant "89 1,8TD(taaskasutuses:()
Lancer "91 1,5l -romuringile jäi....
Sed Galant "92 1,8

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant 1992 1,8 66kw

PostitusPostitas Zafari » P Juun 22, 2014 7:11 pm

See auto saab ka vist täitsa uueks :) Edu ja jaksu. Kuidas mu endine punane vastu peab?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 167 külalist