Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Apr 10, 2016 11:30 am

Vin kood ikka Z16A-xxxxxx. Hetkel omal jõul ei sõida. Tõenäoliselt aju viga, PTU ja süütepoolid juba kontrollitud. Miks nii arvan? Sest süüteasendis ei sütti check engine tuli. MFI relee töötab. Aju võtsin lahti, kondekad ei leki, imelikku haisu pole, aga see ei tähenda, et nad töökorras on.
Auto Viljandis, aga mingit välinäitust ei korralda.

Plaan oli Galandile doonoriks, aga nagu plaanidega ikka, siis need kipuvad muutuma. Üleliia kiirustama ei hakka, tasapisi nokitseda, kui oma nimele eestis arvele juba saab, siis võib kergemalt hingata ja küll Galant omale uue doonori saab, millal täpselt, seda ei tasu küsida.

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Mai 29, 2016 8:11 pm

Zafari kirjutas:Keevita need lansekad lõpuks ära :D Muidu väga tubli!


Saad nüüd lõppudelõpuks kergemalt hingata :wink:

Juba 3 nädalavahetust auto kallal nokitsetud.
Põhiliselt on käsil "paberlennuki" restaureerimine.
Mootor väljas koos kastiga, et kogu ninaosas olev rooste välja lõigata ja uued tükid asemele panna.
Asi sai alguse sellest, et juhipoolsed sillatalakinnitused hakkasid kere küljest ära irduma.
Oli mõte, mõnelt doonorilt kinnitused võtta ja sellega piirduda, aga läks pisut käest ära..

Tulemas on siis veel mootoririhma-, rullide- ning veepumbavahetus.
Samuti läheb käigukasti uus õli, õhufilter, mootoriõlivahetuseni on aega küll ja veel.
Uus pidurimajandus: taha uued käsipiduriklotsid, ette tulevad 2000 a galandi käändteljed koos kahekolviliste pidurisadulatega,
tuttuued esimesed kettad ja klotsid on ka juba olemas, samuti tuleks sadulad remontkomplektiga ära värskendada.
Lisaks on tulemas ka Nardi Torino puitrool. Pean selle nahatamisse viima, sest hetkel näeb üsna puretud välja.
Salongidetailidest läheb külge ka nahkkotiga ning nahkkäepidemega ja puitdekooriga käsipidurikang.
Veel on plaanis käigukangi "kummik" ära kaotada ning ka sinna nahast kott asemele tekitada.

Paar pilti ka tõestuseks:

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » E Mai 30, 2016 3:30 pm

Tubli 8)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » T Juul 05, 2016 10:11 pm

Tere isad, emad, pojad, tütred!

Teema peategelase kohta nii palju, et lansekad on keevitatud, jäänud on ainult juhipoolsed 3 sillatalakinnitust.
Ka need oleks tehtud, kui vool poleks uitama läinud.

Järgmine uuendus on vast siis kui auto sõidab.

Kuid nüüd on lugu selline:
Pilt
Pilt

Tegu on siis galant E88A-ga, ehk 2.5V6 4x4 4WS + ECS.
Muudest lisadest on cruise control, istmesoojendused, tuledepesurid + tagumine kojamees.
Üldpilt on väga nukker, aga eks vaatab, mis temast saab, kas läheb doonoriks või teeb kunagi kauges tulevikus korda.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas SiimS » K Juul 06, 2016 9:52 am

Räägi parem kas kõige vajalikum lisa on komplektne. Normaalne mitsupark siiski!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Aap » K Juul 06, 2016 11:03 am

ECSi silmas pead, siis vist mitte

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas SiimS » K Juul 06, 2016 2:39 pm

4x4 mõtlen.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Aap » K Juul 06, 2016 3:32 pm

käigukast vajab tähelepanu, muidu jah

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » K Juul 06, 2016 4:41 pm

Pikka aega seisnud aparaat, täna pärast natukest aega pusimist panin ta juba tööle, mingil määral sõidab omal jõul.
Tagurpidi käiku lükkab välja, samuti vabakäigul olles on vedu taga, muidu käiguosa on komplektne.
Pidurid on täiesti olemas ning ka käsipidur hoiab autot kenasti kinni.
Mootoriruum on päris heas korras, seda ei saa aga öelda põhja kohta.
Majanduslikult mõistlikum on ilmselt mõistlik ta doonoriks jätta, kogu ülekandega seotud asjad küljest võtta
ja ära taastada, ning kunagi tulevikus luukpärale külge pookida.

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » E Juul 11, 2016 2:44 pm

Ei sa mitte vaiki olla, ehk siis rikun oma vaikimisvannet uue postituse aja kohta.

"uus" esisillatala värvitud ja kokku pandud. Vana keevitama ei hakanud, sest terve tala sain Uku diisel Galandi alt. Lisaks ei olnud usku, et keevitatud tala saab olema sama hea, kui terve tala. Nagu ka ülejäänud auto puhul, siis keermed puhtaks ja Copper Spray-d igale poole vahele, et asjad kinni ei roostetaks ja et oleks tulevikus kergem asju lahti saada.
Vana tala vs uus kokkupanduna.

Pilt
Pilt

Sillatalakinnitused on nüüd olemas ja tugevad. Mootoriruum ka keevitatud ja värvitud. See aga tähendab seda, et võis hakata pilli kokku laduma.

Pilt

Sild sai alla paigaldatud, mõned asjad veel küljes ning auto oli üle kahe kuu taas 4 rattaga maas. Nägi nii päikest kui vihma. Kapott ja esitiivad on lahtiselt küljes, et vihmavesi võõrastesse kohtadesse ei satuks.

Pilt

Ja pilt ka mootoririhmavahetuse protsessist.

Pilt

Lootust on, et auto sõidab järgmisel nädala lõpus omal jõul. Motiveerivateks vahenditeks on teepeale jäänud Peukar ning puhkus saab ka mul läbi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » T Juul 12, 2016 6:59 pm

Tubli, aga mootoriruumi oleks võinud kerega sama värvi värvida.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » T Juul 19, 2016 1:54 pm

Ennast see must värv ei häiri absoluutselt, hea oli järjest silladetailid, koopad, ja mootoriruum sama värviga üle lasta. :wink:

Igatahes auto sai taas sõitma 15.07, protsessi käigus läks sisse uus käigukastiõli. Mõned pudinad vajaksid veel
külgemonteerimist (logarid + muud kaitseplastikud), kuid nendega tegeleb natuke hiljem.
Korra oli anomaalia laadimisega, aga probleem lahendus seisnes ühes lahtijäänud pistikus :mrgreen:
Vahetasin ära juhipoolse pidurivooliku, sest see sai tööde käigus pisut vigastada, sadulale läksid banjo ühendusele uued vaskseibid.
Kodus tegin salongile põhjaliku suurpuhastuse.
Pilt

Salong sai juurde pisut hubasema elemendi nahkkattega ning puitdekooriga käsipidurikangi näol, pildil veel salong koristamata.
Pilt

Midagi peab veel leiutama käigukangi kummikuga, asenduseks tuleb kindlasti must nahk.
Rool tuleb nahatamisse viia ja sama lugu on käiguganginupuga.
Nahatatud nupp oli mul juba tehasest, aga liigse kulumise tõttu eemaldasin sealt naha.

To do listi kuulub veel:
Esimeste pidurite upgrade, uued käändmikud, kettad, klotsid, sadulad on olemas, käändmikud ja sadulad tuleb ära värvida
ning sadulatele uued kolvid, mansetid ja õhutusniplid paigaldada.
Uued käsipiduriklotsid ootavad ka oma järge.
Ette paigaldaks kunagi ka 4x4 pealt pesuritega esistange.

Suured tänu- ja kiidusõnad Aapile!!! Kogu suuremahuliseks tegevuseks oli ta nõus lahkelt loovutama oma garaaži ja andis
kasutada keevitust ning muid tööriistu, veel aitas ta jõuga ja nõuga kui selleks vajadus tekkis.
Veel sai tema kaudu tunduvalt soodsamalt uusi varuosasid soetatud.
Ka uued sadulad ja käändmikud on tema varudest pärit.
Viimati muutis R4X, P Sept 25, 2016 7:04 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Martinez » K Juul 20, 2016 10:03 am

Tubli poiss :)

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Sept 25, 2016 7:36 pm

Bonjour!

Mitu paagitäit kütust maha sõidetud ning sõidab veel ja veel.

Tehtud töödest ka midagi:

Vahetatud esimesed stabilisaatorivarda kinnituspuksid.
Aapi juures sillatala komplekteerides jäid äranätsutatud puksid pisut häirima ning vahetusse nad läksidki.
Viimati vahetatud 2a tagasi, ka siis läks kasutusse Yamato toodang.
Pilt

Parempoolne sirge õõtshoob leidis asenduse Lemförderi toote näol.

Tekkis ka motivatsioon uute pidurite tegemiseks.
Pilt

Värviks kuldne metallik, ning kogu krempel lakitud. Üllatavalt hästi kukkus värvimine+lakkimine välja.
Tagastange jaoks on ka värv ja lakk olemas, saan veel harjutada, kui läheb peeti, siis las läheb :lol: .

Salongiprojekti järgmiseks etapiks on pagasiruumi ümbertegemine. Doonordetailid on pärit heleda nahksisuga
universaalkerega hainina galandilt. Peale aretamist lisandub umbes 100 laegast pagasiruumi ja jääb ka silmale
viisakam värvilahendus võrreldes eelnevaga. Mulk nagu ma olen, siis sain laekad ning polsterdusega detailid
Aapilt täiesti tasuta :mrgreen:

Alljärgneval fotojäädvustusel katsetan kasimisoskusi. Valisin spetsiaalselt räpasema poole.
Pilt

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Mai 14, 2017 11:31 am

Ahoi kamraadid!

Viimasest postitusest on häbiväärselt kaua möödas, seega tuleb see viga parandada.
Midagi intrigeerivat mul öelda pole. Juba ammu tehtud tavapärane õlivahetus. Olude sunnil sai autot talvel kasutatud,
püüdsin teha seda võimalikult vähe. Lisaks mõned fotosüüdistused kronoloogilises järjekorras.

Kuna oli ühte lammutusse asja seoses muu sõidukiga, siis jäi silma üks galant millel olid küljes pisut teistsugused tuulesuunajad.
Pikalt mõtlema ei hakanud ning sai need kaasa haaratud.

Pilt

Millalgi eelmisel aastal sai lastud rool ära nahatada. Meistriks oli http://autosisud.com/ Tulemus väga meeldiv :wink:

Pilt

Selle aasta tegemistest veel nii palju, et ootamatult said otsa esimesed piduriklotsid, vahetasin need kiirkorras ära.
Pean endale häbi tegema, sest siiani pole suuremate pidurite installeerimiseni jõudnud :oops:

Positiivse poole pealt veel nii palju, et sai USA stange küljest võetud ning seda tasapisi restaureerima hakatud, et saaks autoga sama tooni võõpe peale.

Pilt

No ja lõpetuseks siis silmale harjumatu pilt. Väikese pepuga galant :lol:

Pilt

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » T Juun 06, 2017 8:54 pm

Galandi kroonika jätkub

Kuna mu kaarikul tuleb üsna kohe 300 000km juubel, siis oleks häbi vaadata, et kastides vedelevad juba ca aasta aega täiesti uued jubinad.
Ega siis midagi, häbi vältimiseks kogusin motivatsiooni ning asusin tasapisi tegutsema. Tänase päeva saavutuseks oli pidurisadulate kokkuladumine.
Külge läksid kõik uued asjad: kolvid, mansetid, tolmukatted ning juhthülsid.

Pilt

Ketasteks ja klotsideks tuleb esialgu NF-i toodang

Pilt

Ja komplektsetest sadulatest ka siis pilt

Pilt

Hetkel rohkemat pole, aga tuleb...
Niisiis, steii tjuund 8)

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Juun 11, 2017 6:40 pm

Saaga jätkub

Eile said käändmikud ära võõbatud ning praeguseks hetkeks on mägrapoolne neist auto küljes koha leidnud.
Läks suht lihtsalt, ainus tagasilöök oli piduriketas, mis oli rattarummuga üheks saanud, kuid sain probleemi lahendatud
kasutades mõistuse ning haamri koostööd.

Võrdluspilt vanast ja "uuest" käändteljest, siit on näha sadulakanduri kinnituskõrvade vahe erinevust.

Pilt

Silm puhkab kui näha värskeid või uusi detaile :)

Pilt

Tõestus, et mõni asi sai külge ka

Pilt

Kuna muud piduriasjad on niikuinii kõik uued, siis läks ka uus pidurivoolik külge. Peaaegu unustasin, ülemine sarniir
läks ka vahetusse, kasutasin Yamato toodangut.

Homme üritan jätkata teisel poolel.

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » N Juun 22, 2017 4:26 pm

Tere jälle!

Motivatsioon endiselt laes ning kõik kodus vedelenud uued jubinad küljes. Ajavaru jäi veel 700km jagu :D
Tänane projekt oli esimeste amortide vahetus. Amortideks KYB'i õlikad (made in japan) nagu originaalis 8) .
Kuna amordid on uued, siis tellisin juurde Japanpartsi tolmukatete ja põhjalöögipukside komplektid, sest kole oleks
vaadata uute asjade küljes vanu asju . Tolmukatted on normaalsest kummist mitte plastikust.
Veel vahetasin ära juhipoolse kõverõõtsa. Lugesin oma kroonikat ning avastasin, et mõni uus detail on mainimata jäänud.
Stabikakondid ning parempoolne rooliots on asendunud Lemförderi toodetega.

Pilt

Vahelduseks tandemi pilt ka siia

Pilt

Kuna esisild on nüüd ülihea ja käed veel sügelevad, siis tuleb ette võtta tagasild, seal üleliia marutama ei hakka, sest millalgi asendub
see nelikveolise tagasillaga. Üks käändmiku ülemine puks on läbi ja amordid võiks ka ära vahetada, kuigi nad on töökorras.

Hetkel raport siinkohal lõpeb

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » T Aug 15, 2017 8:51 pm

Heihopsti!

Tuleb jälle mõned tegemised siia pildiraamatusse lisada.

Kunagi ammu said vahetatud tagumised amordid(+põhjalöögipuksid ja tolmukatted) ning see läbinätsutatud käändmiku ülemine puks.
Uuteks amortideks tulid nagu esisildagi KYB'id.

Pilt

Ja veel üks asi millega ülikaua munesin. Võõpasin USAka stange ära. Stange alla panin ka sinnakuuluva "põrkeraua" mis eurooplasel puudub.

Pilt

Ülejäänud auto on siin pesemata.

Pilt

Esimene selline värvimisekogemus üldse. Bauhofist soetatud tehnika ning vabas õhus värvimise kohta võib tulemusega rahule jääda küll :D
Kunagi hiljem poleerides saab kindlasti veel paremaks, praegu ei taha veel värvi/lakki sorkida.

Pilt

Tulemas on veel midagi mida tasub oodata... :lol:

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Aug 20, 2017 1:37 pm

YO !

"See tehti ära"https://www.youtube.com/watch?v=NwcBi14yeg8

Auguvalem 5 poldi peale ära tehtud.

Tellisin uued kettad ja rattarummud, sest lammutustest osade hankimine oleks läinud ilmselt sama kalliks kui uued asjad
ning nende kvaliteet oleks olnud kaheldav.

Esimesed kettad Brembo ja tagumised Ferodo.

Mõni illustratsioon ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Järgmisteks velgedeks Mazda CX-7 originaalid, 18x7.5 ET50, rehvideks 225/45R18
Hetkel ees GTO originaalid, aga ärge põdege, homseks uued 18 tollised tellitud :D

Taha tellin veel uued klotsid, käsipiduri remontkomplekti ja klotsid ning siis vist sellel aastal midagi selle aparaadiga
rohkem ei areta. Kindel selles muidugi olla ei saa :twisted:

Aga seniks hoidke kõva !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist