Ennast see must värv ei häiri absoluutselt, hea oli järjest silladetailid, koopad, ja mootoriruum sama värviga üle lasta.
Igatahes auto sai taas sõitma 15.07, protsessi käigus läks sisse uus käigukastiõli. Mõned pudinad vajaksid veel
külgemonteerimist (logarid + muud kaitseplastikud), kuid nendega tegeleb natuke hiljem.
Korra oli anomaalia laadimisega, aga probleem lahendus seisnes ühes lahtijäänud pistikus
Vahetasin ära juhipoolse pidurivooliku, sest see sai tööde käigus pisut vigastada, sadulale läksid banjo ühendusele uued vaskseibid.
Kodus tegin salongile põhjaliku suurpuhastuse.
Salong sai juurde pisut hubasema elemendi nahkkattega ning puitdekooriga käsipidurikangi näol, pildil veel salong koristamata.
Midagi peab veel leiutama käigukangi kummikuga, asenduseks tuleb kindlasti must nahk.
Rool tuleb nahatamisse viia ja sama lugu on käiguganginupuga.
Nahatatud nupp oli mul juba tehasest, aga liigse kulumise tõttu eemaldasin sealt naha.
To do listi kuulub veel:
Esimeste pidurite upgrade, uued käändmikud, kettad, klotsid, sadulad on olemas, käändmikud ja sadulad tuleb ära värvida
ning sadulatele uued kolvid, mansetid ja õhutusniplid paigaldada.
Uued käsipiduriklotsid ootavad ka oma järge.
Ette paigaldaks kunagi ka 4x4 pealt pesuritega esistange.
Suured tänu- ja kiidusõnad Aapile!!! Kogu suuremahuliseks tegevuseks oli ta nõus lahkelt loovutama oma garaaži ja andis
kasutada keevitust ning muid tööriistu, veel aitas ta jõuga ja nõuga kui selleks vajadus tekkis.
Veel sai tema kaudu tunduvalt soodsamalt uusi varuosasid soetatud.
Ka uued sadulad ja käändmikud on tema varudest pärit.