Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Martinez » E Mär 26, 2018 8:14 am

Mul on hea meel :)

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » E Mär 26, 2018 6:13 pm

Martinez kirjutas:Mul on hea meel :)


Minulgi on :D Aga nüüd kõigil pöidlad pihku, et suvine ilm siia jõuaks, siis hakkavad arengud toimuma 8)

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » P Sept 30, 2018 1:21 pm

Kuna sellel aastal nõudsid muud projektid oma aja, siis mingeid arenguid seni ei toimunud.
Küll aga sai eile uue südame järel käidud. Nimeks tal 6G74 DOHC, ehk siis pajerolt pärit 3.5V6 153KW.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » P Sept 30, 2018 3:11 pm

sellele treid mingi 2000 dohc kirjaga kaanekese peale ja ülevaatusel ei saa keegi midagi aru :lol:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas SiimS » P Sept 30, 2018 7:15 pm

Bolt on lahendus või peab midagi ümber ka tegema?

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » E Okt 01, 2018 7:45 pm

Zafari kirjutas:sellele treid mingi 2000 dohc kirjaga kaanekese peale ja ülevaatusel ei saa keegi midagi aru :lol:


Midagi peab selle jaoks leiutama küll :lol:

SiimS kirjutas:Bolt on lahendus või peab midagi ümber ka tegema?


Bolt on'ist on asi kaugel, mitsubishide valikus on olemas selline esiveolise 6G74, mis oleks bolt on, aga euroopasse neid ei tehtud.
Seega peab leppima pajero mootoriga. Neid on paigaldatud 3000GT-le. kogu jahutuse torustik ümber ploki tuleb ringi teha. Genekas ja
Roolivõimu pump on valedes kohtades. Neile peab uued kronsteinid meisterdama. Siis võib veel vajalik olla mootoriploki alumises osas 3 kronsakinnituspunkti madalamaks lõigata (tagumine mootorikinnitus), see oleneb mootori aastast. Kliimapumba pingutikronsteinil tuleb ka ühte kinnitust lühemaks lõigata. Õlivanni peab modifitseerima, et neliveolise vahekast ära mahuks. 6G72/73 sisselaskekollektor sobib. Väljalaskekollektor pajero oma ei sobi, peab kasutama 6g72 oma. Mul üleliigset vabalthingava oma ei leidu.

Kui nüüd asja põnevamaks ajada, siis mul on kogu 6G72TT turbotamise komplekt olemas, sealhulgas väljalaskekollektorid jne.... :twisted:
Eks tulevik näitab kuidas mootor hingama hakkab :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 01, 2018 9:19 pm

On olemas n/a 6g73 ja 6g72 mootori juppe,kui vaja.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist