Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

Kirjuta oma Mitsubishist julgelt siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Aap » L Sept 13, 2014 2:27 am

Igatahes tahan nüüd uuesti oma silmaga näha :D

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas SiimS » L Sept 13, 2014 10:04 am

Luksuslik interjöör, parem varustus kui 8. põlvkonnal. Välimuselt see USA oma ei "tõmba". Zafari, miks keevitust vaja?

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » L Sept 13, 2014 11:46 am

SiimS kirjutas:Luksuslik interjöör, parem varustus kui 8. põlvkonnal. Välimuselt see USA oma ei "tõmba". Zafari, miks keevitust vaja?


nagu 7g ikka - esimesed lansekad.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » E Sept 29, 2014 11:56 am

Mingi päev tekkis vaba aega ja sai jälle auto kallal nokitsetud. Esimene asi oli juhiukse pult, fl usaka puldil on valgustatud ainult juhiakna nupp, aga see väga ei häirinud, häiris aga see, et kui auto käima panna, siis plõksis keskluku, kui ukse pealt uksed lukustada, oli kõik korras. aga selle vea lahendasin nii, et läks külge eurooplase skeem koos nuppudega (kõik akna nupud valgustusega) ning zafari käest saadud prefl usaka pruun raam, sest hele raam on ühest kohast pooleks.
Enam midagi ei plõksu ja kõik toimib.

Teine asi mille ära tegin, oli usaka tagastange, eemaldasin vana, alumised poldid läksid kõik puruks, ülemistest õnneks ainult üks. Huvitav on see, et usa stangel on kõige ülemisi kinnituspunkte 2tk rohkem. Pikendasin ääretulede juhtmeid ja jootsin need külge ära. Juba sain ühe ääretulepirni ka ära vahetada, ilmselt läks see pirn läbi oma vanuse ja kruusateel sõitmise koosmõjul. Stange tahab värvimist ja stangelisa tuleb ka mitmest kohast lõikuda ja pikendada, et asi sobima saada. Aga tulemusest pilte ka. Pilke kogub nüüd palju rohkem :mrgreen: .

Vana stange lisaga
Pilt

USA stange lisaga
Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » E Sept 29, 2014 4:01 pm

ülevaatusele minnes võta need sidemarkeri pirnid kenasti välja. Politsei ei ole aga nende kohta aastate jooksul midagi öelnud.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » N Sept 10, 2015 10:56 am

