Juba pikka aega oli sõbraga plaan osta mingi vanem käredam ja kergem pill, et kaasa teha talvel mõned jää- ja lumeraja etapid ning suvel siis sõidaks sprinti ja prooviks mingi hetk kätt ka rahvarallis. Eesmärk oli leida võimalikult heas korras kerega kiire esiveoline putukas. Olles kunagi Golf 2 GTI`d omanud, siis sai mõeldud Golfi peale, kuid hea hinnaga olid liikvel vaid mäda kerega III generatsiooni mudelid.
Ühtäkki ilmus rally.ee protaali kuulutuste alla kõnealune Colt, mis võitis veel eelmise aasta lõpus Simuna jõulusprindi esiveoliste klassis. Sai masinat vaatamas käidud, pisut tingitud ja mõned päevad hiljem juba masin Tartusse ära toodud, sest karbid ja põhi olid juba varasemalt tehtud, mootor käis väga ilusti ning sildades ka paljud pudinad vahetatud + 16V Dohc
Pill siis ise aastast 1988 ja hõbe metallik, mis pole aastaid shampooni ja harja näinud tänavasõiduautona
Mootoriks 1,6 16V DOHC, 91 kw/124 hp
Varustust väga peale katuseluugi ja roolivõimu ei ole
Mingi kuulujutu kohaselt on mootorit kunagi Villu Mättiku poolt remonditud, kuid usume, et see oli pigem selline "reklaamjutt"
Positiivse üllatusena tuli see, et autol on üsna hiljuti vahetatud pidurikettad/klotsid nii ees kui taga ning all on sisuliselt tutikas summutijooks.
Kere osas on vahetatud karbid ja osa põhjast ning kaetud mastiksiga. Omaltpoolt ehitasime ka tagapõlle nurga uuesti üles ning likvideerisime roostekohad ja lisaks sellele sai ka laines esitiib veidi viisakamaks. Hetkel ees Nissan Sunny esistange, kuna originaal suudeti sprindil alt ribadeks sõita (tahab veel viimistlust saada ning läheb suveks ette tagasi)
TO DO list on alljärgnev:
1) juhipoolse tagumise pidurisupporti vahetus, et saaks ka käsipiduri ideaalselt toimima + pidurite õhutamine
2) radika ning jahutusvedeliku vahetus (olemas!)
3) tagumised amordid vahetada (juhipoolne täiesti surnud)
4) mõningad puuduvad salongi plastdetailid vaja leida ja omale kohale panna
5) ülevaatus!
6) tutikad Conti IceContact naastrehvid vaja osta, et üldse jääpeale asja oleks
7) õli ja filtrite vahetus
Eks aega- ja jõudumööda nokitseme masinat paremaks ning eks masinast saab selline paras tänavarakett, millega aeg-ajalt ka erinevaid võistlusradasid saaks väisata.