Zafari kirjutas:sellele treid mingi 2000 dohc kirjaga kaanekese peale ja ülevaatusel ei saa keegi midagi aru
Midagi peab selle jaoks leiutama küll
SiimS kirjutas:Bolt on lahendus või peab midagi ümber ka tegema?
Bolt on'ist on asi kaugel, mitsubishide valikus on olemas selline esiveolise 6G74, mis oleks bolt on, aga euroopasse neid ei tehtud.
Seega peab leppima pajero mootoriga. Neid on paigaldatud 3000GT-le. kogu jahutuse torustik ümber ploki tuleb ringi teha. Genekas ja
Roolivõimu pump on valedes kohtades. Neile peab uued kronsteinid meisterdama. Siis võib veel vajalik olla mootoriploki alumises osas 3 kronsakinnituspunkti madalamaks lõigata (tagumine mootorikinnitus), see oleneb mootori aastast. Kliimapumba pingutikronsteinil tuleb ka ühte kinnitust lühemaks lõigata. Õlivanni peab modifitseerima, et neliveolise vahekast ära mahuks. 6G72/73 sisselaskekollektor sobib. Väljalaskekollektor pajero oma ei sobi, peab kasutama 6g72 oma. Mul üleliigset vabalthingava oma ei leidu.
Kui nüüd asja põnevamaks ajada, siis mul on kogu 6G72TT turbotamise komplekt olemas, sealhulgas väljalaskekollektorid jne....
Eks tulevik näitab kuidas mootor hingama hakkab