Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » K Aug 22, 2012 10:30 am

Jätkame siis seda vana teemat jällegi...... viewtopic.php?f=40&t=13597

Mootor: 2,5v6 twin turbo 206kw
Kast: tiptronic automaat 5k
Värv: metallik valge
Vedu: nelivedu ja AYC (Active Yaw Control)
Lisavarustus:Cusco coiloverid, 4xel aknad, el. peeglid (el. kokkuklapitavad), veojõu kontroll, udukad, xenon.

Pilt
Pilt


Minupoolt selle ajajooksul tehtud tööd siis:
07.2012 vahetatud hammasrihm, pinguti, veepump, rullikud, kütuse filter, kliima ja geneka rihmad. Hammasrihma sai vaid UK-st tellides, kokku läks vist mingi 300+ euri.
17.08.2012 Vahetatud generaator, vana mähis põles maha. Tutika geneka hind ja töö kokku oli 360.-
07.2012 said alla ka uueväärilised 7mm rehvid 225/40/18

Endale infoks:
VR4 spido alguses kui sain 227221
VR4 õlivahetus 228157

Keskkonsooli sai installitud ka MPGuino autokompuuter, hea kütuse kulu vaadata ja laadimist, kui genekas trikke tegema hakkas oli kohe kõik selge mis viga.
Pilt


Plaanid?
Talveks vaja põhjakaitset, logareid jne, mis on hetkel puruks ja puudulikud. Samas võiks ka ära vahetada suunatule kangi/kojameeste kangi, need hetkel parempoolse rooli omad.
Ei suuda leida mõistliku hinnaga püsikiiruse hoidjat, oleks mugav asi.
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas R4X » K Aug 22, 2012 11:00 am

Lihtsalt megailus auto, juba väiksest peale on selline mulle väga meeeldinud, hoia siis oma autot väga heas korras :) .

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cartman » K Aug 22, 2012 7:46 pm

Hea, et ikka foorumisse jäi ja loota, et ei sure varsti vaid jätkab :D
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » K Aug 22, 2012 8:11 pm

korras ma teda hoian, kokku hoidma ei hakka. Loodan et auto jääb veel eestisse, kui kunagi uuel aastal müüki läheb. Seega kellel huvi, võivad juba mõtlema hakata. Kevadeks vaja konksuga suuremat autot et treilat hobiautot vedada. Hetkel nillin miskid diisel maasturit (pajero, sorento jne)
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » R Sept 28, 2012 10:27 pm

võib ju kõrvu liigutada aga tundub et soome inimesed maksavad rohkem ja läheb sinna, viin sinna ära ja eks näis mis saab. Sõita on mõnus, aga vaja uuemat diislit et pikemat maad sõita. Kui ära ei lähe siis talveks kõrgemaks ja talve veljed alla ja lumme müttama :)
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » T Okt 16, 2012 7:55 pm

Soovib keegi uut autot või hakkan talveks ette valmistama? :)
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » E Okt 22, 2012 4:31 pm

6500.- on hinnaks. Hetkel tegelen siis igast väikeste asjade remondiga. signaal korda saada, pidurid üle vaadata, nipet näpet. Kaalupeal sai ka käidud, uskumatu aga auto kogukaal on miski 1700kg. Vaatan ÜV paberitelt uuesti üle, imelikult raske on see auto :)
VR4 maailma proovimas :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 22, 2012 7:07 pm

Esivedune 2.5 AT kaalub ise juba c 1470kg, mälu järgi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas margusvk » T Okt 23, 2012 10:16 am

Sander147 kirjutas:Esivedune 2.5 AT kaalub ise juba c 1470kg, mälu järgi.


Mäluga pasitab sul OK olevat :). Mu 2,0 universaal Galant'i tühikaal (teh passi järgi) on 1405kg. 2,5 mootor suurem ja raskem.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas Sander147 » T Okt 23, 2012 7:44 pm

Tänud komplimenti eest :D

Selles vanuses seda enam igapäev ei kuule :? :mrgreen: :mrgreen:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas blue deamon » N Okt 25, 2012 5:30 pm


Kasutaja avatar
HateCore
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: P Veebr 13, 2011 3:08 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas HateCore » N Nov 01, 2012 11:55 am

Hmm
"Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas Martinez » N Nov 01, 2012 1:25 pm

EI taha kedagi solvata , aga kui see nii hea auto on, miks see kogu aeg käest kätte käib :S Auto on väga ilus, võimas aga kogu aeg vahetab omanikke.

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » N Nov 01, 2012 2:35 pm

Ei oska öelda miks vahetab omanikke, eks pisivigu ole ikka seal.
Käisin ülevaatusel, täispaagiga auto kaalus 1776kg.
Hetkel tegelen siin soomes väikeste vigade parandusega, terve elu on sellel vilkunud miski traction control tuli (viga oli selles et polnud juhtmeid piduri surve anduri küljes)
kojameeste ja suunatule kang oli vahetuses, tahest tahtmata õigest autost tulles läksid legnumis kangid sassi :) need vahetasin ära ja kohe parem, veel läks vahetusse clock spring seal rooli sees, sellega said korda ka signaal ja srs airbag tuli.
Lähipäevil läheb alla originaal katalüsaator, uued miskid puksid, mis hakkavad läbi minema.

