Pole nüüd tükk aega midagi kirjudanud. Teeks siis väikse update. Seoses siis ülevaatuselt mitte läbi saamisega sai siis tagumine summuti ühendus klambriga asendatud.
Jaanipäeval maal käies sai ära vahetatud keskkonsoolis olev ülemine ventilatsiooni restid ära vahetatud ja kuna juba lammutamiseks läks sai ka põranda vaib välja võetud ja natukene puhastatud. Kartsin rooste rohket levikut vaiba alla aga kõige hullem polnudki seal.
Väheke uuendust siis. Kuna Amberg oma auto kasutajale Aap juppideks tegemiseks müüs sai pool õnnega Ambergi auto esistange ja uuema spidomeetri plokki. Homme proovin stange ette ära panna. Kuid spidomeetri plokkiga oleks vaja kedagi kes suutab selle tööle panna vana asemel.
Nii siis stange ees. Vaja mingi aeg siis võrk ja päeva tuled külge monteerida. Amberg on suutnud stange korralikult paari kuuga ära retsida aga ikka parem kui mu vana stange. Eks kui läheb taga stange värvimiseks tuleb esi omal ka parandused ära teha. Vana stange
Lammutus
Ambergil puudu olevad kinnitus augud sai puuritud ja orginaal tüüpliga kinni.
Sai siis üle 7 kuu auto jälle Sandri juurde viitud. Muredega siis roolivõimu pumba rikke, salongi ventilaatori mitte töötamine(reostaat läbi), õlivahetus ja silla kontroll. Aga nagu elus ikka ei lähe kõik plaani päraselt ja ka see kord. Varem muretsetud roolivõimendi pump ei sobinud ja seega jäi see tegemata. Lisaks sai veel välja vahetud silla kontrolli käigus väljatulnud vead. Mõlemad alumised kõverad õõtsad, vanad pidasid kõigest poolteist aastat vastu. Ja siis ülemine parem õõts.
Sarniir veel ei loksunud kuid jah puksid olid omadega õhtul. Neid pukse mainis sander juba ammu et mõrades ja lahti. Õõtsa tootjat ei mäleta mingi uus firma Sander ütles, et paneb neid õõtsasi esimest korda. Sander ehk täpsustab firmad?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli