Tervist!
Olen siis juba päris mitmendat korda Galandi omanik ja see kord mõtlesin võtta diisli.
Antud masinat olen omanud juba nüüdseks törts üle poole aasta.
Auto ostes oli ta ikka väga armetus seisus. Esiklaas oli täkkeid täis, sügavaid kojamehe kriime jne, mõlemad poolteljed täiesti läbi, kerel mõlke ja kriime, veermik oli seismisest muutunud jäigaks ja ostes tundus olema ainukene asi mis oli korras, kuid umbes 100km sõites hakkas see ka igalt poolt kolisema ja logisema... Kuna auto omanikuks oli mingi noor vene poiss siis auto oli seest ikka selline peldik, et alguses mõtlesin, et kas sellest üldse asja saabki... Mustus oli apsoluutselt igalpool. Pannes puhtad käed roolile said need koheselt üsna mustaks
Mootoris olnud õli poldud vist vahetatud aastaid... See oli konkreetne tavott. Käigukastist tuli samuti välja must metallipuru täis möga.
Kuna õnneks töötan ise esinduses ja käed on ka otsas siis remontimine jms ei hirmutanud.
Esimesel kahel päeval oli ainult auto koristamine. Seest väljast. Sisse sai tehtud keemilist 2 korda, et saaks puhta riidega sisse minna ja sealt sama puhtana välja tulla
Kahjuks ei suuda leida ühtegi pilti mis sai tookord seest tehtud.
Aga siis sai remont alguse!
Kõigepealt sai ära vahetatud esiklaas
Veermikus sai vahetatud kondid, kõverõõtsad, rooliotsad, mõlemad veovõllid,puksid, tagumised rattalaagrid, mingi aeg hiljem esimesed ratta laagrid.
Taga tuli vahetada ülemised käändmiku puksid. Ilmselgelt tuli koheselt vahetada ka kõik kettad ja klotsid. Peale seda oli juba lust pidurdada
Õhufilter oli nii mustaks lastud, et kui kompressoriga lähedalt õhku puhkuda siis sellest läbi ei tulnud mitte midagi...
Esialgne remont läks korraga tiba üle 600 euri mis oli üsna ränk
Aga auto sai ilusti liikuma ja olin ja olen siiani väga rahul.
Velgedel olid 225 60 rehvid mis muutsid sõitmise ka üsna nõmedaks, kuigi mis salata, auto nägi nendega väga hea välja. Siiski sai alla pandud suveks 205 60.
Ja terve suvi sai sõidetud ning mitte mingeid vigasid, ega probleeme ei ilmunud, kuigi jah kuidagi oli kahesilmavahele jäänud akult tulev plus juhe mis läks kaitsmeploki alla. Mis ei viinud mitte kuhugi. Ning see läks otse kere külge august läbi sõites ja hetkega oli auto täiesti surnud. Eks sai tee ääres viga kätte leitud ja edasi sõidetud. Muidugi hiljem suutis õhuvõtu toru mis läheb koopasse puruks hõõruda seal all olevad juhtmed mis läksid ka lühisesse ning suutsid tossama minna sõidu ajal, kuid õnneks sain ruttu töö juurde ja aku klemmi maha... Jäi suurem jama tulematta.
Imestus oli suur kui hakkasin jälgima kütuse kulu. Alla 90km/h sõites jääb see 4-4,5l / 100km kohta. Aga üle 90km/h läheb kulu juba oluliselt suuremaks. Ning 150km/h on kulu üle 20l sajale
Nüüdseks olen saanud juba auto peaaegu ideaalsesse korda. Vahetust tahab kas sidur või kasti otsalaager. Kui sidur on üleval siis on üsna kole kõrin aga alla vajutades kaob see ära. Pole jõudnud seda veel uurida ka.
Nüüdseks näeb auto väga hea välja. Eriti meeldivad just korda tehtud veljed.
Ning peale tulede reguleerimist on tuled ülihead. Kohati ka uute autode tuled pole nii hea näitamisega. Seega Inimesed reguleerige oma auto tuled ära, näete ise paremini ja ei pimesta teisi kaa!
Mitsubishi on ikka väärt auto!