Päris palju vett on taaskord merre voolanud minu viimasest postitusest, aga vahepeal on üht-teist tehtud ka.
Vahetatud sai tagumised pidurid (kettad, klotsid, käsipiduriklotsid), esimesed pidurite kolvid ja mansetid ning piduriõli.
Tagaluugilt sai eemaldatud kõik kirjad ning tekitatud maitsekas clean look:
Ühel ilusal päeval sai kogutud hunnik pigimatti ning liimiga vilti ning hakatud lammutama polstreid ja põrandamatte laiali.
Kõigepealt said kaetud STP matiga pagasiruumi põhi, tagumised rattakoopad ning küljeplekid (pildid on pooleliolevast tööst):
Seejärel läks vildi lõikamiseks ning kleepimiseks:
Pagasiruumi polstritele läks samuti peale kiht vilti:
Polstrid seina tagsi ja põrandamatt ka paika (asjad päris nii lihtsalt tagasi ei läinud kuna polstrid olid läinud paksemaks ja ka need kohad, mida polstrid katsid, olid läinud paksemaks).
Veel sai lahti võetud kõik tagaluugi polstrid ning ka sinna läks ohtralt pigimatti ja müraisolatsiooni, paraku sellest operatsioonist jäädvustusi ei teinud.
Tagumine osa valmis, asusin uste kallale (mõned nädalad tagasi sai uste välisplekid üle käidud Nikesoundi 4-mm pigimatiga:
Seekord said kinni kaetud alumiiniumiga kõik uste siseplekkides olevad augud ning seejärel veel STP Silveriga:
Ustelt eemaldatud kiledest said väga head shabloonid müramattide lõikamiseks:
Väljalõigatud müramatid leidsid oma koha (alla läks ka kile):
Uksepolstrite hõbedased käepidemed said ka lõpuks kiletatud ning kõik polstrid uuesti külge (jällegi tuli päris tükk vaeva näha, et polstrid tagasi mahuksid):
Loomulikult eemaldasin kõikide piilarite katted, kleepisin igale poole nii pigimatti kui mahtus ning kõik polstrid said korraliku vildivooderduse.
5-ruutmeetrit pigimatti ja 4-ruutmeetrit vilti sai selleks korraks otsa ning uut rahasüsti jäävad ootama kapott ja katus, samuti tuleb väljaspoolt teostada müraisolatsioon esimestele rattakoobastele.