7. leht 10-st

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: L Sept 13, 2014 2:27 am
Postitas Aap
Igatahes tahan nüüd uuesti oma silmaga näha :D

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: L Sept 13, 2014 10:04 am
Postitas SiimS
Luksuslik interjöör, parem varustus kui 8. põlvkonnal. Välimuselt see USA oma ei "tõmba". Zafari, miks keevitust vaja?

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: L Sept 13, 2014 11:46 am
Postitas Zafari
SiimS kirjutas:Luksuslik interjöör, parem varustus kui 8. põlvkonnal. Välimuselt see USA oma ei "tõmba". Zafari, miks keevitust vaja?


nagu 7g ikka - esimesed lansekad.

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Sept 29, 2014 11:56 am
Postitas R4X
Mingi päev tekkis vaba aega ja sai jälle auto kallal nokitsetud. Esimene asi oli juhiukse pult, fl usaka puldil on valgustatud ainult juhiakna nupp, aga see väga ei häirinud, häiris aga see, et kui auto käima panna, siis plõksis keskluku, kui ukse pealt uksed lukustada, oli kõik korras. aga selle vea lahendasin nii, et läks külge eurooplase skeem koos nuppudega (kõik akna nupud valgustusega) ning zafari käest saadud prefl usaka pruun raam, sest hele raam on ühest kohast pooleks.
Enam midagi ei plõksu ja kõik toimib.

Teine asi mille ära tegin, oli usaka tagastange, eemaldasin vana, alumised poldid läksid kõik puruks, ülemistest õnneks ainult üks. Huvitav on see, et usa stangel on kõige ülemisi kinnituspunkte 2tk rohkem. Pikendasin ääretulede juhtmeid ja jootsin need külge ära. Juba sain ühe ääretulepirni ka ära vahetada, ilmselt läks see pirn läbi oma vanuse ja kruusateel sõitmise koosmõjul. Stange tahab värvimist ja stangelisa tuleb ka mitmest kohast lõikuda ja pikendada, et asi sobima saada. Aga tulemusest pilte ka. Pilke kogub nüüd palju rohkem :mrgreen: .

Vana stange lisaga
Pilt

USA stange lisaga
Pilt

Pilt

Pilt

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: E Sept 29, 2014 4:01 pm
Postitas Zafari
ülevaatusele minnes võta need sidemarkeri pirnid kenasti välja. Politsei ei ole aga nende kohta aastate jooksul midagi öelnud.

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Sept 10, 2015 10:56 am
Postitas R4X
Pole ammu kirjutanud siia, aga parandame selle vea.
Aasta alguse poole sai toodud doonoriks selline isend
Galant 2.5 v6 120kw ATM 1997
Pilt
Esimene asi,mis sealt minu autole rändas, oli generaator. Kuna minu omal vool kõikus päris kiire intervalliga ja üks hetk otsustas suitsema hakata,
siis sai veidi uurimistööd tehtud. Kuna korra olin enda autol generaator juba vahetanud, siis oli mul doonor garaažis olemas. Samuti oli doonor 2000a
2.5 118kw Avance rikkis generaator. Võtsin mõlemad laiali ja tuli välja, et sisud istuvad omavahel. Ainus muudatus 2.0 v6 korpusega oli plussklemmi augu suuremaks puurimine. Tegin seda eksperimendi korras ja peamiselt ka selleks, et kasutatud genekat sellele mootorile põhimõtteliselt ei leia enam ja uue eest ei raatsinud ka nii palju maksta kui mul oli töötav asi olemas. Saigi doonorauto pealt maha võetud ja kokku pandud. Pidin ka mootorijuhtmestiku poolse pistiku ära vahetama, 2 juhet jäid ühendamata, sest minu autol aju pingereguleerimisse ei sekku.
Niisis saingi 90A asemel omale 100A generaatori.
Pilt
Järgmine uuendus oli tagasild. Kogu kupatus v.a tagumised suure puksiga diagonaalõõtsad, läks doonor hainina oma.
Nii ülemised õõtsad, kui alumised õõtsad. Haininal on nad torukujulised, ainult regureelimisõõtshoob on tugevdatud U-rauast.
Tagumine stabilisaatorvarras on 19mm, originaalis on 12mm.
Lisaks käändmikud. Käändmikel on rattalaagrid ja ABS-andurid väliskeskkonna eest kaitstud. Kuna mu autol sai 1 andur vigastada, siis ei töötanud nii ABS kui ka TCL. Samuti ulus 1 rattalaager ka. Lõppkokkuvõttes, sai ABS ja TCL töökorda, ning mingit ulumist enam polnud, ja kurvidesse sai nüüd suurema hooga painutada :D
Pilt
Nii, ja mu lemmikum fotoseeria. Sain tehtud ninaraami vahetus.
Uus raam tuli doonori pealt, Ümbertegemist natuke ikka oli. Haininal on käigukastitala kinnitused teisel pool. Aga kuna mul vana raam oli eelnevalt ümber tehtud, siis oli seal küljes juba vinkelraud kuhu olid keevitatud kinnitushülsid. Vinkelraual sai üleliigne osa eemaldatud, ja "uue" raami külge kohad ära märgitud, veidike puurimist ja keevitamist ja see asi sai lahendatud. Ümber oli veel tõsta vaja radiaatori alumised kinnitused. Punktkeevitused said lahti puuritud ja paika pandud. Ja veel kapotilukustussüsteemi jms asjade pleki kinnituskohas oli haininal paljas auk, mul oli sinna vaja polt kinnitada, jälle puur kätte, auk õige pisut suuremaks, mutter sisse ja keevitusega kinni. Roolivõimendiõli jahutustoru ka enam ei istunud nii nagu vaja, sai tehtud väike plekitükk kahe auguga, mis pikendas jahutustoru kinnitust. Haininal on veel veoaas teiselpool raami, aga selle jätsin nii, käigukastitalal on ju veoaas olemas. Julma relakaga lõikamist ei olnud, vaid sai punktkeevitused lahti puuritud ja raamid meisliga eemaldatud. Käigukastitala eesmised puksid ja hülsid said ka kõige korralikumad valitud.
Pilt
Nii palju oli alles vanast raamist
Pilt
Uus küljes
Pilt
Ja muudest asjadest:
Enne genekajamasid sai Aap'i käest soetatud istmesoojenduse lüliti. Istmealused autopoolsed pistikud tulid doonori küljest,
uurisin elektriskeeme ja said need õigesti külge joodetud ning tekkis 1 lisa jälle juurde.
Millalgi talvel võtsin mõlemad ukselukusüdamikud välja puhastasin ära ja panin uue määrde sisse.
Paar küünlajuhet said ka eelmisel aastal originaali vastu tagasi vahetatud, kuna niiske ilmaga lõi kapoti all välku :D
Ja kõige viimane asi mis juhtus oli see, et järsku mitsu pöörded langesid, aga kiirus ei muutunud. Kohe oli asi selge, 2 silindrit puudu, hääl sapakaga identne. Veakood andis veaks ühe süütepooli. Võtsin poolide komplekti küljest ära, puhastasin ühendusi ja mõõtsin multimeetriga, kõik tundus nagu korras, igaks juhuks tõstsin "vigase" pooli teise koha peale, et näha kas annab ikka sama vea, või annab nüüd teise pooli veakoodi. Veakood tuli jälle sama nagu ennem, Järgmisena kahtlustasin "Power Transistor Unitit" . Õpetuse järgi seda multimeetri ja 1.5V AA patareiga testides selgus, et kotermann peitub seal. Samasugune vidin on mitmetel mitsude V6 DOHC mootoritel, mina sain lammutusest 4x4 v6 Galandi mootori küljest
töötava jubina, millel küll paraku korpus natuke vigastatud oli. Uurisin ka nelikveolise tagasilla kohta, selgus, et keegi on selle sealt nüüdseks ära viinud :evil: .
Aga hetkel mitsu seisab ja jääb seisma ka talveks, et raha koguda ja et asi ikka säiliks ning kevadel kere halbu kohti tegema hakata.
Mitsu asemel sai üks "uunikum" töökorda seatud, viimati oli masin ametlikult teedel 3 aastat tagasi.
Masinaks siis tööloom (passis 2-kohaline kaubik) 1993 peukar 405 GLD 1.9d (ilma turbota) 51kw.
Pilt
Pilt
Mitsu on selle kõrval täiesti tõsiseltvõetav luksusauto :D.
Peukari ainsaks lisaks on vist peeglisoojendused ja kesklukk. Kesklukk töötab ainult salongist uksi lukustades, roolivõim puudub ka antud isendil :lol:

Järgmise uuenduseni!

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Sept 10, 2015 1:18 pm
Postitas Sander147
Tore ettev6tmine.

Kus lammutuses on 4x4 V6 sees?

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Sept 10, 2015 5:09 pm
Postitas Zafari
Keevita need lansekad lõpuks ära :D Muidu väga tubli!

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: L Sept 12, 2015 10:09 am
Postitas R4X
Sander147 kirjutas:Tore ettev6tmine.

Kus lammutuses on 4x4 V6 sees?

Viljandis Melmar OÜ, aga nüüd on sellest autost alles ainult mootor. Tagasild oli veel eelmisel aastal alles mis on nüüdseks müüdud.
Radikas on minu auto küljes. Seda ei küsinud, kas esimesed poolteljed alles on, aga kõik muu nelikveoga seonduv kraam on kahjuks läinud :(

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: T Mär 15, 2016 12:04 pm
Postitas R4X
Tere kaaskannatajad ! :D

Pole jälle tükk aega siia midagi lisanud. Aga eriti ei ole ka lisada siia midagi. Uuendan lihtsalt, et teema ja ka kogu foorum väga ära ei hääbuks.
Mis ma mitsu kallal teinud olen peale viimast uuendust?
Põhimõtteliselt mitte midagi :D
Paigaldasin kaugtuledesse Xenon-id.
Pilt

Paagi panin kurguni täis, iga nädal lasin tal ca 1h kohapeal käia, hoovis liigutasin edasi-tagasi, et ka pidurisüsteem liikuvana hoida. Soolapläga sees
ja üleüldse liikluses autot ei kasutanud.

Lisaks Peukarile ostsin talveks veel V6 mootoriga ning manuaalkastiga 1998 aasta universaalkerega Opel Omega, mis läheb küll varsti turgu.
Mugavamat, pehmemat ja suuremat autot selle raha eest vist ei leidugi. Igatahes olen ülirahul.

Aga mitsu teemal jätkates.
Üritan võimalikult kiiresti ette võtta kusagil keevitustööd, väljaspoolt auto kusagilt keevitust ei vaja õnneks. Aga kõige ideaalsem oleks mootor ja käigukast eemaldada, et tekitada parem ligipääs, ning siis korrastada juba kogu mootoriruum. Vaatan, millal tegemiseks läheb. Olen ka otsinud Mitsubishi Sigma 151kw mootorit koos juhtmestiku, aju ja manuaalkastiga, aga senini tulutult. Üks peaaegu komplektne auto oli eelmisel aastal müügis, aga sellel puudus mootoriaju ning jäin pisut hiljaks. Kui kellegil leidub, siis võib alati pakkumise teha. Samuti sobiks ka 3000GT kapoti alt pärit 165kw mootor. Kõige meelepärasem oleks endiselt ikka 3000GT twinturbo mootor, aga eks selleni ka kunagi jõuab...

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: T Mär 15, 2016 7:54 pm
Postitas Zafari
Kapoti all on jah nii vähe ruumi, et keevitamisega on natuke keeruline. Läbi elatud etapp.

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: T Mär 15, 2016 9:56 pm
Postitas Sander147
Mul on vist 165kw aju olemas.
Ning ka 2.5 v6 mootor, mi on sama mis 3.0, kuid vaja ainult suuremaks puurida.
Twinturbot tahad, siis kirjuta PSi, ehk huvitud lausa tervest autost......

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: K Apr 06, 2016 3:04 pm
Postitas Aap
Pilt

Omanik räägib ise lähemalt. Jäi silma, kui hommikul "juhuslikult" majast mööda kulgesin :D

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: K Apr 06, 2016 7:17 pm
Postitas Zafari
ootame huviga :roll:
E50 Galante on nii väheks tänavapildis jäänud, et päris heldimusega saab neid vaadatud :D Üks on Pärnusse tekkinud nüüd vahepeal aga see on ka kõik.

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Apr 07, 2016 6:37 pm
Postitas R4X
pikk jutt si*t jutt...

MMC GTO twinturbo.
Pilt

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Apr 07, 2016 9:05 pm
Postitas Zafari
vahi vahi 8) Parempoolse rooliga ja tehnikadoonoriks siis?

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: N Apr 07, 2016 9:37 pm
Postitas Kopajuht
parempoolne rool ei ole enam ju eestis registrisse saamisel takistuseks, isegi kulgen tööpäevadel parem poolse rooliga kaubikuka linnas ringi :D

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: R Apr 08, 2016 6:22 am
Postitas Zafari
Kopajuht kirjutas:parempoolne rool ei ole enam ju eestis registrisse saamisel takistuseks, isegi kulgen tööpäevadel parem poolse rooliga kaubikuka linnas ringi :D


Ei ole küll aga eks sellega harjumine on igaühe enda asi.

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: R Apr 08, 2016 8:23 am
Postitas Aap
Ma arvan et parempoolse pedaali muljumisest tekkiv emotsioon toob selguse paremal pool juhtimisse üsna kiirelt :D

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Postitatud: L Apr 09, 2016 10:38 am
Postitas Sander147
8)

Kas VIN hakkab F16 tähisega?
Kus autot näha saab, sõidab omal jõul? Mis aasta?
Paistab 1.gen olevat, ehk siis klapptuledega?