mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » L Jaan 19, 2013 7:12 pm

ilmselt igavama otsa teema, aga siiski, talletame ,yle pika aja. suvel lihtsalt sattusin kuulutuse peale, niiöelda ´´lihtsalt vaatama minna´´ lõppes sellega, et läheb loosi, suvel see juhtus ja pilt siis selline.
Pilt

mootor on ikka 3.0 12klapiline võimsusega 130kw parimatel aegadel ,selle otsas on automaat kast mis oli samuti mitte korras, istmed on elektriga aga puudub soendus, tehasest sellele autole kliimat ei installitud aga jäeti igasugu valmidusi kui näiteks igav peaks hakkama
Passi järgi on 95a mudel aga pagan seda teab mis ta tegelt on, ls on igatahes 21x xxx ja noh, kere järgi vaadates akutrelli operaator
kerimisega pead ei vaevanud.

edasi niiöelda söögi peale ja alla sai ymber auto vaikselt nokitsetud, esimene asi mis sellel autol tehtud sai oli geneka otstarbe rakendamine, et ta ka akut laeks, mitte ei sõidaks kahe kytuseliigi abil.
sellised vängstamad tehtud tööd siis:
.hammasrihma ja rulliku vahetus, daico rihm on, ja rull oli ka mingi fääntsi firma oma.
.nukarataste simmerite vahetus, vända oma ka.
.mõlemad suured lõdvikud mootori jahutusradikale, otse silberist, romulast polnud saada.
.mootoriõli ja filtri vahetus, esialgu siis poolsünt.
.termostaadi vahetus oli samuti, pill lihtsalt jahtus tee peal maha
.kõik pidurid sai ykshaaval lahti kakutud ja liikuma korralikult. käsipidur samuti siis sai toimima.
.starteri vahetus, kuigi tegelikult võiks ka seda harjade vahetuseks nimetada. harjade hankimise ja yldse sellel teemal tänaksin VKM tiimi.
.küünlad, juhtmed,rootor ja jagajakaas leidsid oma koha kapist.
.lisaks sai ka veetud eraldi tuluke kellaplokki yhe hoiatus tule auku(srs) mis näitab check engine tule süttimisel ära ka vea.
.püsikiiruse hoidja mehaanika ja elektroonika tulid lisaraskuseks autole, mis ilma probleemideta toimima hakkas.
.vahetusse läks ka roolitagune kangide süsteem kuna varasematest omanikest keegi vist s6itis tihedalt gaz või maz tüüpi kalluriga
ja vedas tulede lyliti kuskile põlve juurde ja liimis juhtkangid yldse kinni et neid keerata ei saaks, väänata kyll.
yhe poole karp sai yle võõbatud ja yldse ylepeakaela mäkerdatud aga ilus sai, kahju et pilti tõestuseks pole.
vahest sai öösiti ka garaasis oldud. ma usun, et mul pole kõik asjad enam isegi meeles mis tehtud sai, aga juu siis polnud olulised asjad.
Pilt


eelmine omanik jättis omajagu kodutööd aga õnneks sai ilma pikemate peadmurdmisteta näiteks kastitööga yhele poole, esmalt kallasin sealt välja täiesti teadmata marki õli ja kuna kastiõli filter oli korras siis lihtsalt joppas.
Pilt



kuna eelmisest autost mille kere otsa sai ja oli samuti valge, tundus et tegelt on ilgelt mugav kui need kellad ikka silme ees on
sai ka need sinna installitud, lisavarustus kellad siis näitavad volti, lambda tööd ja õli survet, viimane hetkel ei näita midagi.
Pilt
tehnole jõudsin muidugi alles mõni nädal tagasi kui kõik korda sai aga kuna päeva ajal tehtud pilte pole hetkel rohkem käivad ehk need kah.
Pilt
Pilt

peale mõningasi pikemaid sõite tundus et sõidan vana vene päritolu autoga, rammu pole aga kütet läks sajale kilumeetrile 15 kui mitte rohkem liitrit, selle syy võiks ajada näiteks lahtiste pihusti juhtmete peale mis polnud lõpuni lykatud, vahetatud sai ka lambda ,kuigi vigase eemaldamine oli järjekordne pähkel, aga noh, korda sai.

tänase seisuga siis legaalne,
Pilt

ma ei tea mida veel?, ostetud sai kere pärast se masin ja kuna mu isiklik mis on juba pea 7aastat olnud hakkab kere osas vaikselt kergemaks minema, prooviks selle auto puhul mõne lohakuse v6i tegemata jätmise osas niiöelda uut lehekylge või vigade parandust,
vist sai nyyd kõik kirja pandud. aga eks tekstiparandusega veel tegelen, niiet ärge siis igat sõna sõnalt veel võtke.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas HateCore » L Jaan 19, 2013 7:21 pm

Kift. (Y)
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
potsa
Tegija
Postitusi: 585
Liitunud: L Mär 20, 2010 11:30 am
Asukoht: Harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas potsa » L Jaan 26, 2013 4:58 pm

Patrioot, mis patrioot! :mrgreen: Tublid tööd oled auto kallal teinud.
Mitsubishi Outlander 2.0 100kw 4WD 2004a.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » L Jaan 26, 2013 7:37 pm

tänud, ehkki ta veel päris laitmatult korras pole, vajab mingi aeg rattalaager vahetust, tagumine. vasakpoolse karbi nähtaval pinnal on värv kuidagi kulunud v6i kahjustunud ,et siis mingi lähim vabam päev nuputab sinna värvkatte parema.
muidu hetkel ei kurda kui välja arvata selle auto saatuslik värv , mis peale linnas6itu karjub pesu järgi, seni olen seda ka iga kord teinud.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » L Veebr 09, 2013 10:30 pm

vahepeal on s6ita saadud ja natuke ka nokitsetud. Ühel õhtul ei saanud maja eest ära kuna massijuhtmega oli kerge kala, tundus teine puudulik olema kui süüte asendisse v6ti keeratud, ehk siis igasugune vool kadus, natuke toimetamist ja sai korda, paar päeva tagasi sai 4s käik otsa ja kuna paketi anumas ned rõngad polnud nagunii uued, olid need hilisemal vaatlusel päris otsas, sai vahetatud.
päeva ja täistuledele oli mingi imelik tuuning tehtud ehk siis üks relee sai otsa muidugi just kottpimedas kojus6idul, päästsid suured udukad parkide saatel, sai vahetatud, süüdet sai jagajakaanest keeratud varaseks ja tundus et isegi äkilisemaks läks algus, ennem oli kuidagi tuimem.
muidu s6idab, aga pesta tuleb ka tihemini kui linnas6itu on palju..
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » L Veebr 16, 2013 7:47 pm

mõistagi,tegemist autoga millele tuleb vidinaid taga ajada väga mitmesse kohta helistades, oli ka m6ni päev tagasi nii kui hakkasin otsima end clutch komplekti... eparts suutis pakkuda parimat 800eur eest, hädapärast ka fraktsiooni kettaid 70 eur tükk, lõpuks taket pakkus neid vigureid 9 eur eest. aga sai taas asja korda. kuu alguses tuleb 2 komplekti jagu veel kummitihendeid tagavaraks nuputama ja varuplaate samuti.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » N Mär 21, 2013 4:24 pm

kuna vahepeal sigines perekonda natuke uuema aasta arvuga saksa päritolu põllumajandusliku edasiviiva jõuga tarbeliikur, tagastati täielikult minu valdustesse lumivalgeke, et mul ka aeg ajalt millegiga s6ita oleks, esimese asjana sai 2L pigieemaldit selga lastud masinale, järgmise asjana läheb vahetusse osa juhtmestikust ja käigukast. ideepoolest tegelikult tahaks vahetada ka mootori välja kuna mingil põhjusel ei liigu see yldse nii hästi kui seda mu endise auto syda tegi. pilte tekitan ka varsti :)
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » N Apr 18, 2013 9:32 am

