10. leht 10-st

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Mär 26, 2018 8:14 am
Postitas Martinez
Mul on hea meel :)

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Mär 26, 2018 6:13 pm
Postitas R4X
Martinez kirjutas:Mul on hea meel :)


Minulgi on :D Aga nüüd kõigil pöidlad pihku, et suvine ilm siia jõuaks, siis hakkavad arengud toimuma 8)

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: P Sept 30, 2018 1:21 pm
Postitas R4X
Kuna sellel aastal nõudsid muud projektid oma aja, siis mingeid arenguid seni ei toimunud.
Küll aga sai eile uue südame järel käidud. Nimeks tal 6G74 DOHC, ehk siis pajerolt pärit 3.5V6 153KW.

Pilt
Pilt

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: P Sept 30, 2018 3:11 pm
Postitas Zafari
sellele treid mingi 2000 dohc kirjaga kaanekese peale ja ülevaatusel ei saa keegi midagi aru :lol:

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: P Sept 30, 2018 7:15 pm
Postitas SiimS
Bolt on lahendus või peab midagi ümber ka tegema?

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Okt 01, 2018 7:45 pm
Postitas R4X
Zafari kirjutas:sellele treid mingi 2000 dohc kirjaga kaanekese peale ja ülevaatusel ei saa keegi midagi aru :lol:


Midagi peab selle jaoks leiutama küll :lol:

SiimS kirjutas:Bolt on lahendus või peab midagi ümber ka tegema?


Bolt on'ist on asi kaugel, mitsubishide valikus on olemas selline esiveolise 6G74, mis oleks bolt on, aga euroopasse neid ei tehtud.
Seega peab leppima pajero mootoriga. Neid on paigaldatud 3000GT-le. kogu jahutuse torustik ümber ploki tuleb ringi teha. Genekas ja
Roolivõimu pump on valedes kohtades. Neile peab uued kronsteinid meisterdama. Siis võib veel vajalik olla mootoriploki alumises osas 3 kronsakinnituspunkti madalamaks lõigata (tagumine mootorikinnitus), see oleneb mootori aastast. Kliimapumba pingutikronsteinil tuleb ka ühte kinnitust lühemaks lõigata. Õlivanni peab modifitseerima, et neliveolise vahekast ära mahuks. 6G72/73 sisselaskekollektor sobib. Väljalaskekollektor pajero oma ei sobi, peab kasutama 6g72 oma. Mul üleliigset vabalthingava oma ei leidu.

Kui nüüd asja põnevamaks ajada, siis mul on kogu 6G72TT turbotamise komplekt olemas, sealhulgas väljalaskekollektorid jne.... :twisted:
Eks tulevik näitab kuidas mootor hingama hakkab :D

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Okt 01, 2018 9:19 pm
Postitas Sander147
On olemas n/a 6g73 ja 6g72 mootori juppe,kui vaja.