Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » P Nov 24, 2013 11:56 am

Tervist!

Olen siis juba päris mitmendat korda Galandi omanik ja see kord mõtlesin võtta diisli.
Antud masinat olen omanud juba nüüdseks törts üle poole aasta.
Auto ostes oli ta ikka väga armetus seisus. Esiklaas oli täkkeid täis, sügavaid kojamehe kriime jne, mõlemad poolteljed täiesti läbi, kerel mõlke ja kriime, veermik oli seismisest muutunud jäigaks ja ostes tundus olema ainukene asi mis oli korras, kuid umbes 100km sõites hakkas see ka igalt poolt kolisema ja logisema... Kuna auto omanikuks oli mingi noor vene poiss siis auto oli seest ikka selline peldik, et alguses mõtlesin, et kas sellest üldse asja saabki... Mustus oli apsoluutselt igalpool. Pannes puhtad käed roolile said need koheselt üsna mustaks :D
Mootoris olnud õli poldud vist vahetatud aastaid... See oli konkreetne tavott. Käigukastist tuli samuti välja must metallipuru täis möga.
Kuna õnneks töötan ise esinduses ja käed on ka otsas siis remontimine jms ei hirmutanud.

Esimesel kahel päeval oli ainult auto koristamine. Seest väljast. Sisse sai tehtud keemilist 2 korda, et saaks puhta riidega sisse minna ja sealt sama puhtana välja tulla :D Kahjuks ei suuda leida ühtegi pilti mis sai tookord seest tehtud.

Aga siis sai remont alguse!
Kõigepealt sai ära vahetatud esiklaas
Pilt

Veermikus sai vahetatud kondid, kõverõõtsad, rooliotsad, mõlemad veovõllid,puksid, tagumised rattalaagrid, mingi aeg hiljem esimesed ratta laagrid.
Taga tuli vahetada ülemised käändmiku puksid. Ilmselgelt tuli koheselt vahetada ka kõik kettad ja klotsid. Peale seda oli juba lust pidurdada :D Õhufilter oli nii mustaks lastud, et kui kompressoriga lähedalt õhku puhkuda siis sellest läbi ei tulnud mitte midagi...
Esialgne remont läks korraga tiba üle 600 euri mis oli üsna ränk :D

Aga auto sai ilusti liikuma ja olin ja olen siiani väga rahul.
Velgedel olid 225 60 rehvid mis muutsid sõitmise ka üsna nõmedaks, kuigi mis salata, auto nägi nendega väga hea välja. Siiski sai alla pandud suveks 205 60.
Ja terve suvi sai sõidetud ning mitte mingeid vigasid, ega probleeme ei ilmunud, kuigi jah kuidagi oli kahesilmavahele jäänud akult tulev plus juhe mis läks kaitsmeploki alla. Mis ei viinud mitte kuhugi. Ning see läks otse kere külge august läbi sõites ja hetkega oli auto täiesti surnud. Eks sai tee ääres viga kätte leitud ja edasi sõidetud. Muidugi hiljem suutis õhuvõtu toru mis läheb koopasse puruks hõõruda seal all olevad juhtmed mis läksid ka lühisesse ning suutsid tossama minna sõidu ajal, kuid õnneks sain ruttu töö juurde ja aku klemmi maha... Jäi suurem jama tulematta.

Imestus oli suur kui hakkasin jälgima kütuse kulu. Alla 90km/h sõites jääb see 4-4,5l / 100km kohta. Aga üle 90km/h läheb kulu juba oluliselt suuremaks. Ning 150km/h on kulu üle 20l sajale :D

Nüüdseks olen saanud juba auto peaaegu ideaalsesse korda. Vahetust tahab kas sidur või kasti otsalaager. Kui sidur on üleval siis on üsna kole kõrin aga alla vajutades kaob see ära. Pole jõudnud seda veel uurida ka.

Nüüdseks näeb auto väga hea välja. Eriti meeldivad just korda tehtud veljed.

Pilt

Ning peale tulede reguleerimist on tuled ülihead. Kohati ka uute autode tuled pole nii hea näitamisega. Seega Inimesed reguleerige oma auto tuled ära, näete ise paremini ja ei pimesta teisi kaa!

Mitsubishi on ikka väärt auto!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Zafari » P Nov 24, 2013 1:28 pm

Kuidas põhja all seis on? Auto ise on hea aga kahjuks hakkavad kered otsa saama meie kliimas :(
Suvel müüsin oma samasuguse v6'e maha ja võtsin asemele mitte roosteava üsna uue Renaulti, kuid Mitsu oli oluliselt parem auto :) Kui roostetamine välja arvata :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Martinez » P Nov 24, 2013 1:45 pm

Kui nende eest kenasti hoolt kanda ei juhtu nende põhjadega midagi :) Mul on see nüüd 4 aasta juba, väga hea ja mugav ning korras masin :) Kui diislist kopa ette viskab võin sulle oma 2,5 v6 mootori ära anda ;) Hooldatud ja puha ja paras sellele masinale :)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Zafari » P Nov 24, 2013 2:05 pm

Kahjuks kipub nii olema, et kui esimesed 10 aastat ei ole keegi seda hoolt kandnud, siis peale seda ei kanna hoole kandmine enam palju vilja :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » P Nov 24, 2013 2:57 pm

Karbid on tiptop, tiivad on tiptop aga põhja all on 2 kohta kus umbes 10x10cm rooste lätakad. Plaanin põhja mingi aeg puhtaks lasta ja siis kivikaitsmega üle käia.

Tegelikult on diislist juba kopp ees. siiski 66kw :D Aga nii kuradi öko on, et isegi ei mõtle bensuka peale :D Seda enam, et diislile pane siis mida iganes tahad ja küll ta sõidab :D

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Martinez » P Nov 24, 2013 7:27 pm

Zafari, sa tead küll mis seisus minu galant oli, seda ei oldud 15 aastat üldse hooldatud... Kõik on võimalik kui vaid tahtmist jagub.

To Jann1: 2,5v6 keskmine küttekulu oli 8l/100km kohta. Kui kunagi huvi siis tead kust küsida :D ;)

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » P Nov 24, 2013 7:44 pm

Praegu on jäänud silm 3000GT 4wd (inglismaalt) või mõni subaru.... Esivedu tohutu jõuga tundub nagu oleks pikk emm aga kasu tast ei ole.
Kuigi E57A on minu silmis üks ilusaimaid autosid!

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Martinez » P Nov 24, 2013 8:02 pm

Vat ei kujuta ette jah mis 125 kw esivedusena toimuks, hainina 2,5v6 on muidu 120 kw ja see toimetas mul ka kenasti. Nelivedused on muidugi paremad :) Edu otsingul, ära galanti ära anna ainult, hoia ikka kenasti korras, ei ole neid väga palju alles enam.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas SiimS » P Nov 24, 2013 9:30 pm

Kannatab ka suurema jõuga esivedune sõita, galant ei ole kartauto kaalus. Diislile rammu lisamisele oled mõelnud, oleks juba huvitavam.

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas R4X » P Nov 24, 2013 11:52 pm

Ohhoo, üks 7g foorumis juures ja nagu näha, siis hooldusega tagasi ei hoita. Väga hea näeb välja.
Nüüd pead ainult Mihkli käest V6 stangelisa ja küljelaiendid ära ostma, siis on välimus veel parem.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Zafari » E Nov 25, 2013 6:35 am

mul on ka stangelisa ülearu :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » E Nov 25, 2013 9:35 am

Stangelisale olen mõelnud küll :D zafarii, anna mulle selle pilt ja hind. Kuigi siis vist läheb nina jube madalaks. Autot kasutan üsna tihti offroadimiseks :D

Ennem jäi mainimatta, et eelnevalt on alla pandud ka sportamordid vms jama. Jube jäik on, aga kohati on see isegi hea.

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas R4X » E Nov 25, 2013 5:13 pm

Madalamaks läheb tegelikult ainult materjali paksuse jagu, ehk ainult paar mm. Küll aga ulatub stange alumine osa ettepoole.
Sellest pole ka midagi, sest disaini poolest pole selle lisa alumine serv järsk, vaid suht sujuv.
Materjal on ka küllaltki tugev. Installimiseks pead oma stangele mõlemale poolele 3 auku puurima, et lisa ülevalt poolt kinnitada.
Originaalis on V6-l lisa jaoks ikka mitu tugiraami lisatud. Endale ostsin ühe varustange lisaga ja sellel oli alumine pool
kipsikruvidega kinnitatud. :lol:

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » E Nov 25, 2013 7:36 pm

Lähiajal plaan sisse panna supakas, et saaks natuke madalat heli juurde. Hetkel olen armatuuri paigutanud alpine komposiidid 4"(25W RMS) ette ustesse pannud GAS 6,5" midbassid (50W RMS) ja taha aknale korralikud Hertz 6*9" ovaalid 100W RMS, ja kohe lisaks siis Gas Silver GS1022 2+2ohm 400W(RMS) 10" hea pisike täristaja pagaasnikusse.
Ning pampri lisa tundub ka aina parema mõttena...

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Zafari » E Nov 25, 2013 7:38 pm

Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » P Dets 01, 2013 3:56 pm

Eile murdus lahti ülemise sharniiri kinnitus paremalt poolt (need puksid mis seal on, need siis ja see esimene just.) Oli nii ära roostetanud. Lihtsalt lahti rebinud. Nüüd sai kinni keevitatud ja ja kolmapäev sillaregulli kaa. Loodan, et talvel enam selliseid üllatusi ei tule...

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » T Dets 17, 2013 9:59 am

Tekkis mõte, et värviks omal auto üle Mazda punaseks :D 41V Värvikoodiks. Huvitav kas see on hea mõte või jätta selliseks nagu on... :D

http://images.mazdausa.com/MusaWeb/musa ... da6_01.jpg

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 17, 2013 2:10 pm

Väga uhke oleks küll sellise värviga 8)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » T Dets 17, 2013 6:52 pm

Aga, krt kes viitsiks auto ära matistada ja pisikesed mõlgid välja peksta jne :D :D

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

Re: Mitsubishi Galant 2.0 66KwTDI 1996 - Jann1

PostitusPostitas Jann1 » N Jaan 30, 2014 12:27 pm

Täna sai kontrollitud eelsüüte künlaid kuna viimasel ajal läks kehvalt käima. Töötas ainult esimene ja see ka mitte enam korralikult . Sai need ka uued tellitud. Loodan, et nüüd enam ei pea hommikuti ketrama nii pikalt kuna senin alati poolest pöördest käima.
Kuid jah, nüüdseks on auto idealses korras. Kolinaid pole ja mootor on väga hea! Võttis aega ja raha sitaks aga korda sain :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 140 külalist

cron