Nii, laupäeva hommikul hakkan vb väheke auto nina keevitama, nimelt on otsas radika alumised kinnitused, radikas vajus ülemistest kinnitustest alla ja põhjustas suht müstilist kolksu, käisin sillaosad kõik heebliga läbi, ainus vigane jupp oli sirge õõtsa sarniir, aga see juba vahetatud. Hetkel ajutine lahendus siis radikas ülevalt nipukatega kinni, samas lahtisena seisab ta ka seal isegi hästi
. Nüüd on see periood, millal auto lihtsalt seisab, ehk reaalselt peaaegu otseses mõttes pühapäeva- või nädalavahetuse auto, sest ise olen nüüd TTÜ-s õppimas, kuid see ei tähenda, et autoga enam ei tegele. Palju on tehtud, aga alati on midagi veel teha. Summuti teeb päris isast häält, tundub, et lõpupütt on seest tühi, aga madalal pöördel on nagu vaikne V8
, aga ega see vist ülevaatajale väga ei meeldi, kuigi sinnamaani on veel aega. Oi kurat, kus tahaks juba ENDA autoga sõita, aga saan alles reedel natuke sõita, siis teen lõppastmekoolituse ökosõiduosa ära, (libedarajal kiideti väga auto juhitavuse valdamist külglibisemises
), ja "algaja juhi" tunnusmärk kaob sealt novembri lõpus juba õnneks ära. Reedel võtan stange ja selle küljes olevad "põhjakaitsmed" maha, ning järgmisel päeval siis oma tänavale sõbra juurde keevitama, sest peale tulevast talve oleks asi arvatavasti päris hapu.
Üks küsimus oleks ka, kas esistange tuleb niisama ära, või pean ma maha võtma ka neerud, vaevalt esituled stange mahavõtmist segama jäävad, tänud juba ette ära.