Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Zafari » P Jaan 13, 2013 7:04 pm

See laks on õnneks ainult ripsamisi olnud. Seega paistab vist hullem kui tegelikult on. Natuke relakat ja keevitust ning korras ta oligi :)
55% toon on tegelikult päris mõjuv.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » P Jaan 13, 2013 8:48 pm

Tuhlasin siin foorumis, tundub et Galant omanikud eelistavad Täis-Sünt õli. Ilmselt läheb ka minu mootorisse siis täis-sünt.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Zafari » P Jaan 13, 2013 9:04 pm

Mõnes mõttes ei ole nii vanal autol enam suurt vahet kumba paned. Peaasi, et korraliku tootja õli mitte mingi king oil vms.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

hallnool
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: R Jaan 04, 2013 11:19 am
Asukoht: tartu

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas hallnool » P Jaan 13, 2013 9:14 pm

MikkM kirjutas:Tuhlasin siin foorumis, tundub et Galant omanikud eelistavad Täis-Sünt õli. Ilmselt läheb ka minu mootorisse siis täis-sünt.

peamine jah, et tootja normaalne ja ei ole vaja ühe õliga 15000km-i sõita. võib aga parem ikka 10000km juures uus õli sisse panna. eriti kui veel kui mineraali kasutad.
aga see, et viimasel pildil paistab eemal seismas üks datsun 100A :roll: ei tea kas see ka saadaval (müügis) on?

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » E Jaan 14, 2013 12:56 am

hallnool kirjutas:
MikkM kirjutas:Tuhlasin siin foorumis, tundub et Galant omanikud eelistavad Täis-Sünt õli. Ilmselt läheb ka minu mootorisse siis täis-sünt.

peamine jah, et tootja normaalne ja ei ole vaja ühe õliga 15000km-i sõita. võib aga parem ikka 10000km juures uus õli sisse panna. eriti kui veel kui mineraali kasutad.
aga see, et viimasel pildil paistab eemal seismas üks datsun 100A :roll: ei tea kas see ka saadaval (müügis) on?


Kuna tegu on ca. 3 aastat vana pildiga siis ilmselt mitte, aga võid uurida plusmerk OÜ-st.

Välimuse poole pealt veel plaanis mingi antitiib paigaldada ja mõttes mõlguvad ka mustad veljed punase randiga.

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » E Jaan 14, 2013 12:36 pm

Vilgutasin täna siis uuesti veakoode, kuna sai eelmine kord ära nullitud ja nüüd paarsada km sõitnud.

Tulemus endiselt 21,22,23,24 ja autodata väidab siis selliseid probleeme:

21 Coolant temp sensor fault.
22 Crankshaft position (CKP) sesnor fault.
23 Camshaft position (CMP) sensor fault.
24 Vehicle speed sensor (VSS) fault.

Kui veakoodid 22,23 oleks tõesed, kas tõesti siis mootor käiks ilusti ja ühtlaselt ilma ühegi anomaaliata?
Milline neist vigadest võiks olla otseses seoses kütusekulu suurenemisega?


Mind jäi närima see, et mul vilgutab koode ABS tuli mitte check engine, kõik infoportaalid ja autodata väidavad et seda peab tegema check engine tuli.

Tegin video ka oma kiviaegse klotsiga:
http://www.youtube.com/watch?v=SEzsWE8h ... e=youtu.be


Check engine tuli vilgub mul ühtlaselt koguaeg kuni süüte väljakeeramiseni.

Siin failis väidetakse, et kui check engine tuli niimoodi teeb siis veakoodid hoopis puuduvad.
http://wwFw.mivec.co.nz/tech/Mitsu_DiagCode.pdf
No Codes--normal
The Lamp will illuminate for 0.5 seconds, then stay Off for 0.5 seconds, this pattern will
repeat until the ignition is turned OFF.


Äkki saan ma asjast valesti aru ja hoopis polegi mootori veakoode? Suhteliselt nõutu momendil.


Äkki see ABS tuli näitab hoopis ABS andurite vigasi?

http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/Ma ... hop/35.pdf

21 Front right wheelspeed sensor
22 Front left wheelspeed sensor
23 Rear right wheelspeed sensor
24 Rear left wheelspeed sensor


Mina kahtlustan et nii ongi, mootoriveakoode pole ja vilgutab hoopis ABS vigasi, mis arvate?

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Aap » E Jaan 14, 2013 12:44 pm

Aga proovi ikkagi niipidi, et lased esimese klemmi peale otse kõrvalt massi... Kusagil oli mingi teema vist, et kui OBD pistikus endas ühendada, siis asi ei toimi korralikult. Kui vända andur vigane on, siis mootor ei käivitu tavaliselt, vigase nukaanduriga ei jää käima, käib ühe-kahe pütaga või ei lähe üldse käima. Ainus reaalne variant on tempi andur... Mõni pidur pole peal?

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Aap » E Jaan 14, 2013 12:44 pm

Aga proovi ikkagi niipidi, et lased esimese klemmi peale otse kõrvalt massi... Kusagil oli mingi teema vist, et kui OBD pistikus endas ühendada, siis asi ei toimi korralikult. Kui vända andur vigane on, siis mootor ei käivitu tavaliselt, vigase nukaanduriga ei jää käima, käib ühe-kahe pütaga või ei lähe üldse käima. Ainus reaalne variant on tempi andur... Mõni pidur pole peal?

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas HateCore » E Jaan 14, 2013 12:46 pm

Sinu juttu lugedes ning ka linke vaadates mis panib tundub tõesti tõesena,et asi siiski ABS süsteemis. Kuid, siiski jääb sul anomaalia miks kütusekulu niivõrd kõrge on ? Lambda oled ära kontrollinud ? Pidurid ehk peal mingimääral ka, siis tõuseb kütusekulu tohutult ( Endal oli vähemalt chryslerit omades sama asi ) ? Võta Sander147-mega ühendust, ning aja auto tõstukile. Las kontrollib ka ise auto korra üle. Usun,et leiab sul selle probleemi tekitaja ka üles;)
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » K Jaan 16, 2013 11:14 am

Nii suhteliselt tegus päev seljataga, esialgset planeeritud 3 tunnist sai 8 tundi erinevate asjaolude tulemusena.
Tehtud sai siis järgmised asjad: Õlivahetus+Õlifilter (Mobil Super 2000 X2 10W-40), Õhufilter, Termostaat+tosool, Tagumised pidurikettad+klotsid, Küünlad Bosch Super 4.

Paar klõpsu tegin ka:
Pilt

Vadim oli supportid koos klotsidega punaseks võõbanud, see omakorda raskendas oluliselt lahti võtmist lisaks korrosioon. Vanad olid ikka päris otsas omadega.
Pilt


Uued küljes :) Supportid ja poldid mis lahti sai kistud said ohtralt adinoli rasketehnika kuumakindlat määret.
Pilt



Kütusefilter jäi paraku vahetamatta, esiteks nägi see nii jube välja nagu oleks seal aegade algusest olnud, kui see oleks minu garaazis pudinateks läinud siis mul poleks vahendeid uusi liitmeid ja asju teha.
Pilt

Lisaks tundus sissetulev liide olema teistsugune uue filtri omast
Pilt
Pilt

Ei tea kas vale filter või milles asi, igaljuhul suuruselt on ka natuke erinevad
Pilt


Küünlad said 4 elektroodiga "Bosch Super 4".
Pilt

Paraku ainult 3 sai vahetatud, kuna 1 on ümaraks keeratud sinna sisse ja minu nupp välja ei noppinud kuidas ma selle kätte peaks saama, ilmselt mingit lihtsat teed selleni polegi (uus plokikaan?). :x

Teised kolm keerasin 2 sõrmega lahti, ime et nad minema polnud sealt lennanud, tõenäoliselt keerati esimene ümaraks ja ülejäänud pandi väga õrnalt igaksjuhuks.

Vanadel küünaldel (suht uued nägid välja muidu), täheldasin huvitavat asja nimelt elektrood või kuidas iganes seda kutsutakse seal all kontaktivahel, oli kõigil vanadel lõhega. Mida see näitab?

Igaljuhul termostaadi vahetuse tulemusena püsib nüüd mootori temp normis igas olukorras ja päris tulikuuma õhku annab ka salongi.
Eks näha ole kas kütusekulule ka tulemust annab, ise kahtlen natuke. Kontrollisin ka pidureid ükski neid märkimisväärselt peal küll polnud.

hallnool
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: R Jaan 04, 2013 11:19 am
Asukoht: tartu

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas hallnool » K Jaan 16, 2013 11:30 am

näitab seda, et küünal 5+

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » K Jaan 16, 2013 11:40 am

hallnool kirjutas:näitab seda, et küünal 5+


Pilt

Selle asja keskel ei tohiks ikka ju lõhe olla?

hallnool
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: R Jaan 04, 2013 11:19 am
Asukoht: tartu

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas hallnool » K Jaan 16, 2013 12:42 pm

on küll! väike soon või lõhe. nimeta kuidas soovid 8)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Sander147 » K Jaan 16, 2013 1:52 pm

Kütusefilter konkreetselt vale.
Uued küünlad on universaalsed,kus iga elektroodi vahe erinev, küll säde ikka kuskilt tee leiad,kergema tee.
Vana küünal võis olla V-Line küünal, kui ei olnud siis võis vanadusest pooleks minna. Igasugu huvitavaid küünlaid nähtud :D
Pidurikettad ikka õlist tõmbasid puhtaks??

Punaseid klotse polegi veel näinud :mrgreen:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas HateCore » K Jaan 16, 2013 2:38 pm

Minu kütuse filter oli vist isegi veidi erkama olekuga,kuigi seda paigaldati samuti ilmselt 98a:D
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Aap » K Jaan 16, 2013 2:39 pm

Oh, mis te nüüd, te ei taha mu auto kütusefiltrist väljuvat toru nähagi :D

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas R4X » K Jaan 16, 2013 4:23 pm

Tundub, et anti eelmise kere kütusefilter, nimelt mul samasugune filter ning asub ta mootoriruumis :wink:

MikkM
huviline
Postitusi: 88
Liitunud: T Nov 06, 2012 5:58 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas MikkM » K Jaan 16, 2013 4:44 pm

Njah kütusekulu on endiselt laes.
Käisin ühe sumbuti remontija juures, see uuris ega ennem lambdat õhku ime kuskilt, ei leidnud midagi, viimases püttis ainult pisike auk, aga see ei mängi rolli.
Eks peab kuhugi viima, ehk Sander147 juurde.
Ise ei oska enam kuskilt midagi vaadata.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas Aap » K Jaan 16, 2013 4:50 pm

Lõhnab lambda andurite järele ikkagi. Ma laseks andurid ära diagnoosida.

Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Mitsubishi Galant GLS 98´ MikkM

PostitusPostitas HateCore » K Jaan 16, 2013 4:51 pm

Aga tee seda, helista talle, lepi aeg kokku, ning mine tee endal auto korda. Mees teab, mis räägib, ning lihtsalt tühja juttu sealt ei tule. Teeb ka suht soodsa hinnaga asju. ( Küsin varsti reklaami raha Sander147-melt :D )
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 156 külalist