SEE ASI ELAB!
Emotsioon on laes, tuju on väga hea, kuid asi pole veel päris korras.
Alustame siis asjadest, mis siia vahele on sündinud. Tegemist on paraja kompotiga, kuid siiski.
Mootor on 7G Galandi pealt pärit 2,4 105kW, hooratta all on 5mm plaat originaal pleki asemel, vända otsa on paigutatud Carisma hooratas, mis kaotas treipingile umbes pool kilo liha ja vända vastu minevalt pinnalt 3,5mm. Seal otsas omakorda istub kohendatult 2,0 Galandi sidurikorv ja Mazda siduriketas. Kastiks on hetkel 1,6 Lanceri kast, mis on kiirem, kui Galandi oma. Kasti padjad on Lanceri originaalid hetkel, mootori otsapadi tuli 2,5 V6 Galandilt. Starter on 2,4 enda oma, genekas on 2,4 oma küljes, kuid juhtmestikku tuleb veidi modifitseerida, et seegi toimima saada. Tõstsime selle kupatuse siis Lancerile aiste vahele, panime poolteljed külge (Galant 2,0), aku peale ja oh õnnetust, asi ei käi. Küünlad võttis korraga märjaks ja säde oli väga mööda või üldse puudulik. Vvaatasin ringi ja otsisin jagajaid, millest koku panna üks, kuid 2,0 101kW mootori oma olin ilmselt rahaks vahetanud, siis tuli leida teine lahendus. Nimelt paistsid pistikutelt ja pooli kujult sarnased 2,4 enda jagaja ja 1,8 Carisma osake. Carismal oli muidugi lühike jalg, kuid see ei tekitanud probleeme. Tõmbasin mõlemad jagajad lauale laiali ja ladusin 1,8 jagaja jupid 2,4 jagaja korpusesse, jagaja peale ja voilaa, mootor elas. Ehk siis juhtmestik ja aju on hetkel 1,6 omad, nagu ka summuti. Salongiradika lõdvikuid jõudsin juba modifitseerida heaks, kuid ülemine radika oma jäi veidi halb, kuna lihtsalt enam ei jõudnud. Õhulugeja on ka hetkel 1,6 oma, kuid peaks proovima ka teisi. Ajasime mahlad sisse ja vaatasime masinale otsa, kui see oli ise garaažist välja astunud:
Tiirul käies selgus, et esimene ja teine käik lasevad üsna kergelt tühja, kolmanda puhul saab juba osutavaks sidur. Tegime katse ka 0-100, milleks tuli paika seadmata moootoriga väga hea tulemus, nimelt 7,5 sekundit GPSi järgi. Nüüd on tarvis leida Coldi kere ja see tehniika sinna peale tõsta lihtsalt. Kui mootori häälde saab, summuti voolama ja geneka ka sappa, saab ehk isegi 7 sekundi lähiümbrusesse.