Kuna ilmad soojad ja maale oli asja, siis otsutasin ka käed natuke õliseks teha ja mitsu tehnilise poolega tutvuda.
Vahetasin esimese rattalaagri ise ära, ei läinud mul see väga libedalt (esimene kord mitsuga ikkagi
) , vahetasin oma 4 tundi vist, aga kuna külma õlut jagus siis tehtud ta sai.
Ülimalt sitt oli padrunit hubi poltidele ligi saada tagantpoolt, isegi kui sai ta sinna otsa siis ei mahtunud kõrr kuhugi jne jne.
Pooltelg oli koguaeg jalus, keerasin rooli välja ja tõmmitsaga surusin pooltelje natuke sissepoole siis sain ilusti ligi.
Mutreid polnud vist aastaid lahti tehtud, maadlesin suure toruga seal lõpuks sain lahti.
Kokku panek läks 15-20 minutit vist
Ahjaa, kuna mu eelmine mutrivõtmete kollektsioon varastati autost ära siis soetasin endale sellise suure 215 osalise komplekti, sain suht odavalt, minu torudega vägistamised elasid padrunid ja kõrrid üle igaljuhul, seega väärt ost minu silmis.
Ostsin ka sisemised rooliotsad ära, tootjaks Lemförder, need peaks meie Edgarnania teedel vastu pidama küll.
Ei hakanud neid ise vahetama, kuna nagunii tuleb pärast stendi minna, seega jääb see töö kasutajale Sander147
Ilmselt ostan ka välimised rooliotsad siis üks vahetus ja rahu majas nendega mõneks ajaks.
Pudinad pudinateks, aga ei pääse mina vist ühegi autoga sellest rooste jamast...
Üks tiivaäär otsustad, et tema näeb selline välja peale talve mul:
Ma haamriga veel kallale ei läinud, aga tundub , et seda tiiba on pahteldatud varem ja sisemine äär üldse ära roostetanud, seega ilmselt läheb terve tiivakaar vahetusse.
Kui keegi oskab mainida normaalse hinna kvaliteedi suhtega tegijat kes selle töö ette võiks võtta, siis "speak now, or forever hold your peace"