Kirjutan sulle otse teemasse.
Üks turbotatud Galant on juba Eestis olemas. Hetkel veel ei sõida, kuid ega enam palju pole jäänud selleni
Üks nn raskendatud juhtumiks on see ,et sul on V6 mootor, nendega (V-mootoritega) on alati natuke rohkem tööd, kui mis tahes R4-R6 mootoriga.
Kõige parem varinat oleks panna 2 pisikest turbot, sellega on juba ise 2x suurem väljaminek turbode osas, lisaks natuke erilisem cooler ette või jällegi 2 tki, topelt torustik kõigele jne.
Ainult turbo kitist ei piisa, vaja ka muud.
Kõik see maksab päris palju raha, egas muidu me omajagu pikalt ei ehita. Kõik peab tulema ideaalne ja läbimõeldud, kui ühtemoodi tehtud ei saa ja läheb pikemaks töö, siis pigem mõtleme uuesti, kirjutame-joonistame (projekteerime paberile). Kuna mistahes ajaline kaotus (nädal, kuu, pool aastat) on odavam, kui uuesti nullist alustada.
Mina ei võtaks esiteks mitte kumbagi turbo komplekti, mis sa valisid.
Toon sulle siia ühe hinnakirja: selle võivad pm kõik aluseks võtta.
Uus mootoriaju- 500-1500€
Pihustid- 100-300€
Turbo 1tk- 300-500€
Cooler 1tk- 90-200€
Torustik- 200€
Sidur- 200-1000€
Lisavidinad (ühendused jne) c 200€
Töö- oleneb kus ja kellel lasta teha, kuidas teha jne.
jne jne
Muidugi kõige tähtsam on see ,et mootor tuleb pulkadeks võtta, uued kolvid-kepsud jne panna. Muidugi saab ka niisama turbotada, kuid see on väga lühike lõbu.
Variant on osta ka EVO 2.0 turbo või VR-4 2.5 biturbo komplektne mootor.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli