ilmselt igavama otsa teema, aga siiski, talletame ,yle pika aja. suvel lihtsalt sattusin kuulutuse peale, niiöelda ´´lihtsalt vaatama minna´´ lõppes sellega, et läheb loosi, suvel see juhtus ja pilt siis selline.
mootor on ikka 3.0 12klapiline võimsusega 130kw parimatel aegadel ,selle otsas on automaat kast mis oli samuti mitte korras, istmed on elektriga aga puudub soendus, tehasest sellele autole kliimat ei installitud aga jäeti igasugu valmidusi kui näiteks igav peaks hakkama
Passi järgi on 95a mudel aga pagan seda teab mis ta tegelt on, ls on igatahes 21x xxx ja noh, kere järgi vaadates akutrelli operaator
kerimisega pead ei vaevanud.
edasi niiöelda söögi peale ja alla sai ymber auto vaikselt nokitsetud, esimene asi mis sellel autol tehtud sai oli geneka otstarbe rakendamine, et ta ka akut laeks, mitte ei sõidaks kahe kytuseliigi abil.
sellised vängstamad tehtud tööd siis:
.hammasrihma ja rulliku vahetus, daico rihm on, ja rull oli ka mingi fääntsi firma oma.
.nukarataste simmerite vahetus, vända oma ka.
.mõlemad suured lõdvikud mootori jahutusradikale, otse silberist, romulast polnud saada.
.mootoriõli ja filtri vahetus, esialgu siis poolsünt.
.termostaadi vahetus oli samuti, pill lihtsalt jahtus tee peal maha
.kõik pidurid sai ykshaaval lahti kakutud ja liikuma korralikult. käsipidur samuti siis sai toimima.
.starteri vahetus, kuigi tegelikult võiks ka seda harjade vahetuseks nimetada. harjade hankimise ja yldse sellel teemal tänaksin VKM tiimi.
.küünlad, juhtmed,rootor ja jagajakaas leidsid oma koha kapist.
.lisaks sai ka veetud eraldi tuluke kellaplokki yhe hoiatus tule auku(srs) mis näitab check engine tule süttimisel ära ka vea.
.püsikiiruse hoidja mehaanika ja elektroonika tulid lisaraskuseks autole, mis ilma probleemideta toimima hakkas.
.vahetusse läks ka roolitagune kangide süsteem kuna varasematest omanikest keegi vist s6itis tihedalt gaz või maz tüüpi kalluriga
ja vedas tulede lyliti kuskile põlve juurde ja liimis juhtkangid yldse kinni et neid keerata ei saaks, väänata kyll.
yhe poole karp sai yle võõbatud ja yldse ylepeakaela mäkerdatud aga ilus sai, kahju et pilti tõestuseks pole.
vahest sai öösiti ka garaasis oldud. ma usun, et mul pole kõik asjad enam isegi meeles mis tehtud sai, aga juu siis polnud olulised asjad.
eelmine omanik jättis omajagu kodutööd aga õnneks sai ilma pikemate peadmurdmisteta näiteks kastitööga yhele poole, esmalt kallasin sealt välja täiesti teadmata marki õli ja kuna kastiõli filter oli korras siis lihtsalt joppas.
kuna eelmisest autost mille kere otsa sai ja oli samuti valge, tundus et tegelt on ilgelt mugav kui need kellad ikka silme ees on
sai ka need sinna installitud, lisavarustus kellad siis näitavad volti, lambda tööd ja õli survet, viimane hetkel ei näita midagi.
tehnole jõudsin muidugi alles mõni nädal tagasi kui kõik korda sai aga kuna päeva ajal tehtud pilte pole hetkel rohkem käivad ehk need kah.
peale mõningasi pikemaid sõite tundus et sõidan vana vene päritolu autoga, rammu pole aga kütet läks sajale kilumeetrile 15 kui mitte rohkem liitrit, selle syy võiks ajada näiteks lahtiste pihusti juhtmete peale mis polnud lõpuni lykatud, vahetatud sai ka lambda ,kuigi vigase eemaldamine oli järjekordne pähkel, aga noh, korda sai.
tänase seisuga siis legaalne,
ma ei tea mida veel?, ostetud sai kere pärast se masin ja kuna mu isiklik mis on juba pea 7aastat olnud hakkab kere osas vaikselt kergemaks minema, prooviks selle auto puhul mõne lohakuse v6i tegemata jätmise osas niiöelda uut lehekylge või vigade parandust,
vist sai nyyd kõik kirja pandud. aga eks tekstiparandusega veel tegelen, niiet ärge siis igat sõna sõnalt veel võtke.