Nii, tükk aega pusimist, küll ei olnud juhet, küll ei saanud massi aga lõpuks sai asja.
Infoks teistele, et massi saab OBDII 4 pinnist, ühesõnaga kokku tuleb ühendada 1 ja 4 pin.
Vilkuma hakkasid nii käigu näitaja N tuli, check engine ja abs tuli.
Käigu info tuli ja check engine vilkusid koguaeg ühtlases rütmis, ABS tuli vilkus erinevate intervallidega.
Luges mulle ette siis järgmised koodid:
21
22
23
24
Saan ma õigesti aru, et sealt lehelt õiged koodide vastused peaksid olema
MPFI
95-98 Eclipse (Non-Turbo)
Check Engine/Light Scan Tool ??
Sellisel juhul võimalikud vead oleksid:
21 Downstream Heated Oxygen Sensor Heater Failure.
21 Downstream Heated Oxygen Sensor Shorted To Voltage.
21 Downstream Heated Oxygen Sensor Stays at Center.
21 Downstream Heated Oxygen Sensor Stays at Center.
21 Downstream Heated Oxygen Sensor Voltage Grounded.
21 Slow Upstream Heated Oxygen Sensor Circuit during Catalyst Monitor.
21 Upstream Heated Oxygen Sensor Heater Failure.
21 Upstream Heated Oxygen Sensor Response.
21 Upstream Heated Oxygen Sensor Shorted To B+.
21 Upstream Heated Oxygen Sensor Stays at Center.
21 Upstream Heated Oxygen Sensor Voltage Grounded.
22 Engine Coolant Temperature Sensor Voltage High.
22 Engine Coolant Temperature Sensor Voltage Low.
23 Intake Air Temperature Sensor Voltage High.
23 Intake Air Temperature Sensor Voltage Low.
24 No 5 Volts To Throttle Position Sensor.
24 Throttle Position Sensor Voltage Disagrees With Manifold Absolute Pressure.
24 Throttle Position Sensor Voltage High.
24 Throttle Position Sensor Voltage Low.
Nüüd peaks sellest listist kuidagi õiged vead välja sõeluma, kuidas?
Igaljuhul tõmbasin akul klemmi maha mõneks ajak, homme tööle ja tagasi sõit, siis saab uuesti koodid lugeda.
Vahepeal suutsin ka rehvi kuhugi puruks sõita