Pole ammu kirjutanud siia, aga parandame selle vea.
Aasta alguse poole sai toodud doonoriks selline isend
Galant 2.5 v6 120kw ATM 1997
Pilt
Esimene asi,mis sealt minu autole rändas, oli generaator. Kuna minu omal vool kõikus päris kiire intervalliga ja üks hetk otsustas suitsema hakata,
siis sai veidi uurimistööd tehtud. Kuna korra olin enda autol generaator juba vahetanud, siis oli mul doonor garaažis olemas. Samuti oli doonor 2000a
2.5 118kw Avance rikkis generaator. Võtsin mõlemad laiali ja tuli välja, et sisud istuvad omavahel. Ainus muudatus 2.0 v6 korpusega oli plussklemmi augu suuremaks puurimine. Tegin seda eksperimendi korras ja peamiselt ka selleks, et kasutatud genekat sellele mootorile põhimõtteliselt ei leia enam ja uue eest ei raatsinud ka nii palju maksta kui mul oli töötav asi olemas. Saigi doonorauto pealt maha võetud ja kokku pandud. Pidin ka mootorijuhtmestiku poolse pistiku ära vahetama, 2 juhet jäid ühendamata, sest minu autol aju pingereguleerimisse ei sekku.
Niisis saingi 90A asemel omale 100A generaatori.
Pilt
Järgmine uuendus oli tagasild. Kogu kupatus v.a tagumised suure puksiga diagonaalõõtsad, läks doonor hainina oma.
Nii ülemised õõtsad, kui alumised õõtsad. Haininal on nad torukujulised, ainult regureelimisõõtshoob on tugevdatud U-rauast.
Tagumine stabilisaatorvarras on 19mm, originaalis on 12mm.
Lisaks käändmikud. Käändmikel on rattalaagrid ja ABS-andurid väliskeskkonna eest kaitstud. Kuna mu autol sai 1 andur vigastada, siis ei töötanud nii ABS kui ka TCL. Samuti ulus 1 rattalaager ka. Lõppkokkuvõttes, sai ABS ja TCL töökorda, ning mingit ulumist enam polnud, ja kurvidesse sai nüüd suurema hooga painutada :D
Pilt
Nii, ja mu lemmikum fotoseeria. Sain tehtud ninaraami vahetus.
Uus raam tuli doonori pealt, Ümbertegemist natuke ikka oli. Haininal on käigukastitala kinnitused teisel pool. Aga kuna mul vana raam oli eelnevalt ümber tehtud, siis oli seal küljes juba vinkelraud kuhu olid keevitatud kinnitushülsid. Vinkelraual sai üleliigne osa eemaldatud, ja "uue" raami külge kohad ära märgitud, veidike puurimist ja keevitamist ja see asi sai lahendatud. Ümber oli veel tõsta vaja radiaatori alumised kinnitused. Punktkeevitused said lahti puuritud ja paika pandud. Ja veel kapotilukustussüsteemi jms asjade pleki kinnituskohas oli haininal paljas auk, mul oli sinna vaja polt kinnitada, jälle puur kätte, auk õige pisut suuremaks, mutter sisse ja keevitusega kinni. Roolivõimendiõli jahutustoru ka enam ei istunud nii nagu vaja, sai tehtud väike plekitükk kahe auguga, mis pikendas jahutustoru kinnitust. Haininal on veel veoaas teiselpool raami, aga selle jätsin nii, käigukastitalal on ju veoaas olemas. Julma relakaga lõikamist ei olnud, vaid sai punktkeevitused lahti puuritud ja raamid meisliga eemaldatud. Käigukastitala eesmised puksid ja hülsid said ka kõige korralikumad valitud.
Pilt
Nii palju oli alles vanast raamist
Pilt
Uus küljes
Pilt
Ja muudest asjadest:
Enne genekajamasid sai Aap'i käest soetatud istmesoojenduse lüliti. Istmealused autopoolsed pistikud tulid doonori küljest,
uurisin elektriskeeme ja said need õigesti külge joodetud ning tekkis 1 lisa jälle juurde.
Millalgi talvel võtsin mõlemad ukselukusüdamikud välja puhastasin ära ja panin uue määrde sisse.
Paar küünlajuhet said ka eelmisel aastal originaali vastu tagasi vahetatud, kuna niiske ilmaga lõi kapoti all välku :D
Ja kõige viimane asi mis juhtus oli see, et järsku mitsu pöörded langesid, aga kiirus ei muutunud. Kohe oli asi selge, 2 silindrit puudu, hääl sapakaga identne. Veakood andis veaks ühe süütepooli. Võtsin poolide komplekti küljest ära, puhastasin ühendusi ja mõõtsin multimeetriga, kõik tundus nagu korras, igaks juhuks tõstsin "vigase" pooli teise koha peale, et näha kas annab ikka sama vea, või annab nüüd teise pooli veakoodi. Veakood tuli jälle sama nagu ennem, Järgmisena kahtlustasin "Power Transistor Unitit" . Õpetuse järgi seda multimeetri ja 1.5V AA patareiga testides selgus, et kotermann peitub seal. Samasugune vidin on mitmetel mitsude V6 DOHC mootoritel, mina sain lammutusest 4x4 v6 Galandi mootori küljest
töötava jubina, millel küll paraku korpus natuke vigastatud oli. Uurisin ka nelikveolise tagasilla kohta, selgus, et keegi on selle sealt nüüdseks ära viinud :evil: .
Aga hetkel mitsu seisab ja jääb seisma ka talveks, et raha koguda ja et asi ikka säiliks ning kevadel kere halbu kohti tegema hakata.
Mitsu asemel sai üks "uunikum" töökorda seatud, viimati oli masin ametlikult teedel 3 aastat tagasi.
Masinaks siis tööloom (passis 2-kohaline kaubik) 1993 peukar 405 GLD 1.9d (ilma turbota) 51kw.
Pilt
Pilt
Mitsu on selle kõrval täiesti tõsiseltvõetav luksusauto :D.
Peukari ainsaks lisaks on vist peeglisoojendused ja kesklukk. Kesklukk töötab ainult salongist uksi lukustades, roolivõim puudub ka antud isendil :lol:

Järgmise uuenduseni!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Sander147 » N Sept 10, 2015 1:18 pm

Tore ettev6tmine.

Kus lammutuses on 4x4 V6 sees?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » N Sept 10, 2015 5:09 pm

Keevita need lansekad lõpuks ära :D Muidu väga tubli!
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » L Sept 12, 2015 10:09 am

Sander147 kirjutas:Tore ettev6tmine.

Kus lammutuses on 4x4 V6 sees?

Viljandis Melmar OÜ, aga nüüd on sellest autost alles ainult mootor. Tagasild oli veel eelmisel aastal alles mis on nüüdseks müüdud.
Radikas on minu auto küljes. Seda ei küsinud, kas esimesed poolteljed alles on, aga kõik muu nelikveoga seonduv kraam on kahjuks läinud :(

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » T Mär 15, 2016 12:04 pm

Tere kaaskannatajad ! :D

Pole jälle tükk aega siia midagi lisanud. Aga eriti ei ole ka lisada siia midagi. Uuendan lihtsalt, et teema ja ka kogu foorum väga ära ei hääbuks.
Mis ma mitsu kallal teinud olen peale viimast uuendust?
Põhimõtteliselt mitte midagi :D
Paigaldasin kaugtuledesse Xenon-id.
Pilt

Paagi panin kurguni täis, iga nädal lasin tal ca 1h kohapeal käia, hoovis liigutasin edasi-tagasi, et ka pidurisüsteem liikuvana hoida. Soolapläga sees
ja üleüldse liikluses autot ei kasutanud.

Lisaks Peukarile ostsin talveks veel V6 mootoriga ning manuaalkastiga 1998 aasta universaalkerega Opel Omega, mis läheb küll varsti turgu.
Mugavamat, pehmemat ja suuremat autot selle raha eest vist ei leidugi. Igatahes olen ülirahul.

Aga mitsu teemal jätkates.
Üritan võimalikult kiiresti ette võtta kusagil keevitustööd, väljaspoolt auto kusagilt keevitust ei vaja õnneks. Aga kõige ideaalsem oleks mootor ja käigukast eemaldada, et tekitada parem ligipääs, ning siis korrastada juba kogu mootoriruum. Vaatan, millal tegemiseks läheb. Olen ka otsinud Mitsubishi Sigma 151kw mootorit koos juhtmestiku, aju ja manuaalkastiga, aga senini tulutult. Üks peaaegu komplektne auto oli eelmisel aastal müügis, aga sellel puudus mootoriaju ning jäin pisut hiljaks. Kui kellegil leidub, siis võib alati pakkumise teha. Samuti sobiks ka 3000GT kapoti alt pärit 165kw mootor. Kõige meelepärasem oleks endiselt ikka 3000GT twinturbo mootor, aga eks selleni ka kunagi jõuab...

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » T Mär 15, 2016 7:54 pm

Kapoti all on jah nii vähe ruumi, et keevitamisega on natuke keeruline. Läbi elatud etapp.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Sander147 » T Mär 15, 2016 9:56 pm

Mul on vist 165kw aju olemas.
Ning ka 2.5 v6 mootor, mi on sama mis 3.0, kuid vaja ainult suuremaks puurida.
Twinturbot tahad, siis kirjuta PSi, ehk huvitud lausa tervest autost......
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Aap » K Apr 06, 2016 3:04 pm

Pilt

Omanik räägib ise lähemalt. Jäi silma, kui hommikul "juhuslikult" majast mööda kulgesin :D

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » K Apr 06, 2016 7:17 pm

ootame huviga :roll:
E50 Galante on nii väheks tänavapildis jäänud, et päris heldimusega saab neid vaadatud :D Üks on Pärnusse tekkinud nüüd vahepeal aga see on ka kõik.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
R4X
Entusiast
Postitusi: 165
Liitunud: P Dets 25, 2011 7:16 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas R4X » N Apr 07, 2016 6:37 pm

pikk jutt si*t jutt...

MMC GTO twinturbo.
Pilt

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » N Apr 07, 2016 9:05 pm

vahi vahi 8) Parempoolse rooliga ja tehnikadoonoriks siis?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kopajuht
Tegija
Postitusi: 568
Liitunud: E Veebr 27, 2012 12:09 am
Asukoht: Läänemaa

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Kopajuht » N Apr 07, 2016 9:37 pm

parempoolne rool ei ole enam ju eestis registrisse saamisel takistuseks, isegi kulgen tööpäevadel parem poolse rooliga kaubikuka linnas ringi :D
Mitsubishi galant 92a. 1,8B jupitamisel
Ford mondeo 97a. 1,8B rauas
Volvo V40 98a. 1,8B müüdud
Opel Vectra 95a. 2,0B mahakandmisele
Mitsubishi Galant 97a, 2,0 B universaal (müüdud)
Honda Accord 94a, 2,0B Rauas
Volvo V40 00a 1,8B

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Zafari » R Apr 08, 2016 6:22 am

Kopajuht kirjutas:parempoolne rool ei ole enam ju eestis registrisse saamisel takistuseks, isegi kulgen tööpäevadel parem poolse rooliga kaubikuka linnas ringi :D


Ei ole küll aga eks sellega harjumine on igaühe enda asi.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Aap » R Apr 08, 2016 8:23 am

Ma arvan et parempoolse pedaali muljumisest tekkiv emotsioon toob selguse paremal pool juhtimisse üsna kiirelt :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant 2.0 V6 94.(09) R4X

PostitusPostitas Sander147 » L Apr 09, 2016 10:38 am

8)

Kas VIN hakkab F16 tähisega?
Kus autot näha saab, sõidab omal jõul? Mis aasta?
Paistab 1.gen olevat, ehk siis klapptuledega?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist