Kuna Evo aegadest on mingi Mitsu ja nelikveo pisik endiselt sisse jäänud, otsustasin pereauto valiku puhul seekord Outlanderi kasuks.
Auto on uuena Eestist ostetud ja pärast tänast hooldust on kellal 159 000 km.
Masin on beezhi värvi ning tehasest on see õnnistatud Intense varustustaseme, Volkari 2-liitrise 103kW/310Nm diiselmootori ja 6-k manuaalkastiga.
Intense varustuses on kliimaautomaatika, CD/MP3-mängija, multi rool, püsikiiruse hoidja, el. aknad, el. kokkuklapitavad peeglid ja 18"
valuveljed koos suverehvidega.
Üldjoontes on tegemist päris hästi õnnestunud autoga, näiteks meeldivad mulle istmed, mis on piisavalt mugavad ning pakuvad head külgtuge ka raputamaval sõidul, kõrge kliirens, võimalus valida esiveo, automaatse nelikveo ja keskdifferentsiaali lukustusega nelikveo vahel ning auto läbivus ja teelpüsivus lumistes oludes. Omaette tunnustust väärivad selle auto esituled (halogeenid) ja tagaluugi kahes osas avamise võimalus.
Mind häirivad aga Mitsudele omased puudused nagu pea olematu mürasummutus (müramatid ootavad kevadet koos uute kõlaritega), lakkamatu odava plastmassi nagin külmadel hommikutel ja debiilse paigutusega istmesoojenduse lülitid.
Esimese asjana sai auto parkimisandurid tagastangesse, tagasihoidliku tooniringi akendele ja 16" valuveljed uute Continental Conti Ice Contact 4x4 rehvidega.
Kuna tegemist on pereautoga, sai internetiavarustest leitud 7" moluga DVD-mängija ning see ühel laupäeval ka suure vandumise ja leiutamise tulemusena lakke installitud.
Ebayst sai tellitud 8" moluga multimeediakeskus originaalraadio asemele, aga see tuleb Hiinast ja jumal teab mitu kuud:
Ebayst sai tellitud ka K&N paneelfilter, mis tuli õnneks Inglismaalt ja jõudis päris kiiresti kohale.
Mõni aeg tagasi kui esimene lumi maha tuli sai üsna kiiresti selgeks, et nelikveo rõõmude nautimiseks jääb Volkari inseneride poolt toodetud 2-liitrise diisli 103 kW ja 310Nm-st väheks.
Pärast kiiret Googeldamist sai tehtud üks kõne, käidud ühes tjuunungettevõttes masinaga väikesel ajuoperatsioonil ning tulemuseks vähemalt Saksa softitootja andmetel peaks olema 125 kW ja 390 Nm.
Nädal tagasi kui lumi uuesti maha tuli tõmbas ka mul klotsi päris paljaks - vahe on varasema võrreldes ikka päris suur.
Täna sai ka esimene korraline hooldus tehtud ja ka esimesed klotsid - kettad vahetatud, nüüd võib täiel rinnal talve nautida.
Üks udune klõpsakas mul autost ainult on, aga plaanin mõned pildid pärast pesu juurde teha.