Sai ka tehtud manuaal boost controller ja turborõhk kasvatatud 0.5bari peale 0.7 peale. Originaal aju kannatab ca 0.9barri ennem kui tekib fuel cut. Hetkel viimaseks komistuskiviks on kahjuks originaal bypass klapp, mis laseb rõhu ringlusesse tagasi (vedru liiga nõrk)

Uus parempoolne logar sai pandud, mis kaitseks lume ees natuke ka, siis üks rullik on ka uus lastud treida, miski geneka lisa rullik või ma ka hetkel ei tea mis see on.

Eestisse tulen autoga 9 november ja siis kohe ülevaatusele, siis võimalik et saab näha ka autot.
Mingit suurt isu müüa pole tegelikult, mulle meeldivad autod, mida igas linnas vastu ei tule. Kahjuks teeb natuke muret kütusekulu, mida saab linnas väga ilusasti kasvatada ca 14l ja ülesse. Kuna jätkuvalt sõidan pikki vahemaid, siis miski diisel oleks parem või maastur (sorento) Aga auto on ise mõnus ja ainulaadne igatahes.
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cartman » N Nov 01, 2012 6:59 pm

Kytet saab ju tanklast, seda ei pea ise tegema:D
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » L Nov 03, 2012 10:47 pm

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » L Nov 10, 2012 11:20 am

Reedel jõudsin siis praamiga Tallinna, uhke linn täitsa. Sai siis ÜV-sel käidud ja tehtud.
Vahepeal lõpetas ka töö õhulugeja, peale läks tava galandi oma ja toimib, CO oli paigas ja liigub nagu ikka.
Pilt

Tankisin Talinna laagris paagi täis ja pildi tegin Pärnus saugas ennem linna.
Keskmine kiirus 87km/h
Läbitud vahemaa 111.2km
JA selle vahemaa kesmine kütusekulu siis 9.23l/100le :)
JA selle kompuutri täpsus on miski 95% seega pole paha suure kolaka kohta.


Suurest igavusest sai paigaldatud aegrelee, mõte siis selles, et kui puldist teen uksed lahti, kinni - siis jäävad esimesed udukad, mõlemal juhul põlema 16 sekundiks, uutel autodel see standaris, mina aga pidin ise paigaldama.
VR4 maailma proovimas :)

Kasutaja avatar
cobra
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: R Mär 30, 2012 2:20 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas cobra » R Nov 30, 2012 2:52 pm

Talv saabus, coilid tulid alt ja alla läksid miskid koni amordid ja vedrud. Sellega ka uued piduriklotsid, 16 mitsu velg ja tutikad naastrehvid.
Coilid puhtaks pesta, õli peale ja garagesse puhkama :)

Pilt
VR4 maailma proovimas :)

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas rdl » R Nov 30, 2012 9:02 pm

Lissalt tunnen huvi, miks mitte talvel coilidega sõita ei võiks?

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi Legnum VR4 Cobra

PostitusPostitas MeelisV » K Dets 05, 2012 3:54 pm

cobra kirjutas:....
Hetkel tegelen siin soomes väikeste vigade parandusega, terve elu on sellel vilkunud miski traction control tuli (viga oli selles et polnud juhtmeid piduri surve anduri küljes)
kojameeste ja suunatule kang oli vahetuses, tahest tahtmata õigest autost tulles läksid legnumis kangid sassi :) need vahetasin ära ja kohe parem, veel läks vahetusse clock spring seal rooli sees, sellega said korda ka signaal ja srs airbag tuli.
Lähipäevil läheb alla originaal katalüsaator, uued miskid puksid, mis hakkavad läbi minema.

Sai ka tehtud manuaal boost controller ja turborõhk kasvatatud 0.5bari peale 0.7 peale. Originaal aju kannatab ca 0.9barri ennem kui tekib fuel cut. Hetkel viimaseks komistuskiviks on kahjuks originaal bypass klapp, mis laseb rõhu ringlusesse tagasi (vedru liiga nõrk)

Uus parempoolne logar sai pandud, mis kaitseks lume ees natuke ka, siis üks rullik on ka uus lastud treida, miski geneka lisa rullik või ma ka hetkel ei tea mis see on.
.......



väga hea näha, et auto on elus ja teda ka hoitakse
aga eksid sellega, et see traction tuli vilkunud on kogu elu - ehk viimasel ajal võibolla küll
alguses oli sellega ikka kõik OK 8)

imestasin, et need suuna ja kojamehe kangid ikka niikaua veel vahetuses olid :lol:
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist