Olen ka foorumit juba mõnda aega jälginud ning varemgi teema tegemise üle mõtisklenud, aga seni on see ära jäänud. Minu Galant'i ost sai alguse nii, et varem kasutuses olnud Sigull sai maha müüdud, samas oli raha piisavalt kogutud, et mõni teine auto osta. Autoostu mõte lõi pähe ning sai erinevatest kohtadest kuulutusi vaadatud, Galant jäi kohe silma, samas pelgasin seda V6 mootorit. Enne Galant'i ostu vaatasin ühte Vectra B-d, mis aga osutus parajaks räimeks. Kuna ei viitsinud jala järgmisel päeval kooli minna, siis uurisin ikkagi Galant'i kohta. Minu õnneks see auto osutus mulle sobilikuks, kiire kõne õemehele, et tema autoga Tartusse minna, aga, ta oli õlunaadi juba joonud, helistasin siis sõbrale, et ta oma diiselmersu kurjaks ajaks ning oligi minek. ( Kusjuures nii õemees kui ka sõber olid selle auto ostmise poolt, õemees tahtis isegi enda autot minu oma vastu vahetada või isegi vaba raha olemasolul ise see ära osta.) Umbes kell 8 õhtul olin Tartus, väike testisõit ja auto ülevaatamine ja soetatud ta saigi. Auto oli väga hea korras, ning midagi suurt polegi remonditud. Mõni pilt ka vahepeal.
Üks kord klassivenda koju viies mainis ta mulle, et kas ma ei taha velgi osta, et olid mingi mitsu all. Mõtlesin, et talveks oleks vaja küll, sai võetud 1 ratas proovimiseks kaasa, kõik sobis. Oldschool kärg oli ka just mulle meeltmööda. Velgede andmed: 6j14 et 38
Siiani vahetatud roolivõimendi/kliimapumba rihm, mis kooliteel minema lendas. Kodutänaval lahkus ka genekarihm. Veel vahetatud kojamehed, esitulede H4 pirnid Osram Nightbreaker+'ide vastu. Otseloomulikult tegin ka õlivahetuse. Mõned päevad peal ostu ostsin sisse mp3 plaate mängiva leierkasti. Heli poole pealt siis lisaks võim+woofer. Huvitavaks faktiks mainiks ära, et kõnealune woofer mängib minu autos kordades paremini ja seda poole lahjema võimendiga kui Vectra B pagassis. Eks auto kerekujus see konks ole ning trapetsikujuline kast istub ka täpselt tagaistme seljatoe kaldega. Üldiselt on tegu olnud kalla ja talla pilliga, üv-l ainus asi mida mainiti oli parempoolne käsipidur, mis oli pisut nõrk, aga see viga oli kulunud klotsi süü, muidu ülevaataja mainis sõna-sõnalt: "Väga korralik auto!".
Homme saan kätte tagarattalaagri (jc toode) ning esiamordi tugikummi (lemförderi toode), vahetamistvajav tugikumm on veel originaal
.
Pillil on nüüdseks läbisõitu 222000. 2008. aastal Belgiast toodud, Eestis 1 omanik. Kaasas hooldusraamat, ning isegi manual aka raamat, mille järgi ka auto komplekteeriti. Viimane hooldus 2003 75000km juures
. Lisavarustusest siis kliimaseade, puitimitatsioon, el katuseluuk (pronksist) klaasist (kõik aknad omavad pronksi tooni), toonklaas, roolikõrguse reguleerimine, juhiistmel ka hunnik reguleerimise võimalusi, 4x elektriaknad, puldist signa+kesklukk, elektripeeglid soojendusega, originaal V6 kerepakett koos valuvelgedega, tehasetunks veljevõtmega, varuratas 195/60R15, tagumine kojamees pesuriga (pesuri jaoks eraldi paak), tagumised istmed allaklapitavad, ees laekaga käetugi, taga lihtsalt käetugi
. Üldiselt olen autoga sigarahul, kuigi sisimas tahaks mingit 18 kärgvelge ning heledat nahksisu
.