vahepeal siis läks vahetusse temp andur, mootori aju ja õhulugeja, hetkel siis katsed bensukulu osas mis ka sellel autol kuidagi ulmekõrge on. esimesed katsed sai tehtud n.ö põhjagaasiga kiirendades ja trassi kulgedes, tulemuseks oli endiselt 10 maantee, nyyd tuleks ka selline rahuliku stiiliga sõit sooritada ja uus mõõtmistulemus saada. varsti ka pilte tegemistest.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » R Apr 19, 2013 12:16 pm

natuke teistmoodi
Pilt
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » E Apr 29, 2013 6:20 am

parktuli koos korraliku pistikuga siis ka oranzi suuna jaoks tehtud.
Pilt
Pilt
kuna eelmisel isendil oli põhi ja servad suht kutud siis, sai igaks petteks ka sellel masinal korra tuba tühjaks aetud.
Pilt
armatuuris sai ka väiksed muudatused tehtud, taustvalguse tarvis vahetasin pirnid, ja tahomeetri alla tõin 4 märgutuld millest esialgu 2 on mõeldud mootoriaju ja kastiaju veateadete tuvastamiseks, omale on sedaviisi natuke lihtsam ja mugavam kui need vilkumised armatuuris ära näeb, vajaduse korral saab need ka välja lylitada.

Pilt
Pilt
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » R Mai 31, 2013 11:41 am

vahepeal siis sai käimakott ära vahetatatud kuna tegemist polnud siiski õige asjaga mis seal all oli...kast mille peale sai kruvitud on pärit mu eelmisest autost, aga tulemus on see-eest parem.

Pilt

laepolster sai uue värvkatte...
Pilt


mõned pildid katselendude käigus... (lisan juurde)
Pilt

Pilt

Pilt
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Aug 04, 2013 10:40 am

vahendan infot siis paari kuisest tehtud asjadest


oma poolteist tuhat kilomeetrit on s6idetud ja vahepeal tuli välja vahetada rooliotsad ning sillastendi.
järgmine liigutus on mürasummutuse tarvis installida yks paksem vakstu ja põrandamatt saab uue värvi...

aga paar pilti kah...tagasipööret otsides tekkis kerge pildisari.
Pilt
Pilt

ja yks selline shortcut variant bensupaaki sai ka konservi avajaga tehtud,,,
Pilt

lõpuks sai selline... ligi saab siis lehtvõtme ja kruvikeerajaga, näiteks
Pilt

pilte tilgub kindlasti juurde. vahepeal olid kiired ajad aga autoga sai ka tegeldud, mis kehvasti see uuesti, sai näiteks karbid välispinna osas uuesti ette v6etud ka kivikaitsega yle võõbatud, enne sügist on soov omale kindlustunne talve suhtes tekitada, karbi sisekülg on ka korrosiooni 6li täis lastud ,hetkel veel tegemata juhipoolse karbi pinnad ja sisu, eelneval vaatlusel venis suu naerule kui avastasi n et sisekylg oli karpidel kena ja puhas.. kuna se värvimine ja sellega seonduv on mulle suht võõras, siis proovin nii nagu jaksan...


antud pildil on kivikaitse kaetud valge värviga ja ilma lakita, ideaalis tuleks üks kiht veel kivikaitset selga lasta ja siis lõplikult õige värviga ära võõbata, ning lakk kah peale.
Pilt
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 01, 2013 11:02 am

tänu guugeldamitele suutsin ka suurenenud bensukulu vea likvideerida, vea elemendiks ol tagasivoolu ees olnud rõhuklapp mis pidanuks avanema 3,5bar juures... peale välja vahetamist sai maantee kuluks 8L/100... linnakulu ei oska kommenteerida... ülimalt rahul, varsti tuleb õlid ära vahetada ja ülevaatusele ronida... mõned pildid jutujätkuks...
venna isendiga kõrvuti hoovis
Pilt
poolik salong, lae ja piilari detailide osas
Pilt
Pilt

mustaks võõbatud lagi
Pilt
piloodi ase
Pilt

igaks juhuks...
Pilt
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas SiimS » P Sept 01, 2013 11:36 am

Hirmasti on ikka mulle meeldima hakanud Sigmad! Muidugi hää oleks 24V ja manuaal (mobiles 500.- üks pakkuda, pealtnäha ponks). Jaga infi kuskohast piilarile selle näidikute ploki said, oleks endalgi tarvis. Edu masinaga!

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 01, 2013 12:13 pm

tegelikult olid need kellad mul eelmisest autost olemas, käesolevad mis pildil ostis kunagi omatarbeks kasutaja kaitsik,aga avsk poes peaks neid siiski saada olema endiselt, minu pillil need kolm kella näitavad hetkel laadimisvoolu, lambdatööd, ja õlirõhku, viimane on tegelikult hetkel seadistatud kyll kasti õlitemp jaoks, aga kui viitsiksin toimetada,saaksin selle läbi yhe viguri ka mootori õlirõhku mõõtma. ja 24v manuaali osas ytleksin niipalju ,et ka 12v otsas olev manuaal on suhteliselt terava minekuga, seda v6ib kinnitada ka siinne kasutaja nrvous
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 01, 2013 12:17 pm

SiimS kirjutas:Hirmasti on ikka mulle meeldima hakanud Sigmad! Muidugi hää oleks 24V ja manuaal (mobiles 500.- üks pakkuda, pealtnäha ponks).
korras kere on kõige algus, alles potsatas mulle postkasti kiri ja kolleegile sai päris hea kerega universaal, ja nii naljakas kui se ka pole, pastori auto kohta millele oli sportivn6i pytt pandud, jäi kyll mulje et pastor oli vabal ajal rallisõitja.

eestis liigub ka neid häid keresi, aga tehnika lonkab neil paraku enamikel
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas SiimS » P Sept 01, 2013 1:34 pm

ökosohver kirjutas:
SiimS kirjutas:Hirmasti on ikka mulle meeldima hakanud Sigmad! Muidugi hää oleks 24V ja manuaal (mobiles 500.- üks pakkuda, pealtnäha ponks).
korras kere on kõige algus, alles potsatas mulle postkasti kiri ja kolleegile sai päris hea kerega universaal, ja nii naljakas kui se ka pole, pastori auto kohta millele oli sportivn6i pytt pandud, jäi kyll mulje et pastor oli vabal ajal rallisõitja.

eestis liigub ka neid häid keresi, aga tehnika lonkab neil paraku enamikel


Nii on et korras kere kõige alus! Ise maadlen ka just kerega.

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 01, 2013 7:25 pm

olen tähele pannud jah et uuematel mitsudel on metalli ja värviga veel rohkem koonerdatud kui vanematel, aga kui aus olla siis tänu sellele talvisele tõrjesodile mädaneb ka uuem auto kolinal...
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas Sander147 » P Sept 01, 2013 8:14 pm

Ma oma Colti najal saan öelda, et auto pesu talvel, aitab suuresti kaasa kere säilimisele.
Pesin talvel 2-3x nädalas autolt soola pasa maha (pealt ja alt) ning aastaga pole auto seisukord muutunud.
Samas teine auto Lancer, mida maal vend ainult 2x pesnud (sügisel ja kevadel korra), on oma aja ära elanud ning kerest pole enam midagi järel. Kuigi ostu hetkel olid kere seisukorrad üheväärsed. Vot.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: mitsubishi sigma, 12v,at,95, ökosohver

PostitusPostitas ökosohver » P Sept 01, 2013 9:04 pm

Jaanuarist kuni märtsini pesin iga jumala päev suht käsiharja ja lapiga...piisas ainult yhest linnatretist ja auto hall
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist